Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127342" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=instagram]CkzuPiLyc5V[/MEDIA]</p><p></p><p>Älä vittu jaksa. I'm hating south korea and the whole fucking earth. Too many fucking countries and continents. Fuuuuckkkkkkkk all of this. Varmaa mä yhtäkkiä pystyn jonneki huitsinhelvettiin lentämään ku en tällä hetkellä pysty edes liikkuu omalla kotiseudullani kauheen helposti :D</p><p></p><p>Voi vittu oikeesti.</p><p></p><p>Mutta.</p><p></p><p>Vaikka its against all odds. Niiku oikeesti against ALL FUCKING ODDS. niin silti kun miettii tavallaan järjellä........... Niin miten kaikki tää vois olla sattumaa ja miten oisin voinu muka olla väärässä silloin. Kaks vuotta sitten.</p><p></p><p>Miten muka? Vai onks kaikki vaan sattumaa eikä tulla ikinä olla yhdessä ja olin täysin väärässä silloin?</p><p></p><p>Kumpi on todennäkösempää?</p><p></p><p>En vittu tiiä kaikki on ihan saatanasta tho.</p><p></p><p>Luulis ettei tää sattumaa ole </p><p></p><p>Ugh i fucking hate myself for being delusional</p><p></p><p>Mut edelleenkin was i fucking delusional two years ago??????</p><p></p><p>Varmaa mä ees HALUSIN olla sen kaa mitenkään erityisesti silloin. Ehkä vähän siinä saattoi sellanen tunne herätä mutta en oikeasti tiennyt siitä yhtään mitään niin vittu mitä nyt taas. Onkse muka delusional sitten jos se ei ees ollu silloin tämmöstä ku nyt? Ja jos en ollu delusional sillon mut silti must tuntui siltä et toi jotenki tuntuu et se ois oikee mulle ja se tulee tapahtuu jotenki vaikka kuinka onki välimatkaa.. niin onko se silloin totta jos se fiilis ei johtunu siit et oisin ollu delusional sillon vaan se johtu jostain... En tiedä, mistä? Mistä lie tuli sit.</p><p></p><p>Luulis että tää ei olis sattumaa.</p><p>Luulis että tultais olee yhdessä mut idk i'm probably just an idiot.</p><p>Ja jos tullaanki olee yhes ni en tosiaan tiiä miten missä milloin jne koska tosiaan..... Lähes mahdotonta. VARSINKIN mun tilanteessa vieläpä. </p><p></p><p>Huoh muistan kun silloin kaks vuotta sitten ajattelin että emt mahottomalta se tuntuu mutta ehkä se sitten sattuu tuleen suomeen tai jotain, kaipa se sit on mahollista. Ja pitää muistaa kuinka se oli täysin random tyyppi silloin joten oikeasti miks oisin halunnu jotenki tosi vahvasti jonku täysin random tyypin JONKA ULKONÄKÖÄ EN TIEDÄ EDES.</p><p>joku tässä nyt vittu mättää ja pahasti. Ei tommosta vittu tapahdu.</p><p></p><p>Niiku ei saatana ei vaan tapahdu. Anteeks nyt vaan mutta en USKO en VOI USKOA että kaikki on vaan ihan turhaa hölöhölöä kun ottaa huomioon mitä kaikkea on sattunu</p><p></p><p>Vielä lisää sen akmu-biisi keissin tähän ni :)) ja + se että tunsin sekä btob:n kohalla että eunkwangin soolobiisun kohalla näitä outoja asioita, mutta en muiden biisien kohdalla sil listal. Ja en tienny kyllä mun mielestä yhtään että kwang on siin, en tienny kenenkään niiden nimiä mun mielestä kyllä tai et miltä kukaan niist näyttäis tai yhtää mitää. Ja silti mul tuli molempien (tai siis kaikkien niien) biisien kohalla just tämmösiä outoja fiiliksiä. Sattumaa? Totta kai.</p><p></p><p>Beautiful pain ja only one for me: siinä mä vaa olin silleen et must tuntuu et btob tulee olee keissi ja tuun ihastuu johonki siit yhtyeest. Se oli vaa nii vahva aavistus siitä asiasta.</p><p>Sitte dear my dear kohalla: mun mielestä tosiaa siel jo ennen ku ees lähin kotimatkalle niin kun kuuntelin sitä snipettiä ja katoin sitä kansikuvaa ni jo siin kohtaa tunsin että ihan ku toi tyyppi ois ehkä se oikee?????????????? Niinku oikeesti lopeta en tajuu enää :D tai semmone iha outo olo vaa.</p><p></p><p>Joten jos se ois ollu täyttä sattumaa niin MIKS mulle ois molempien kohal tullu tommonen olo? Jos siin ei ois jotain oikeesti totuuspohjaa.</p><p></p><p>Ja tietysti ihan täysin sattumalta vaa satuin rakastuu siihe kaks vuotta myöhemmin tietämättä edes että kuka vittu se on. En tienny että se oli siitä yhtyeest, sen nimi saatettiin ehkä mainita siin jo siin alussa en nyt muista, mutta en tiiä noteerasinko kunnolla koska muistan kuinka olin jo ihastunu siihe suht heti ja sitten mietin et omg what group is this and whats his name D: kommenteista varmaan sitten vasta tajusin että ahaa btob. Ja no sen nimen sain tietää siit videost sit myöhemmin mut heti ku olin sillee aa okei sen nimi on eunkwang siis. Niin.... En mä heti kai osannut yhdistää? En tiedä muistinko heti edes koko biisua sillä listalla joten idk.</p><p></p><p></p><p></p><p>Huoh ihan sama mistä on kyse en jaksa välittää enää</p><p></p><p>(Taas sanon että en jaksa välittää enää mutta silti itken täällä sängylläni ja mietin että kunpa sä voisit edes jotenkin telepaattisesti tuntea kuinka rakastan ja kaipaan sua, juu eipä kuulosta tosiaan siltä että välittäisin.... Ei toki, oon chill as fuck)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127342, member: 34"] [MEDIA=instagram]CkzuPiLyc5V[/MEDIA] Älä vittu jaksa. I'm hating south korea and the whole fucking earth. Too many fucking countries and continents. Fuuuuckkkkkkkk all of this. Varmaa mä yhtäkkiä pystyn jonneki huitsinhelvettiin lentämään ku en tällä hetkellä pysty edes liikkuu omalla kotiseudullani kauheen helposti :D Voi vittu oikeesti. Mutta. Vaikka its against all odds. Niiku oikeesti against ALL FUCKING ODDS. niin silti kun miettii tavallaan järjellä........... Niin miten kaikki tää vois olla sattumaa ja miten oisin voinu muka olla väärässä silloin. Kaks vuotta sitten. Miten muka? Vai onks kaikki vaan sattumaa eikä tulla ikinä olla yhdessä ja olin täysin väärässä silloin? Kumpi on todennäkösempää? En vittu tiiä kaikki on ihan saatanasta tho. Luulis ettei tää sattumaa ole Ugh i fucking hate myself for being delusional Mut edelleenkin was i fucking delusional two years ago?????? Varmaa mä ees HALUSIN olla sen kaa mitenkään erityisesti silloin. Ehkä vähän siinä saattoi sellanen tunne herätä mutta en oikeasti tiennyt siitä yhtään mitään niin vittu mitä nyt taas. Onkse muka delusional sitten jos se ei ees ollu silloin tämmöstä ku nyt? Ja jos en ollu delusional sillon mut silti must tuntui siltä et toi jotenki tuntuu et se ois oikee mulle ja se tulee tapahtuu jotenki vaikka kuinka onki välimatkaa.. niin onko se silloin totta jos se fiilis ei johtunu siit et oisin ollu delusional sillon vaan se johtu jostain... En tiedä, mistä? Mistä lie tuli sit. Luulis että tää ei olis sattumaa. Luulis että tultais olee yhdessä mut idk i'm probably just an idiot. Ja jos tullaanki olee yhes ni en tosiaan tiiä miten missä milloin jne koska tosiaan..... Lähes mahdotonta. VARSINKIN mun tilanteessa vieläpä. Huoh muistan kun silloin kaks vuotta sitten ajattelin että emt mahottomalta se tuntuu mutta ehkä se sitten sattuu tuleen suomeen tai jotain, kaipa se sit on mahollista. Ja pitää muistaa kuinka se oli täysin random tyyppi silloin joten oikeasti miks oisin halunnu jotenki tosi vahvasti jonku täysin random tyypin JONKA ULKONÄKÖÄ EN TIEDÄ EDES. joku tässä nyt vittu mättää ja pahasti. Ei tommosta vittu tapahdu. Niiku ei saatana ei vaan tapahdu. Anteeks nyt vaan mutta en USKO en VOI USKOA että kaikki on vaan ihan turhaa hölöhölöä kun ottaa huomioon mitä kaikkea on sattunu Vielä lisää sen akmu-biisi keissin tähän ni :)) ja + se että tunsin sekä btob:n kohalla että eunkwangin soolobiisun kohalla näitä outoja asioita, mutta en muiden biisien kohdalla sil listal. Ja en tienny kyllä mun mielestä yhtään että kwang on siin, en tienny kenenkään niiden nimiä mun mielestä kyllä tai et miltä kukaan niist näyttäis tai yhtää mitää. Ja silti mul tuli molempien (tai siis kaikkien niien) biisien kohalla just tämmösiä outoja fiiliksiä. Sattumaa? Totta kai. Beautiful pain ja only one for me: siinä mä vaa olin silleen et must tuntuu et btob tulee olee keissi ja tuun ihastuu johonki siit yhtyeest. Se oli vaa nii vahva aavistus siitä asiasta. Sitte dear my dear kohalla: mun mielestä tosiaa siel jo ennen ku ees lähin kotimatkalle niin kun kuuntelin sitä snipettiä ja katoin sitä kansikuvaa ni jo siin kohtaa tunsin että ihan ku toi tyyppi ois ehkä se oikee?????????????? Niinku oikeesti lopeta en tajuu enää :D tai semmone iha outo olo vaa. Joten jos se ois ollu täyttä sattumaa niin MIKS mulle ois molempien kohal tullu tommonen olo? Jos siin ei ois jotain oikeesti totuuspohjaa. Ja tietysti ihan täysin sattumalta vaa satuin rakastuu siihe kaks vuotta myöhemmin tietämättä edes että kuka vittu se on. En tienny että se oli siitä yhtyeest, sen nimi saatettiin ehkä mainita siin jo siin alussa en nyt muista, mutta en tiiä noteerasinko kunnolla koska muistan kuinka olin jo ihastunu siihe suht heti ja sitten mietin et omg what group is this and whats his name D: kommenteista varmaan sitten vasta tajusin että ahaa btob. Ja no sen nimen sain tietää siit videost sit myöhemmin mut heti ku olin sillee aa okei sen nimi on eunkwang siis. Niin.... En mä heti kai osannut yhdistää? En tiedä muistinko heti edes koko biisua sillä listalla joten idk. Huoh ihan sama mistä on kyse en jaksa välittää enää (Taas sanon että en jaksa välittää enää mutta silti itken täällä sängylläni ja mietin että kunpa sä voisit edes jotenkin telepaattisesti tuntea kuinka rakastan ja kaipaan sua, juu eipä kuulosta tosiaan siltä että välittäisin.... Ei toki, oon chill as fuck) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja