Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 126957" data-attributes="member: 34"><p>Ok iha järkyttävä triggeri. En oo koskaan saanu noin pahaa paniikkikohtausta liittyen mun "sexual assault" kokemuksiin. En tiiä onko mulla oikeesti ptsd vai mitä mut tärisen vieläkin. Saan jotenkuten rauhotettuu itteeni mut vittu palasin täysin takasin siihen hetkeen ku se yks ahisti mut nurkkaa ja tarras mun kädestä kii. Vittu se oli pelottavaa. Tuntuu et mun muisto siitä on sumentunu tai vääristyny mut. Jotenkin palasin siihen hetkeen ja jouduin hokee itelleni aivan hulluna et "sä oot turvassa tällä hetkellä sä oot turvassa tällä hetkellä ei oo mitään hätää" ja nyt vasta saan rauhotettuu itteeni vähän. Ihan hirveetä. Vieläki vähän tärisen mut en pystynyt hengittää kunnolla äsken. Pelkäsin et pyörryn. Oh god ja oon viel yksin kotona tai siis muut nukkuu. Onneks se rauhottu vähä. Päädyin olkkarin lattialle ja jotenki vahingossa ja nyt istun tässä ja yritän ymmärtää mitä vittua tapahtuu. Tais olla pieni triggeri lukea die antwoordin sexual assault syytöksist. Aaaaaaa mua pelottaa vieläkin. Oon jo ok täl hetkel mut vittu elin sen tilanteen niin vitusti uudelleen äsken. Ei vittu mua pelotti. Tuntu et about kuolen tai jotain. Aivan järkyttävä pelko. Vielki vaikee hengittää oh gosh. Joo en enää ikinä lue mitään mikä voi triggeröidä tota muistoa tolla tavalla. Normaalisti en saa siitä tollasia paniikkikohtauksia vaikka se saattaa tuntua vaikeelta mutta ei se yleensä noin paha oo. Oh fuck. Joo. En uskalla varmaan enää ikinä lukea mitään triggeröivää. Ajatella et vaa sellasest voi käydä näin et joku tulee sua vastaa kaupungil, ottaa kädestä kii ja ahistaa nurkkaan. Vitun outoo. Siis onhan se pelottava tilanne. Mut ei siit nyt tollasta pitäs tulla. En tiiä. Ihan karseeta. Melkee pyörryin oikeesti. Aaaa. Haluun et eunnnn ois täällä se on turvallinen. Haluun halata sitä ehkä se auttais tähän. Oh gosh. Ihan hirvee kohtaus oikeasti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 126957, member: 34"] Ok iha järkyttävä triggeri. En oo koskaan saanu noin pahaa paniikkikohtausta liittyen mun "sexual assault" kokemuksiin. En tiiä onko mulla oikeesti ptsd vai mitä mut tärisen vieläkin. Saan jotenkuten rauhotettuu itteeni mut vittu palasin täysin takasin siihen hetkeen ku se yks ahisti mut nurkkaa ja tarras mun kädestä kii. Vittu se oli pelottavaa. Tuntuu et mun muisto siitä on sumentunu tai vääristyny mut. Jotenkin palasin siihen hetkeen ja jouduin hokee itelleni aivan hulluna et "sä oot turvassa tällä hetkellä sä oot turvassa tällä hetkellä ei oo mitään hätää" ja nyt vasta saan rauhotettuu itteeni vähän. Ihan hirveetä. Vieläki vähän tärisen mut en pystynyt hengittää kunnolla äsken. Pelkäsin et pyörryn. Oh god ja oon viel yksin kotona tai siis muut nukkuu. Onneks se rauhottu vähä. Päädyin olkkarin lattialle ja jotenki vahingossa ja nyt istun tässä ja yritän ymmärtää mitä vittua tapahtuu. Tais olla pieni triggeri lukea die antwoordin sexual assault syytöksist. Aaaaaaa mua pelottaa vieläkin. Oon jo ok täl hetkel mut vittu elin sen tilanteen niin vitusti uudelleen äsken. Ei vittu mua pelotti. Tuntu et about kuolen tai jotain. Aivan järkyttävä pelko. Vielki vaikee hengittää oh gosh. Joo en enää ikinä lue mitään mikä voi triggeröidä tota muistoa tolla tavalla. Normaalisti en saa siitä tollasia paniikkikohtauksia vaikka se saattaa tuntua vaikeelta mutta ei se yleensä noin paha oo. Oh fuck. Joo. En uskalla varmaan enää ikinä lukea mitään triggeröivää. Ajatella et vaa sellasest voi käydä näin et joku tulee sua vastaa kaupungil, ottaa kädestä kii ja ahistaa nurkkaan. Vitun outoo. Siis onhan se pelottava tilanne. Mut ei siit nyt tollasta pitäs tulla. En tiiä. Ihan karseeta. Melkee pyörryin oikeesti. Aaaa. Haluun et eunnnn ois täällä se on turvallinen. Haluun halata sitä ehkä se auttais tähän. Oh gosh. Ihan hirvee kohtaus oikeasti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja