Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127128" data-attributes="member: 34"><p>Kai mä vähän aikaa sitä ihmettelin mutta näköjään niin tehokkaasti unohin että vasta nytten muistin kunnolla. Ei vittu.</p><p></p><p>Joo enhä ookaa ajatellu sitä ku vaa IKUISUUDEN nii on täs ollu aika paljo aikaa muistaa mut nyt sitten päätit muistaa ????????????</p><p></p><p></p><p>Tosin mietin et ku kuuntelin ihan vitun monta sellasta biisiä about niiltä ajoilta peräkkäin youtubest niin se tais tulla siin yhteydes. Tai siis kuuntelin niit ja sitte kuuntelin myös nimenomaan dear my dear (mutta liveversiona siis eli eri versio kuin se minkä yhteydessä mulle tuli tää tunne) ja sitte siin yhtäkkiä alko pikkuhiljaa muistuu mieleen kun kuuntelin sen biisin alkua ja sitte muistinki et mitä kaikkee tunsin ja ajattelin sillon ku ekaa kertaa kuulin sen biisin (ellei snipettejä lasketa lol). Niin en tiiä sitte et jos se kaikki triggeröi mua muistamaan yhtäkkiä kokonaisuudessaan sen homman. Koska tosiaa olin kuunnellu niin monta muutakin biisiä niiltä ajoilta siin samas yhteydes ni se ehk herätteli sitte niitä muistoja enemmän. Mutta sai näköjään aika vitusti kaivella että oikeesti muistin. Ihan vitu outoo. Mut nyt muistan sen aivan kirkkaasti ja selvästi että totta niinhän siinä kävikin tietysti et eksä ny vittu oikeesti sitä muistanu??? :D nyt vasta yhistän kunnolla et ah nii se on sama tyyppi josta sillon ajattelin et se tuntuu siltä et se tulee olemaan mun mies mut miks se muka olis toi ku sehän on kaukana ja joku täysin random tyyppi. Byeee ei tämmöst voi tapahtuu.</p><p></p><p>Noh. Jännä. Toiha on nii vitu iso juttu et miten en muistanu?????? Toiha o iha vitu shokeeraavaa lmao xD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127128, member: 34"] Kai mä vähän aikaa sitä ihmettelin mutta näköjään niin tehokkaasti unohin että vasta nytten muistin kunnolla. Ei vittu. Joo enhä ookaa ajatellu sitä ku vaa IKUISUUDEN nii on täs ollu aika paljo aikaa muistaa mut nyt sitten päätit muistaa ???????????? Tosin mietin et ku kuuntelin ihan vitun monta sellasta biisiä about niiltä ajoilta peräkkäin youtubest niin se tais tulla siin yhteydes. Tai siis kuuntelin niit ja sitte kuuntelin myös nimenomaan dear my dear (mutta liveversiona siis eli eri versio kuin se minkä yhteydessä mulle tuli tää tunne) ja sitte siin yhtäkkiä alko pikkuhiljaa muistuu mieleen kun kuuntelin sen biisin alkua ja sitte muistinki et mitä kaikkee tunsin ja ajattelin sillon ku ekaa kertaa kuulin sen biisin (ellei snipettejä lasketa lol). Niin en tiiä sitte et jos se kaikki triggeröi mua muistamaan yhtäkkiä kokonaisuudessaan sen homman. Koska tosiaa olin kuunnellu niin monta muutakin biisiä niiltä ajoilta siin samas yhteydes ni se ehk herätteli sitte niitä muistoja enemmän. Mutta sai näköjään aika vitusti kaivella että oikeesti muistin. Ihan vitu outoo. Mut nyt muistan sen aivan kirkkaasti ja selvästi että totta niinhän siinä kävikin tietysti et eksä ny vittu oikeesti sitä muistanu??? :D nyt vasta yhistän kunnolla et ah nii se on sama tyyppi josta sillon ajattelin et se tuntuu siltä et se tulee olemaan mun mies mut miks se muka olis toi ku sehän on kaukana ja joku täysin random tyyppi. Byeee ei tämmöst voi tapahtuu. Noh. Jännä. Toiha on nii vitu iso juttu et miten en muistanu?????? Toiha o iha vitu shokeeraavaa lmao xD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja