Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127402" data-attributes="member: 34"><p>Mitäh XDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Tää niin mood:</p><p>[MEDIA=youtube]c6vsHF3E9NU[/MEDIA]</p><p></p><p>Siis ei silleen sinänsä mut silleen että se heittää mun tunteet kyllä niin all over the place eikä sen ees tarvi tehdä yhtään mitään erityistä muuta kun olla vaan oma ärsyttävä itsensä ja oon sillee oh fuck my life mut silti heti perään oon sillee "SÖPÖ he's like a literal angel" niiku ok xd</p><p></p><p>Yritä nyt ymmärtää mitä sä edes tunnet xD</p><p></p><p>Mut siis niin se vaa o, se heittää mun tunteet aivan all over the place, rakastan ja ärsyttää ja vituttaa ja rakastan ja hellyyttävää ja sulosta ja kulta ja rakas mutta en todellakaan jaksa mutta toisaalta myös panettaa mutta toisaalta don't touch me pls jne. :D niinku AIVAN all over the place xD</p><p></p><p>Mitä mistään pitäisi ajatella xDDDDDDD for reals.</p><p></p><p>Huoh i feel like this whole story like none of this is coincidence like pls</p><p></p><p>En oikeesti käsitä mitä yleensäkään on tapahtunut????? Nyt vittu??? Niinku???</p><p></p><p></p><p>Se että ensin oli se alku keissi ja näin.. ennen kun tiesin kuka vittu se on. Sitten yhtäkkiä melkein kaks vuotta myöhemmin.... Oon yhtäkkiä vaan silleen omg kuka toi on ja täys salamarakastuminen niinku actually jotain sellasta mitä en mielestäni ikinä oo kokenu samalla tavalla ketään muuta kohtaan, jotenki NIIIIIN special. Muistan ku olin IHAN sekasin ja ensimmäisinä päivinä vittu ku katoin vaa sen silmii ja jotenki koko mun elämä vähän niinku välähti mun silmien edessä ja olin sillee ei vittu et kaikki on johtanu tähän fr ja et en pysty ikinä päästää tost irti enkä pysty ikinä pääsee yli jne jne ja jotenki KAIKKI oli vaa nii outoo ja just se mitä tässäkin kesussa selitin et kaikki tuntu silt et se oli niin vitullinen käännekohta et oikee tunsin sen kuinka nyt ollaa jonki sellasen äärel et voi vittu oikeesti taas. Se tuntu NIIN isolt asialt et ei voi ees selittää. En todellakaan rakastunu siihen mitenkään hitaasti vaa se oli heti täys sekoominen pääl. Muistan kuinka sillon ehk niiku ensimmäisin päivin silloi heinäkuus yritin nukkuu ja kai mä sainkin jotenki nukuttua mut mul oli koko ajan sellane mitä vittua olo :D ai luoja sentään mitä täst pitäis ikinä ees aatella. Mikä vitun homma??????????????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127402, member: 34"] Mitäh XDDDDDDDDDDD Tää niin mood: [MEDIA=youtube]c6vsHF3E9NU[/MEDIA] Siis ei silleen sinänsä mut silleen että se heittää mun tunteet kyllä niin all over the place eikä sen ees tarvi tehdä yhtään mitään erityistä muuta kun olla vaan oma ärsyttävä itsensä ja oon sillee oh fuck my life mut silti heti perään oon sillee "SÖPÖ he's like a literal angel" niiku ok xd Yritä nyt ymmärtää mitä sä edes tunnet xD Mut siis niin se vaa o, se heittää mun tunteet aivan all over the place, rakastan ja ärsyttää ja vituttaa ja rakastan ja hellyyttävää ja sulosta ja kulta ja rakas mutta en todellakaan jaksa mutta toisaalta myös panettaa mutta toisaalta don't touch me pls jne. :D niinku AIVAN all over the place xD Mitä mistään pitäisi ajatella xDDDDDDD for reals. Huoh i feel like this whole story like none of this is coincidence like pls En oikeesti käsitä mitä yleensäkään on tapahtunut????? Nyt vittu??? Niinku??? Se että ensin oli se alku keissi ja näin.. ennen kun tiesin kuka vittu se on. Sitten yhtäkkiä melkein kaks vuotta myöhemmin.... Oon yhtäkkiä vaan silleen omg kuka toi on ja täys salamarakastuminen niinku actually jotain sellasta mitä en mielestäni ikinä oo kokenu samalla tavalla ketään muuta kohtaan, jotenki NIIIIIN special. Muistan ku olin IHAN sekasin ja ensimmäisinä päivinä vittu ku katoin vaa sen silmii ja jotenki koko mun elämä vähän niinku välähti mun silmien edessä ja olin sillee ei vittu et kaikki on johtanu tähän fr ja et en pysty ikinä päästää tost irti enkä pysty ikinä pääsee yli jne jne ja jotenki KAIKKI oli vaa nii outoo ja just se mitä tässäkin kesussa selitin et kaikki tuntu silt et se oli niin vitullinen käännekohta et oikee tunsin sen kuinka nyt ollaa jonki sellasen äärel et voi vittu oikeesti taas. Se tuntu NIIN isolt asialt et ei voi ees selittää. En todellakaan rakastunu siihen mitenkään hitaasti vaa se oli heti täys sekoominen pääl. Muistan kuinka sillon ehk niiku ensimmäisin päivin silloi heinäkuus yritin nukkuu ja kai mä sainkin jotenki nukuttua mut mul oli koko ajan sellane mitä vittua olo :D ai luoja sentään mitä täst pitäis ikinä ees aatella. Mikä vitun homma?????????????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja