Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126909" data-attributes="member: 34"><p>Mä-</p><p></p><p>I really don't fantasize about him 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ugh no why do i fantasize about him i'm sorry 😭 i can't help it oh goshhhh i want him i want him i want him i'm</p><p></p><p>I</p><p></p><p>He can touch me anywhere he wants 😩 oh gosh i'm fantasizing so much but. What if he actually touched me and in real life it would make me feel bad somehow? Niiku iha vaa siks että jos se esimerkiks muistuttais mua mun aiemmista kokemuksista.</p><p></p><p>Sitä paitsi kun mietin skenaarioita ni mä haluisin et se koskettais mua samalla tavalla ku mitä se yks sillon kerran mut se siis tietenkin ällötti mua mut... Eunkwangii kohtaa tunnen vaa nii paljon haluu et ofc i want his hands in my private places but.. idk ku miettii niin pystyn tuntemaan liian hyvin sen aikasemman kokemuksen joten saattais olla että se triggeröis ehkä sitten mutta en tiiä. En tosiaankaan tiiä. Aaaaaaa hirvee ikävä. Oispa se mun luonaaaaaaa oltaispa yhessä en kestä tätä rakastan sitä niin</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ffffffs this filth</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126909, member: 34"] Mä- I really don't fantasize about him 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ugh no why do i fantasize about him i'm sorry 😭 i can't help it oh goshhhh i want him i want him i want him i'm I He can touch me anywhere he wants 😩 oh gosh i'm fantasizing so much but. What if he actually touched me and in real life it would make me feel bad somehow? Niiku iha vaa siks että jos se esimerkiks muistuttais mua mun aiemmista kokemuksista. Sitä paitsi kun mietin skenaarioita ni mä haluisin et se koskettais mua samalla tavalla ku mitä se yks sillon kerran mut se siis tietenkin ällötti mua mut... Eunkwangii kohtaa tunnen vaa nii paljon haluu et ofc i want his hands in my private places but.. idk ku miettii niin pystyn tuntemaan liian hyvin sen aikasemman kokemuksen joten saattais olla että se triggeröis ehkä sitten mutta en tiiä. En tosiaankaan tiiä. Aaaaaaa hirvee ikävä. Oispa se mun luonaaaaaaa oltaispa yhessä en kestä tätä rakastan sitä niin Ffffffs this filth [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja