Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127248" data-attributes="member: 34"><p>Iha vitu järkyttävää onks elämä edes totta :D alkaa pikkasen kyl heikentyy todellisuudentaju</p><p></p><p>Lols vaikka kuinka yritän työntää pois mielestä tätä koko asiaa ja koko ihmistä niin oon vaan niin kujalla ja jotenki rupes nyt pelottaa :D että en pysty unohtaa. </p><p></p><p>Koht voisin kyllä yrittää käydä suihkussa mut niiku oikeesti seis oon niin NIIN järkyttyny miten mun on tarkotus elää normaalia elämää tän järkytyksen kanssa :D onks elämä oikeest edes todellista herranvitunjestas sentään kuinka voi todellisuudentaju heikentyä yhtäkkiä tälleen</p><p></p><p>Ei vittu siis oonko oikeesti vaa delusional mut sillon en kyl ollu delusional ku en edes tienny kuka vittu se on suurinpiirtein.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127248, member: 34"] Iha vitu järkyttävää onks elämä edes totta :D alkaa pikkasen kyl heikentyy todellisuudentaju Lols vaikka kuinka yritän työntää pois mielestä tätä koko asiaa ja koko ihmistä niin oon vaan niin kujalla ja jotenki rupes nyt pelottaa :D että en pysty unohtaa. Koht voisin kyllä yrittää käydä suihkussa mut niiku oikeesti seis oon niin NIIN järkyttyny miten mun on tarkotus elää normaalia elämää tän järkytyksen kanssa :D onks elämä oikeest edes todellista herranvitunjestas sentään kuinka voi todellisuudentaju heikentyä yhtäkkiä tälleen Ei vittu siis oonko oikeesti vaa delusional mut sillon en kyl ollu delusional ku en edes tienny kuka vittu se on suurinpiirtein. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja