Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127057" data-attributes="member: 34"><p>APUA such vivid dreams i think i died</p><p></p><p>At least hajosin i fucking saw him so vividly in that dream</p><p></p><p>Oh god</p><p></p><p>Aivan vitun vivid oikeesti en oo ok</p><p></p><p>JA NYT KUUNTELEN 1D - STRONG :D ja tää nyt on yks pahimmista biiseistä joka tuo mieleen eunkwangin koska se yks editti 😔✋ moro 😔✌️</p><p></p><p>Traumat</p><p></p><p>Koht alkaa tärinä varmaan eh eiii</p><p></p><p>MITÄ VITTUA AHAHSAHHAAAAAAA</p><p></p><p>"is that so wrong" yea exactly</p><p></p><p>Byeeee it was VIVID VIVID VIVID toi oli varmaa yks pahimmista unista I REPEAT YKS PAHIMMISTA UNISTA menetän tajuntani ooooooook</p><p></p><p>No en ny mut mitä vittua tapahtui</p><p></p><p>Se koko hiton uni?????? Really???? Eunkwang was there like ALL THE TIME ja se oli niin outoo ja intensiivistä että saan koko ajan ihan huutis tason flashbackkei ja oon vaa sillee *screams*</p><p></p><p>Näin sen niin selvästi</p><p></p><p>Oh gosh he looked so cute</p><p>Oh gosh</p><p></p><p>En ees tiiä tarkalleen mitä siinä tapahtui</p><p></p><p>Mutta jossakin kohtaa muistelisin että join viinaa tai jotain XDDDDDDDDD miten yllättävää</p><p></p><p>I</p><p></p><p>I DON'T KNOW</p><p></p><p>it was such a fucking intense dream now i'm gonna cry 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Mut jos ei edes ajatella sitä unta (joka oli ihan vitun SHOKEERAAVAAAA jo itessään) niin siltikin oon ihan kujalla oon nimittäin tuijottanu sen lärvii niin paljon nyt ja ajatellu sitä et en tiedä oikeest omaa nimeäni kohta</p><p></p><p>Niin paljon actual kuvitelmia siitä</p><p></p><p>Niinku skenaarioita vaa eli perus ainahan mä mietin skenaarioita siitä tai niiku aika usein mut</p><p></p><p>:DDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>anyway tuntuu oudolta koska mun mielikuvitus on niin vahva et jos ajattelee jotain skenaarioo ni se voi tuntua niin todelta että se OIKEESTI tuntuu lähes todelta</p><p></p><p>Oikeesti saatan hetkeks melkeen unohtaa et mis mä oikeesti oon</p><p></p><p>Moro</p><p></p><p>En tiiä mitä tapahtuu</p><p></p><p>Also nyt my horniness calmed down EHK luulisin mut oon ollu nii horny viime aikoina et creepyy tho</p><p></p><p>Whats up oikeesti niiku whats up with that tho</p><p></p><p>Oh fuuuckkkkkk that dream</p><p></p><p>Idk i think it was kinda sweet but also maybe a little ... Creepy????? </p><p></p><p>No varmaa sen takii ainakin creepy et olin jossai huitsin helvetissä vissiin, jossain kohtaa, i think ? Asdf tai yhes kohtaa ainaki siin unes must tuntu et oisin ollu jossai kaukan kotoo mut varmaa suomes kuitenkin idk.</p><p></p><p>Hmm some of it was so weird.</p><p></p><p>My love was so FUCKING HECKING FREAKING CUTE.</p><p></p><p>aaaa it felt so real</p><p></p><p>En iha tiiä jos changsubie oli kans siin mut kuiteski</p><p></p><p>Kwang honestly fucking kills me with that cuteness and all that koska se uni oikeestaan tuhoo mua vielki, EN TIIÄ miten voi tuntuu noin vahvasti. It felt kinda so real joten oon vielki shokissa siitä etten oo oikeesti sen kanssa koska it was fucking real mate.</p><p></p><p>Byeeee i fucking love my baby i fucking love my baby</p><p></p><p>HAHAH miksköhän mun ajatukset on aina tämmösiä, ny</p><p></p><p>Vittu ei</p><p></p><p></p><p>Mkto - classic näköjään triggeröi mulla kans sellasen "........ *Tyhjä katse ja asiat vilisee silmissä*" kohtauksen righhttttt okay. Okei koko elämä vilisee silmissä WHATEVER then i'm fucking sweating lmao</p><p></p><p>Miks KAIKKI ON NIIN VIVID mult lähtee taju one of these days</p><p></p><p>Oota</p><p></p><p>2014? Kai? Yea exactly a lot of memories from 2014 i think oh it's bad bad bad</p><p></p><p>en ihan näin vahvaa reaktioo taas oottanu. VITTU toi on biisinä liian... Apua</p><p></p><p>Abua</p><p></p><p>Ikävä lukioooonnn lmaooooooooo XDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>toi biisi SNIF 😭</p><p></p><p>jooh tulee mieleen ku eunkwang oli sillee "i miss school" tai jtn et "haluun takasin kouluun" tai jotai ton tyyppistä aaaaa it was so cute stop i'm so soft i'm gon cry actually</p><p></p><p></p><p>I'M CRYING ACTUALLY</p><p></p><p></p><p>ACTUALLY</p><p></p><p>STOOOOPPPPPPPP</p><p></p><p>no nyt vittu</p><p></p><p>Enkä saaaaaaaaa jostain syystä eunkwangin vanhempien himaa nytten pois mun mielestä oon nähny sen yhen vidin muutaman kerran niin oon vaan silleen VIIIITTUUUUUU</p><p></p><p>Se paikka on SYÖPYNYT jostain syystä mun aivoihin bye</p><p></p><p>Byeeeeeeee enkä pääse yli kuinka samalta eunchongin(?) Ääni kuulosti ku eunkwangin mitääääääääää hajoan nytten</p><p></p><p>Kyl</p><p></p><p></p><p>STOOOOOPPPPPPP</p><p></p><p>I beg</p><p></p><p>Hah huimaa muuten oikeesti melkeen</p><p></p><p>Koska pitkästä aikaa kuuntelen break free</p><p></p><p>Aaaaaaaaa</p><p></p><p>Joo en kestä tätä hah musiikki on aina tämmöstä</p><p></p><p>I only kinda wanted to listen to strong by 1d mut tää sekotus onnnnnn mielenkiintoista taas </p><p></p><p>Bye i'm gon scream internally ok now i'm gon try to search that one pic mut en tiiä löydänkö koska instasta nyt ei ikinä löydä mitään mitä on ettimässä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127057, member: 34"] APUA such vivid dreams i think i died At least hajosin i fucking saw him so vividly in that dream Oh god Aivan vitun vivid oikeesti en oo ok JA NYT KUUNTELEN 1D - STRONG :D ja tää nyt on yks pahimmista biiseistä joka tuo mieleen eunkwangin koska se yks editti 😔✋ moro 😔✌️ Traumat Koht alkaa tärinä varmaan eh eiii MITÄ VITTUA AHAHSAHHAAAAAAA "is that so wrong" yea exactly Byeeee it was VIVID VIVID VIVID toi oli varmaa yks pahimmista unista I REPEAT YKS PAHIMMISTA UNISTA menetän tajuntani ooooooook No en ny mut mitä vittua tapahtui Se koko hiton uni?????? Really???? Eunkwang was there like ALL THE TIME ja se oli niin outoo ja intensiivistä että saan koko ajan ihan huutis tason flashbackkei ja oon vaa sillee *screams* Näin sen niin selvästi Oh gosh he looked so cute Oh gosh En ees tiiä tarkalleen mitä siinä tapahtui Mutta jossakin kohtaa muistelisin että join viinaa tai jotain XDDDDDDDDD miten yllättävää I I DON'T KNOW it was such a fucking intense dream now i'm gonna cry 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Mut jos ei edes ajatella sitä unta (joka oli ihan vitun SHOKEERAAVAAAA jo itessään) niin siltikin oon ihan kujalla oon nimittäin tuijottanu sen lärvii niin paljon nyt ja ajatellu sitä et en tiedä oikeest omaa nimeäni kohta Niin paljon actual kuvitelmia siitä Niinku skenaarioita vaa eli perus ainahan mä mietin skenaarioita siitä tai niiku aika usein mut :DDDDDDDDDDDD anyway tuntuu oudolta koska mun mielikuvitus on niin vahva et jos ajattelee jotain skenaarioo ni se voi tuntua niin todelta että se OIKEESTI tuntuu lähes todelta Oikeesti saatan hetkeks melkeen unohtaa et mis mä oikeesti oon Moro En tiiä mitä tapahtuu Also nyt my horniness calmed down EHK luulisin mut oon ollu nii horny viime aikoina et creepyy tho Whats up oikeesti niiku whats up with that tho Oh fuuuckkkkkk that dream Idk i think it was kinda sweet but also maybe a little ... Creepy????? No varmaa sen takii ainakin creepy et olin jossai huitsin helvetissä vissiin, jossain kohtaa, i think ? Asdf tai yhes kohtaa ainaki siin unes must tuntu et oisin ollu jossai kaukan kotoo mut varmaa suomes kuitenkin idk. Hmm some of it was so weird. My love was so FUCKING HECKING FREAKING CUTE. aaaa it felt so real En iha tiiä jos changsubie oli kans siin mut kuiteski Kwang honestly fucking kills me with that cuteness and all that koska se uni oikeestaan tuhoo mua vielki, EN TIIÄ miten voi tuntuu noin vahvasti. It felt kinda so real joten oon vielki shokissa siitä etten oo oikeesti sen kanssa koska it was fucking real mate. Byeeee i fucking love my baby i fucking love my baby HAHAH miksköhän mun ajatukset on aina tämmösiä, ny Vittu ei Mkto - classic näköjään triggeröi mulla kans sellasen "........ *Tyhjä katse ja asiat vilisee silmissä*" kohtauksen righhttttt okay. Okei koko elämä vilisee silmissä WHATEVER then i'm fucking sweating lmao Miks KAIKKI ON NIIN VIVID mult lähtee taju one of these days Oota 2014? Kai? Yea exactly a lot of memories from 2014 i think oh it's bad bad bad en ihan näin vahvaa reaktioo taas oottanu. VITTU toi on biisinä liian... Apua Abua Ikävä lukioooonnn lmaooooooooo XDDDDDDDDDDDD toi biisi SNIF 😭 jooh tulee mieleen ku eunkwang oli sillee "i miss school" tai jtn et "haluun takasin kouluun" tai jotai ton tyyppistä aaaaa it was so cute stop i'm so soft i'm gon cry actually I'M CRYING ACTUALLY ACTUALLY STOOOOPPPPPPPP no nyt vittu Enkä saaaaaaaaa jostain syystä eunkwangin vanhempien himaa nytten pois mun mielestä oon nähny sen yhen vidin muutaman kerran niin oon vaan silleen VIIIITTUUUUUU Se paikka on SYÖPYNYT jostain syystä mun aivoihin bye Byeeeeeeee enkä pääse yli kuinka samalta eunchongin(?) Ääni kuulosti ku eunkwangin mitääääääääää hajoan nytten Kyl STOOOOOPPPPPPP I beg Hah huimaa muuten oikeesti melkeen Koska pitkästä aikaa kuuntelen break free Aaaaaaaaa Joo en kestä tätä hah musiikki on aina tämmöstä I only kinda wanted to listen to strong by 1d mut tää sekotus onnnnnn mielenkiintoista taas Bye i'm gon scream internally ok now i'm gon try to search that one pic mut en tiiä löydänkö koska instasta nyt ei ikinä löydä mitään mitä on ettimässä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja