Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127094" data-attributes="member: 34"><p>EI VITTU KUUNTELEN only one for me ja</p><p></p><p></p><p>Totta kai oon kuunnellut tätä aivan vitusti mutta vasta nyt tuntuu että saatoin muistaa ehkä hämärästi jonkun vitun hämärän muiston sieltä syksyltä 2020. Siis jos kuuntelin just tätä biisiä sillon siin yhes kohtaa taikka sitten muistan täysin väärin. Mut tuntuu et oisin EHKÄ kuunnellu just tätä sillon kun lähin kotii sielt paikast ehkä jopa sinä päivänä ku rakastuin l:ään VITTU. Siis sen muistan melko varmasti et kuuntelin y llegaste tu ku kävelin siin käytäväl ja olin lähdössä mut en tiiä et jos sen jälkeen tuli sit only one for me koska mul on muistikuva siit yhest tietystä kohasta omg</p><p></p><p>En voi muistaa noin tarkasti nyt vittu valoja hei</p><p></p><p>Tai no periaatteessa voin koska muistanha mä dear my dear myös siin yhes kohtaa ku olin melkein jo himaan asti päässy. Mä varmaa sit vittu kuuntelin sitä vitun l:n listaa sillon ai VITTU MÄ EN KESTÄ XD</p><p></p><p>Totta kai mä kuuntelin l:n listaa jos muistan y llegaste tu ja dear my dear siitä. Ja se oli sinä samana päivänä. Ku olin lähdössä kotiin sielt ni kuuntelin sitä. En tiiä teinkö sen listan sit sillon sen "työpäivän" aikana siel ja sit ku alko kotimatka ni aloin kuuntelee sitä vittu mult lähtee viimesetki järjen rippeet tällä hetkellä mate</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127094, member: 34"] EI VITTU KUUNTELEN only one for me ja Totta kai oon kuunnellut tätä aivan vitusti mutta vasta nyt tuntuu että saatoin muistaa ehkä hämärästi jonkun vitun hämärän muiston sieltä syksyltä 2020. Siis jos kuuntelin just tätä biisiä sillon siin yhes kohtaa taikka sitten muistan täysin väärin. Mut tuntuu et oisin EHKÄ kuunnellu just tätä sillon kun lähin kotii sielt paikast ehkä jopa sinä päivänä ku rakastuin l:ään VITTU. Siis sen muistan melko varmasti et kuuntelin y llegaste tu ku kävelin siin käytäväl ja olin lähdössä mut en tiiä et jos sen jälkeen tuli sit only one for me koska mul on muistikuva siit yhest tietystä kohasta omg En voi muistaa noin tarkasti nyt vittu valoja hei Tai no periaatteessa voin koska muistanha mä dear my dear myös siin yhes kohtaa ku olin melkein jo himaan asti päässy. Mä varmaa sit vittu kuuntelin sitä vitun l:n listaa sillon ai VITTU MÄ EN KESTÄ XD Totta kai mä kuuntelin l:n listaa jos muistan y llegaste tu ja dear my dear siitä. Ja se oli sinä samana päivänä. Ku olin lähdössä kotiin sielt ni kuuntelin sitä. En tiiä teinkö sen listan sit sillon sen "työpäivän" aikana siel ja sit ku alko kotimatka ni aloin kuuntelee sitä vittu mult lähtee viimesetki järjen rippeet tällä hetkellä mate [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja