Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127117" data-attributes="member: 34"><p>Että semmoset romaanit sielt taas</p><p></p><p>Mut miten vitussa</p><p></p><p>Miten. Vitussa. Alan itkemään.</p><p></p><p>Actually itkinkin jo vähän aikasemmin ku olin aivan shokis </p><p></p><p>Voi vittu mul lähtee taju ehk xD no ei kai ny sentää iha.</p><p></p><p>Ei ihme kai että rakastuin siihen niin salamana silloin. Varmaa one minute in siin idol on quiz vidissä ja olin jo sillee "... Yuto.... Ja TOI... On ne joita rakastan fr" :D mut sillon rakastuessani siihen siin vaiheessa niin... Mä EN tienny tätä en osannut yhistää mihinkää, ei mitää. Mä vaa aattelin et se on random tyyppi johon rakastuin yhtäkkiä ihan tolkuttomasti. Voi morjens ja vittujen kevät.</p><p></p><p></p><p>Ja ei ihme että se tuntui niin nopee sit nii oikeelta ettei kukaa voi olla enempää ku se. Se tuntu nii spessult. Nyt ku muistaa kaiken et mitä vittua tapahtui niin senki näkee nyt vähän uudessa valossa, sen et milt se alkuki tuntu. Ja näin.</p><p></p><p></p><p>Lopeta XDDDD..</p><p></p><p></p><p></p><p>ja kuin oon itkeny ja itkeny sen perään ajatellen että se on vaa another love like everyone else ja etten kuitenkaan saa olla sen kanssa koskaan ja en ikinä muistanut tätä kunnolla ja mitä vittua ja mitä vittua ja mitä vittua</p><p></p><p>Noh en mä tiedä mutta mitä vittua tää sit tarkottaa :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127117, member: 34"] Että semmoset romaanit sielt taas Mut miten vitussa Miten. Vitussa. Alan itkemään. Actually itkinkin jo vähän aikasemmin ku olin aivan shokis Voi vittu mul lähtee taju ehk xD no ei kai ny sentää iha. Ei ihme kai että rakastuin siihen niin salamana silloin. Varmaa one minute in siin idol on quiz vidissä ja olin jo sillee "... Yuto.... Ja TOI... On ne joita rakastan fr" :D mut sillon rakastuessani siihen siin vaiheessa niin... Mä EN tienny tätä en osannut yhistää mihinkää, ei mitää. Mä vaa aattelin et se on random tyyppi johon rakastuin yhtäkkiä ihan tolkuttomasti. Voi morjens ja vittujen kevät. Ja ei ihme että se tuntui niin nopee sit nii oikeelta ettei kukaa voi olla enempää ku se. Se tuntu nii spessult. Nyt ku muistaa kaiken et mitä vittua tapahtui niin senki näkee nyt vähän uudessa valossa, sen et milt se alkuki tuntu. Ja näin. Lopeta XDDDD.. ja kuin oon itkeny ja itkeny sen perään ajatellen että se on vaa another love like everyone else ja etten kuitenkaan saa olla sen kanssa koskaan ja en ikinä muistanut tätä kunnolla ja mitä vittua ja mitä vittua ja mitä vittua Noh en mä tiedä mutta mitä vittua tää sit tarkottaa :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja