Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127280" data-attributes="member: 34"><p>PLSSSSSS</p><p></p><p>miks mulla soi koko ajan päässä vaa:</p><p>"What a lot of vagina baby give me more" 😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Save me NOW</p><p></p><p>mitäs tähän sit sanois,,,,,,,,,,,</p><p></p><p>Huoh mut on se vaan niin vitun sexy especially because hes so dumb and cute</p><p></p><p>And when i tell you what KILLED me...... This because reasons:</p><p>[MEDIA=instagram]CbusVkaJAEo[/MEDIA]</p><p></p><p>Ihan vaan siis kun katoin tot livee sillon öööää heinäkuus i think. Ja mietin sillon et.... Kuinkahan kauan tää tulee kestää. Niin vittu vieläkin yhtä vitun obsessed kun silloin :D like absolutely so obsessed can anyone ever be more than eunkwang</p><p></p><p>Mut käytännössä voi sanoa et siit alusta on jo yli kaks vuotta joten LOL D: Eihän se tietenkään ollu sillä tavalla alku kun en tiennyt siitä edes paljon mitään mutta jonkinlainen alku silti. Hassua vaan kun näyttää siltä että mulla ei ollu edes mahistakaan päästä eroon siitä mitenkään 🙄🙄🙄</p><p></p><p>I'm so in love i'm so in love i'm so in love bro whatever mut jotenki luulis et tää ois tässä ajassa jo vähän laimentunu mut eipä vissiin</p><p></p><p>Tosin oon sillee nykyään ehk enemmän vittuuntunu siihen lmaooo xddd niin ärsyttävä mut niin söpö kulta.</p><p></p><p>Literally näin:</p><p>Eunkwang: *does nothing*</p><p>Minä: AAAAA SO ANNOYING mee poisssssss en jaksa suaa</p><p>Eunkwang: *does nothing*</p><p>Minä: aaaaa SO SEXY 🥵😋 Let me touch-</p><p>Eunkwang: *does nothing*</p><p>Minä: aaaa so ADORABLE aaa let me hug let me give you a little kiss let me lie next to you i will never let you leave 😭😭😭😭😭😭😭😭 i love you i love you</p><p></p><p></p><p>Hmmmm näin.</p><p>Ei voi olla niin että eunkwang on mun mies oikeasti mutta miks ei muka vois tho</p><p></p><p>Hmm</p><p></p><p>Nimittäin kaikki asiat kyllä pistää miettimään mutta en tiedä sitten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127280, member: 34"] PLSSSSSS miks mulla soi koko ajan päässä vaa: "What a lot of vagina baby give me more" 😭😭😭😭😭😭😭😭 Save me NOW mitäs tähän sit sanois,,,,,,,,,,, Huoh mut on se vaan niin vitun sexy especially because hes so dumb and cute And when i tell you what KILLED me...... This because reasons: [MEDIA=instagram]CbusVkaJAEo[/MEDIA] Ihan vaan siis kun katoin tot livee sillon öööää heinäkuus i think. Ja mietin sillon et.... Kuinkahan kauan tää tulee kestää. Niin vittu vieläkin yhtä vitun obsessed kun silloin :D like absolutely so obsessed can anyone ever be more than eunkwang Mut käytännössä voi sanoa et siit alusta on jo yli kaks vuotta joten LOL D: Eihän se tietenkään ollu sillä tavalla alku kun en tiennyt siitä edes paljon mitään mutta jonkinlainen alku silti. Hassua vaan kun näyttää siltä että mulla ei ollu edes mahistakaan päästä eroon siitä mitenkään 🙄🙄🙄 I'm so in love i'm so in love i'm so in love bro whatever mut jotenki luulis et tää ois tässä ajassa jo vähän laimentunu mut eipä vissiin Tosin oon sillee nykyään ehk enemmän vittuuntunu siihen lmaooo xddd niin ärsyttävä mut niin söpö kulta. Literally näin: Eunkwang: *does nothing* Minä: AAAAA SO ANNOYING mee poisssssss en jaksa suaa Eunkwang: *does nothing* Minä: aaaaa SO SEXY 🥵😋 Let me touch- Eunkwang: *does nothing* Minä: aaaa so ADORABLE aaa let me hug let me give you a little kiss let me lie next to you i will never let you leave 😭😭😭😭😭😭😭😭 i love you i love you Hmmmm näin. Ei voi olla niin että eunkwang on mun mies oikeasti mutta miks ei muka vois tho Hmm Nimittäin kaikki asiat kyllä pistää miettimään mutta en tiedä sitten [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja