Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127068" data-attributes="member: 34"><p>Hei kukaa ei oo varmaa koskaa aiheuttanu ihan tämmöst siis I'M BLUSHING all the time. Oikeesti vähän väliä huomaan kuinka my face gets so fucking hot ja oon vaa sillee eeii vittu. The fuck does he do to me.</p><p></p><p>Geez.</p><p></p><p>Sitä paitsi.</p><p></p><p>Wtf every damn time i think about sex with him niin i i freaking feel butterflies in my chest. Tai sit vatsas. Jos se siis on se "butterflies" fiilis. Mut niinku Every time i think about sex with him i feel butterflies either in my chest or stomach. Se on outoo et se voi tuntuu myös siin rinnas kosk yleensä puhutaan aina et vatsas. Yea and now my heart beats faster again greatttt.</p><p></p><p>Mut niiku outoa että toi tapahtuu niin USEIN.</p><p></p><p>Mitä vittua.</p><p></p><p>Sit taas jos mietin seksiä kenen tahansa muun kanssa niin mulle tulee (nykyään ainakin) sellanen olo aina et "ei tunnu oikeelta" tai oon sillee "😖" niiku et eeww no tai sit en vaa tunne mitää. Mut yleensä nykyisin ajatus siit jonku muun kaa saa mut vaa olee sillee nah tai ew. Jopa jos mietin huita ni tulee vaa vähän semmonen naahhhhhh idk ei mul oikeestaa oo mitää intohimoa siihen suuntaan. Mutta kuten sanottu niin uskon et mul on silti edelleen romanttisia tunteita huitaki kohtaa jäljellä vaikka se ei ookaa sama asia ku kwang. HAH. Voi vittu. Outoa et olin sillon kesäkuus? Niin horny huita ja yutoa kohtaan. Nii ja heinäkuussaki viel. Lollllll. Nyt en muista millon oisin viimeks halunnut ketään muuta oikeasti ku vaa eunkwangii srsly it's fucking hot in here rn i can fucking feel this desire everywhere in my body. Great 🤦🏻♀️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127068, member: 34"] Hei kukaa ei oo varmaa koskaa aiheuttanu ihan tämmöst siis I'M BLUSHING all the time. Oikeesti vähän väliä huomaan kuinka my face gets so fucking hot ja oon vaa sillee eeii vittu. The fuck does he do to me. Geez. Sitä paitsi. Wtf every damn time i think about sex with him niin i i freaking feel butterflies in my chest. Tai sit vatsas. Jos se siis on se "butterflies" fiilis. Mut niinku Every time i think about sex with him i feel butterflies either in my chest or stomach. Se on outoo et se voi tuntuu myös siin rinnas kosk yleensä puhutaan aina et vatsas. Yea and now my heart beats faster again greatttt. Mut niiku outoa että toi tapahtuu niin USEIN. Mitä vittua. Sit taas jos mietin seksiä kenen tahansa muun kanssa niin mulle tulee (nykyään ainakin) sellanen olo aina et "ei tunnu oikeelta" tai oon sillee "😖" niiku et eeww no tai sit en vaa tunne mitää. Mut yleensä nykyisin ajatus siit jonku muun kaa saa mut vaa olee sillee nah tai ew. Jopa jos mietin huita ni tulee vaa vähän semmonen naahhhhhh idk ei mul oikeestaa oo mitää intohimoa siihen suuntaan. Mutta kuten sanottu niin uskon et mul on silti edelleen romanttisia tunteita huitaki kohtaa jäljellä vaikka se ei ookaa sama asia ku kwang. HAH. Voi vittu. Outoa et olin sillon kesäkuus? Niin horny huita ja yutoa kohtaan. Nii ja heinäkuussaki viel. Lollllll. Nyt en muista millon oisin viimeks halunnut ketään muuta oikeasti ku vaa eunkwangii srsly it's fucking hot in here rn i can fucking feel this desire everywhere in my body. Great 🤦🏻♀️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja