Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127555" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ VITTUA NYT TAPAHTUU XDDDDDDDD</p><p></p><p>lopettakaa en kestä:DDDDDDDDDDD okei nämä asiat on tapahtunut:</p><p>- hajos pää niin kävin kävelyllä eilen<strong> mutta tuntui että masennuin ja ahdistuin lisää</strong></p><p>- kun pääsin takas sisälle niin ajattelin taas eunkwangia niin paljon että meinasin vittu r ä j ä h t ä ä ja kuolla. Ja taas se sama että "i don't want you but i want you" joten olin vitun ahdistunu kaikesta</p><p>- yritin jutella ammattilaisen kanssa mutta en tiedä pahensiko se jopa asiaa koska nyt mulla on vielä enemmän sellainen olo että se ois väärin että ajattelen sitä...</p><p><strong>- anyway ihme ja kumma mä sain jossain vaiheessa nukuttua koska olin aivan rättiväsyny</strong></p><p><strong></strong></p><p>- noh nukuin suht ok kai MUTTA näin taas eunkwangista unta ja olin silleen mitä nyt taas</p><p>- ja + heti kun heräsin niin olin taas sillee uh i'm fantasizing about slightly kinky things (mut ei mitään kovin ihmeellistä mut kuiteski jotenki mun mieli meni taas hiukan sinne osastolle mut ei pahasti)</p><p>- mut mietin myös tosi fluffy asioita ja sulin pahasti</p><p>- sit taas mietin et mitä VITTUA mä ajattelen sitä koko ajan????? Ja alkoi jälleen ärsyttää koska en JAKSA koko ihmistä mut silti vaa hymyilin onnellisena ku mietin et olisin sen lähellä???????</p><p>- onko kaikki vittu hyvin, no sit ku nousin ylös ja laitoin puhelimen taskuun niin jotenkin se onnistui tippuu mun taskusta yhtäkkiä ja rysähti niin saatanasti lattialle ja guess what nyt tää näyttö on sen verran paskana että vaikee nähä kirjottaa mutta toimii kummiski?????????</p><p>- mitä muuta vielä........ En tiedä mutta ahdistaa aivan saatanasti</p><p>- en ymmärrä oikeesti siis nään kwangist unta lähes joka ikinen yö ja ajattelen sitä ihan koko ajan mutta ihmettelen miksi hemmetissä mä sitten ajattelen sitä ihan koko ajan.. jos kerran oon sillee "i want you but i don't want you" niinku se saa mut tuntee kaikkee mitä vaa voi ikinä tuntea. Ihan jäätävää ärsyyntymistä ja kaikkee mut silti aivan törkeen syvää rakkautta ja ikävää mutta silti oon vaan välil silleen ei saatana en mä sua vittu halua :D</p><p>- niinku miten voin tuntee KAIKEN MAHOLLISEN sitä kohtaan? <em>Kaiken mahdollisen?????????</em></p><p></p><p></p><p>Moro...........</p><p></p><p>Oh my gosh kuuntelen second confession 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ton ääni lävistää mut ja särkee mun sydämen</p><p>SILTI SE EI OLE NIIN IHMEELLINEN mitä vitun ihmeellistä siinä nyt muka on???????? Haloo?????????????</p><p></p><p>Silti se on maailman täydellisin...</p><p></p><p>Eipäs ole.......... Ei siinä oo mitään ihmeellistä huoh se on niin basic ja vitun ärsyttävä.....</p><p></p><p>Rakastan niin vitusti.......................</p><p></p><p>BYE :DDDDDDDDD it just gets WORSE AND WORSE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127555, member: 34"] MITÄ VITTUA NYT TAPAHTUU XDDDDDDDD lopettakaa en kestä:DDDDDDDDDDD okei nämä asiat on tapahtunut: - hajos pää niin kävin kävelyllä eilen[B] mutta tuntui että masennuin ja ahdistuin lisää[/B] - kun pääsin takas sisälle niin ajattelin taas eunkwangia niin paljon että meinasin vittu r ä j ä h t ä ä ja kuolla. Ja taas se sama että "i don't want you but i want you" joten olin vitun ahdistunu kaikesta - yritin jutella ammattilaisen kanssa mutta en tiedä pahensiko se jopa asiaa koska nyt mulla on vielä enemmän sellainen olo että se ois väärin että ajattelen sitä... [B]- anyway ihme ja kumma mä sain jossain vaiheessa nukuttua koska olin aivan rättiväsyny [/B] - noh nukuin suht ok kai MUTTA näin taas eunkwangista unta ja olin silleen mitä nyt taas - ja + heti kun heräsin niin olin taas sillee uh i'm fantasizing about slightly kinky things (mut ei mitään kovin ihmeellistä mut kuiteski jotenki mun mieli meni taas hiukan sinne osastolle mut ei pahasti) - mut mietin myös tosi fluffy asioita ja sulin pahasti - sit taas mietin et mitä VITTUA mä ajattelen sitä koko ajan????? Ja alkoi jälleen ärsyttää koska en JAKSA koko ihmistä mut silti vaa hymyilin onnellisena ku mietin et olisin sen lähellä??????? - onko kaikki vittu hyvin, no sit ku nousin ylös ja laitoin puhelimen taskuun niin jotenkin se onnistui tippuu mun taskusta yhtäkkiä ja rysähti niin saatanasti lattialle ja guess what nyt tää näyttö on sen verran paskana että vaikee nähä kirjottaa mutta toimii kummiski????????? - mitä muuta vielä........ En tiedä mutta ahdistaa aivan saatanasti - en ymmärrä oikeesti siis nään kwangist unta lähes joka ikinen yö ja ajattelen sitä ihan koko ajan mutta ihmettelen miksi hemmetissä mä sitten ajattelen sitä ihan koko ajan.. jos kerran oon sillee "i want you but i don't want you" niinku se saa mut tuntee kaikkee mitä vaa voi ikinä tuntea. Ihan jäätävää ärsyyntymistä ja kaikkee mut silti aivan törkeen syvää rakkautta ja ikävää mutta silti oon vaan välil silleen ei saatana en mä sua vittu halua :D - niinku miten voin tuntee KAIKEN MAHOLLISEN sitä kohtaan? [I]Kaiken mahdollisen?????????[/I] Moro........... Oh my gosh kuuntelen second confession 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ton ääni lävistää mut ja särkee mun sydämen SILTI SE EI OLE NIIN IHMEELLINEN mitä vitun ihmeellistä siinä nyt muka on???????? Haloo????????????? Silti se on maailman täydellisin... Eipäs ole.......... Ei siinä oo mitään ihmeellistä huoh se on niin basic ja vitun ärsyttävä..... Rakastan niin vitusti....................... BYE :DDDDDDDDD it just gets WORSE AND WORSE [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja