Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127228" data-attributes="member: 34"><p>LOPETA oon vielki iha shokissa</p><p></p><p>Siis kun heräsin niin olin samantien sillee tyylii "mitä vittua" ????????? Niiku kauhee kaaos heti päässä tai sellane epätodellinen olo. Huhhuh psykoosi.</p><p></p><p></p><p>(Ja totta hemmetissä jostain täysin random syystä myös heti herätessä oli pakko kuvitella rivouksia en tiedä miksi?????????????? It wasnt that bad this time mut silti mietin et miks niin usein herätessä tapahtuu tää, mut ehk se tosiaa on joku sellane et ku herätes on aivan kujal muutenki ni sit tulee esiin kaikki alitajuiset halut xd tai ok en tiiä mut jotenki se mieli sillon vaa helpommin menee sinne ku ei oo siin heti mitään esim tekemistä vaik mihin keskittyä. Koska keskellä päivää voi joskus olla helpompi unohtaa koko asia jos on jotain mitä pitää tehdä. Mut herätessä oot viel ihan unessa ja alat helposti kuvittelee kaikkee ja nii emt)</p><p></p><p>Mut oikeesti oon edelleen ihan täydes shokissa.</p><p></p><p>Oh my gosh.</p><p></p><p>No joo, at this point i don't care.</p><p></p><p>Mut kyllä tuntuu oudolta kattoo nyt kaikkii videi uudestaa ja näkee kaiken täysin eri näkökulmasta jotenki. Ku oon ajatellut periaatteessa eunkwangin vaa semmosena suht mahottomana vitun suurena rakkautena ja et mä vaa haluun sen mutta en välttämättä saa mut nyt... Ku muistin tän ni oon alkanu ajattelee enemmän viel sellai et mitä jos se oikeestikin oli joku for real ennustus tai joku oikee aavistus tulevasta, koska mun mielestä siin ei oo mitään logiikkaa..... Että näin tapahtuu... En voi mitenkään ymmärtää että aattelin siitä noin silloin, mutta sitten en kuitenkaan silloin rakastunu siihen ainakaan niin paljon et olisin KERTAAKAAN googlettanu sen. En kertaakaan mun mielestä ennen sitä actual rakastumista heinäkuussa. Ja vielä se että rakastuin siihen heti täysin tietämättömänä että se on sama ihminen josta silloin mietin et miks must tuntuu et toi tulee olee mun mies. En tienny sen nimeä eka, en tienny mitään. Mä vaa siis katoin sitä ja heti olin sillee omg that man. Vitun creepyy. Ja se yleensäkin outoo että koko tänä aikana en oo muistanut tota ajatusta mikä mulla silloin oli siitä. Silloin kun en edes tienny kuka se on. Kaikki mitä tiesin silloin oli dear my dear, ja ku kuulin sen oikeesti ensimmäisel kerral kokonaa vaa ni sit mul tuli se yhtäkkiä vaa se ajatus, enkä sen jälkeen mun mielestä edes kuunnellut sitä listaa kovinkaan paljon. Muistan ku ainakin jossai vaihees olin iha sillee et vittu mä en kuuntele l:n listaa melkeen ollenkaan :D nii en edes kuullu koko biisiä ku ehk kerran??? Kaks?? En tiiä?? En tienny siit mitään muuta, ainoostaan ku kuulin sen äänen siin ni tuli vaa se outo fiilis ja sit ihmettelin miks mun tuleva mies ois muka joku random tyyppi jostain huitsin vitusta. Et tyylii enhä mä edes tiedä miltä se näyttää. Enkä KOSKAAN oikeesti googlannu sitä joten mitä vittua. Joten en saanu tietääkään ku vasta nytten. Mut tää on vaa menny niin oudol tavalla koska kai mä sit olin unohtanut koko asian niin täysin............. Mut nyt en enää saa sitä haudattua jonneki aivojen syövereihin takas vaikka kuinka yrittäisin.......... Oon liian shokissa..... Tää ei tunnu ees oikeelta elämält ku en ymmärrä miten näin voi tapahtua edes</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Siis se sama ihminen jota oon koko tän ajan täs ikävöiny ja ikävöiny onki vittu se sama ihminen josta silloin ajattelin et miks must tuntuu silt et tost random ihmisest tulee mun mies joskus????????? Ja unohin sen AIVAN täysin eikä kiinnostanu näköjään tarpeeks googlettaa enkä EDES kuunnellu dear my dear kovin montaa kertaa, ku vasta.... Nytten. Muistan kuinka se soittolista jäi sillee etten kuunnellu sitä melkein ollenkaan sitten enää, en tiedä olinko jopa koko sen ajan sitten niin etten kuunnellu sitä. Koska tosiaa L itsekin tavallaan sit "unohtu" koska en enää nähny sitä siel paikas, nii en varmaa sen takii kuunnellu sitä listaakaan sit enää. En tiiä oikeesti kuuntelinko sen ehk kerran vai kaks mut todella vähän mun mielestä. Sit jossai vaiheessa muistan kuinka en tyylii ees muistanu ollenkaan et milt dear my dear edes kuulostaa koska olin kuunnellu sitä koko biisiä edes niin vähän. Se tavallaa jäi sellaseks tosi vieraaks etten vaa... Nii, ei vaa tullu kuunneltua. Ja ilmeisesti toi koko asia ei jääny sit häiritsee koska se oli silloin kuitenkin aika ohimenevä tunne???? Joten ehkä sit vaa kohautin olkiani ja ravistelin sen pois ja olin sillee "nah, whatever that was"</p><p></p><p></p><p>Oikeest LOPETA mä hajoon :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127228, member: 34"] LOPETA oon vielki iha shokissa Siis kun heräsin niin olin samantien sillee tyylii "mitä vittua" ????????? Niiku kauhee kaaos heti päässä tai sellane epätodellinen olo. Huhhuh psykoosi. (Ja totta hemmetissä jostain täysin random syystä myös heti herätessä oli pakko kuvitella rivouksia en tiedä miksi?????????????? It wasnt that bad this time mut silti mietin et miks niin usein herätessä tapahtuu tää, mut ehk se tosiaa on joku sellane et ku herätes on aivan kujal muutenki ni sit tulee esiin kaikki alitajuiset halut xd tai ok en tiiä mut jotenki se mieli sillon vaa helpommin menee sinne ku ei oo siin heti mitään esim tekemistä vaik mihin keskittyä. Koska keskellä päivää voi joskus olla helpompi unohtaa koko asia jos on jotain mitä pitää tehdä. Mut herätessä oot viel ihan unessa ja alat helposti kuvittelee kaikkee ja nii emt) Mut oikeesti oon edelleen ihan täydes shokissa. Oh my gosh. No joo, at this point i don't care. Mut kyllä tuntuu oudolta kattoo nyt kaikkii videi uudestaa ja näkee kaiken täysin eri näkökulmasta jotenki. Ku oon ajatellut periaatteessa eunkwangin vaa semmosena suht mahottomana vitun suurena rakkautena ja et mä vaa haluun sen mutta en välttämättä saa mut nyt... Ku muistin tän ni oon alkanu ajattelee enemmän viel sellai et mitä jos se oikeestikin oli joku for real ennustus tai joku oikee aavistus tulevasta, koska mun mielestä siin ei oo mitään logiikkaa..... Että näin tapahtuu... En voi mitenkään ymmärtää että aattelin siitä noin silloin, mutta sitten en kuitenkaan silloin rakastunu siihen ainakaan niin paljon et olisin KERTAAKAAN googlettanu sen. En kertaakaan mun mielestä ennen sitä actual rakastumista heinäkuussa. Ja vielä se että rakastuin siihen heti täysin tietämättömänä että se on sama ihminen josta silloin mietin et miks must tuntuu et toi tulee olee mun mies. En tienny sen nimeä eka, en tienny mitään. Mä vaa siis katoin sitä ja heti olin sillee omg that man. Vitun creepyy. Ja se yleensäkin outoo että koko tänä aikana en oo muistanut tota ajatusta mikä mulla silloin oli siitä. Silloin kun en edes tienny kuka se on. Kaikki mitä tiesin silloin oli dear my dear, ja ku kuulin sen oikeesti ensimmäisel kerral kokonaa vaa ni sit mul tuli se yhtäkkiä vaa se ajatus, enkä sen jälkeen mun mielestä edes kuunnellut sitä listaa kovinkaan paljon. Muistan ku ainakin jossai vaihees olin iha sillee et vittu mä en kuuntele l:n listaa melkeen ollenkaan :D nii en edes kuullu koko biisiä ku ehk kerran??? Kaks?? En tiiä?? En tienny siit mitään muuta, ainoostaan ku kuulin sen äänen siin ni tuli vaa se outo fiilis ja sit ihmettelin miks mun tuleva mies ois muka joku random tyyppi jostain huitsin vitusta. Et tyylii enhä mä edes tiedä miltä se näyttää. Enkä KOSKAAN oikeesti googlannu sitä joten mitä vittua. Joten en saanu tietääkään ku vasta nytten. Mut tää on vaa menny niin oudol tavalla koska kai mä sit olin unohtanut koko asian niin täysin............. Mut nyt en enää saa sitä haudattua jonneki aivojen syövereihin takas vaikka kuinka yrittäisin.......... Oon liian shokissa..... Tää ei tunnu ees oikeelta elämält ku en ymmärrä miten näin voi tapahtua edes Siis se sama ihminen jota oon koko tän ajan täs ikävöiny ja ikävöiny onki vittu se sama ihminen josta silloin ajattelin et miks must tuntuu silt et tost random ihmisest tulee mun mies joskus????????? Ja unohin sen AIVAN täysin eikä kiinnostanu näköjään tarpeeks googlettaa enkä EDES kuunnellu dear my dear kovin montaa kertaa, ku vasta.... Nytten. Muistan kuinka se soittolista jäi sillee etten kuunnellu sitä melkein ollenkaan sitten enää, en tiedä olinko jopa koko sen ajan sitten niin etten kuunnellu sitä. Koska tosiaa L itsekin tavallaan sit "unohtu" koska en enää nähny sitä siel paikas, nii en varmaa sen takii kuunnellu sitä listaakaan sit enää. En tiiä oikeesti kuuntelinko sen ehk kerran vai kaks mut todella vähän mun mielestä. Sit jossai vaiheessa muistan kuinka en tyylii ees muistanu ollenkaan et milt dear my dear edes kuulostaa koska olin kuunnellu sitä koko biisiä edes niin vähän. Se tavallaa jäi sellaseks tosi vieraaks etten vaa... Nii, ei vaa tullu kuunneltua. Ja ilmeisesti toi koko asia ei jääny sit häiritsee koska se oli silloin kuitenkin aika ohimenevä tunne???? Joten ehkä sit vaa kohautin olkiani ja ravistelin sen pois ja olin sillee "nah, whatever that was" Oikeest LOPETA mä hajoon :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja