Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126944" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]O_APv0STEAc[/MEDIA]</p><p></p><p>WAIT</p><p></p><p>psykoosit syvenee</p><p></p><p></p><p>My innocence is gone wtf xD</p><p></p><p>Oh goshhhh siis oikeesti kuuntelen tota PELKÄSTÄÄN läpällä enkä mitenkään silleen oof i'm horny (TAI NO EN TIIÄ MUT SIIS öh joo) </p><p></p><p>Koska fr nauroin niin paljon :DDDDDD huuutis i see it's my therapy music because it makes me laugh 😌</p><p></p><p>Mutta siis........... Am i bad for listening to this oh my gaaashhhhhhhh</p><p></p><p>I am: ruined</p><p></p><p>Mutta kieltämättä..... Musiikki on musiikkia vain..... Ei siinä mitään pahaa vaikka tota yhtyettä kuuntelenkin......</p><p></p><p>Mutta hauskinta on se etten tosiaa kuunnellu sitä varmaa sit vuoteen tai pariin ko tosiaa sen syksyn 2020 jälkee tai jossai vaiheessa sen jälkeen must tuntuu etten ees pystyny kuuntelee kyseistä yhtyettä.. koska mulle tuli mieleen se aika siitä....... Niin en kai sitten oikein pystyny :D niiin jos olin varmaa ainaki vuoden kuuntelematta ja sit yhtäkkiä alan kuunnella vitusti hahhshsh</p><p></p><p>Niin ja siis voi myös olla että mun repulsio seksuaalisuuteen oli sen verran paha siin kohtaa että en senkään takia kyenny</p><p></p><p>Jossain vaiheessa en pystyny kuuntelee ees freak by doja cat koska mua oikeesti ahisti</p><p></p><p>Saattaa se ahistaa vieläkin joskus mut nykyää se on eunkwangin soittolistal ja kuuntelen sitä läpäl OF COURSE</p><p></p><p>musiikki on vain musiikkia 👀 tosin en tiiä vaurioittaako THIS kind of music sit kuitenki mua koska i really have these issues sometimes with sexual themes....... On se repulsio vieläkin kuitenkin joskus mut must tuntuu et ei se ehkä niin paha oo koska idk????? En tiiä johtuukse kwangist et se on vähän ehkä lieventyny ja alan jotenki ehk tottuu??? Siihen???? Et vittu eipä sille mitään voi turhaan sä siitä ahdistut jos sulla se seksuaalisuus kuitenkin on niin minkäs vittu teet. Etpä sä voi ittees aseksuaalikskaan taikoa. (Tai niinku ainakaan täys aseksuaali en oo enkä itestäni sellasta saa vaikka kuinka haluaisinkin repulsion takia)</p><p></p><p>Oh geez :D what the fuck</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126944, member: 34"] [MEDIA=youtube]O_APv0STEAc[/MEDIA] WAIT psykoosit syvenee My innocence is gone wtf xD Oh goshhhh siis oikeesti kuuntelen tota PELKÄSTÄÄN läpällä enkä mitenkään silleen oof i'm horny (TAI NO EN TIIÄ MUT SIIS öh joo) Koska fr nauroin niin paljon :DDDDDD huuutis i see it's my therapy music because it makes me laugh 😌 Mutta siis........... Am i bad for listening to this oh my gaaashhhhhhhh I am: ruined Mutta kieltämättä..... Musiikki on musiikkia vain..... Ei siinä mitään pahaa vaikka tota yhtyettä kuuntelenkin...... Mutta hauskinta on se etten tosiaa kuunnellu sitä varmaa sit vuoteen tai pariin ko tosiaa sen syksyn 2020 jälkee tai jossai vaiheessa sen jälkeen must tuntuu etten ees pystyny kuuntelee kyseistä yhtyettä.. koska mulle tuli mieleen se aika siitä....... Niin en kai sitten oikein pystyny :D niiin jos olin varmaa ainaki vuoden kuuntelematta ja sit yhtäkkiä alan kuunnella vitusti hahhshsh Niin ja siis voi myös olla että mun repulsio seksuaalisuuteen oli sen verran paha siin kohtaa että en senkään takia kyenny Jossain vaiheessa en pystyny kuuntelee ees freak by doja cat koska mua oikeesti ahisti Saattaa se ahistaa vieläkin joskus mut nykyää se on eunkwangin soittolistal ja kuuntelen sitä läpäl OF COURSE musiikki on vain musiikkia 👀 tosin en tiiä vaurioittaako THIS kind of music sit kuitenki mua koska i really have these issues sometimes with sexual themes....... On se repulsio vieläkin kuitenkin joskus mut must tuntuu et ei se ehkä niin paha oo koska idk????? En tiiä johtuukse kwangist et se on vähän ehkä lieventyny ja alan jotenki ehk tottuu??? Siihen???? Et vittu eipä sille mitään voi turhaan sä siitä ahdistut jos sulla se seksuaalisuus kuitenkin on niin minkäs vittu teet. Etpä sä voi ittees aseksuaalikskaan taikoa. (Tai niinku ainakaan täys aseksuaali en oo enkä itestäni sellasta saa vaikka kuinka haluaisinkin repulsion takia) Oh geez :D what the fuck [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja