Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127617" data-attributes="member: 34"><p>Huoh idc..</p><p></p><p>Mut kaikista randomeinta koko hommas on tää ku sillonki ku mua ÄRSYTTÄÄ koska en oikeesti JAKSA ajatella sitä.......... Niiku oikeesti en jaksa ajatella yhtä ja samaa ihmistä joka ikinen sekunti xDddd niin sillonki ku oon iha sillee pliis mä en kestä enää haluun sen HETKEKS pois mun mielestä.....</p><p></p><p>Niin sillonki en vaan saa sitä pois mun mielestä vaikka kuinka yritän keskittyä johonkin muuhun</p><p></p><p>No joo okei voi se vähän helpottaa mut not really??? Emmä tiiä.</p><p></p><p>Silleen ihan oikeesti tuntuu et kukaan ei oo ikinä ollu näin itsepintaisesti KOKO AJAN mun mielessä ja näin pitkää aikaa.</p><p></p><p>Ja kuten sanottu niin ne ikävät mitä oon tuntenut sitä kohtaan ei oo vittu edes verrattavissa kehenkään muuhun.. :D ihan rehellisesti sanottuna en tienny koskaan et voi ikävöidä noin vahvasti, eli se oikeesti on ollu voimakkaampaa kuin timpan, huin tai yuton suhteen. Mitkä nekin on ollu kaikki tosi pahoja, tietenkin. Mut kwang.. en tiiä, kukaan ei oo koskaan aiheuttanu mussa sellast et jokainen mun solu mun kehossa huutaa sitä et mun on päästävä sen lähelle. Niinku niin voimakkaasti et se tuntuu kehossa aivan selvästi fyysisenä tunteena. Ja ikinä en oo pelänny niin kenenkään suhteen kun silloin yhen kerran kun istuin en tiiä jossai vessan lattial ja näin silmissäni kuinka en koskaan saa olla sen lähellä.. se kipu oikeest..... Se TODELLAKIN sattui ihan hemmetisti :D on ihan vitun randomia miten semmost voi ees tapahtuu</p><p></p><p>Ja siis yhä vieläkin vaikka mä ihmettelenkin mikä siinä nyt on niin erityistä niin silti jos mä oikeesti ajattelen etten koskaan saa olla sen lähel nii tuntuu oikeesti vittu siltä jotenki niinku must puuttuis jotain oleellista.. niiku mitä hemmettiä 😩✌️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127617, member: 34"] Huoh idc.. Mut kaikista randomeinta koko hommas on tää ku sillonki ku mua ÄRSYTTÄÄ koska en oikeesti JAKSA ajatella sitä.......... Niiku oikeesti en jaksa ajatella yhtä ja samaa ihmistä joka ikinen sekunti xDddd niin sillonki ku oon iha sillee pliis mä en kestä enää haluun sen HETKEKS pois mun mielestä..... Niin sillonki en vaan saa sitä pois mun mielestä vaikka kuinka yritän keskittyä johonkin muuhun No joo okei voi se vähän helpottaa mut not really??? Emmä tiiä. Silleen ihan oikeesti tuntuu et kukaan ei oo ikinä ollu näin itsepintaisesti KOKO AJAN mun mielessä ja näin pitkää aikaa. Ja kuten sanottu niin ne ikävät mitä oon tuntenut sitä kohtaan ei oo vittu edes verrattavissa kehenkään muuhun.. :D ihan rehellisesti sanottuna en tienny koskaan et voi ikävöidä noin vahvasti, eli se oikeesti on ollu voimakkaampaa kuin timpan, huin tai yuton suhteen. Mitkä nekin on ollu kaikki tosi pahoja, tietenkin. Mut kwang.. en tiiä, kukaan ei oo koskaan aiheuttanu mussa sellast et jokainen mun solu mun kehossa huutaa sitä et mun on päästävä sen lähelle. Niinku niin voimakkaasti et se tuntuu kehossa aivan selvästi fyysisenä tunteena. Ja ikinä en oo pelänny niin kenenkään suhteen kun silloin yhen kerran kun istuin en tiiä jossai vessan lattial ja näin silmissäni kuinka en koskaan saa olla sen lähellä.. se kipu oikeest..... Se TODELLAKIN sattui ihan hemmetisti :D on ihan vitun randomia miten semmost voi ees tapahtuu Ja siis yhä vieläkin vaikka mä ihmettelenkin mikä siinä nyt on niin erityistä niin silti jos mä oikeesti ajattelen etten koskaan saa olla sen lähel nii tuntuu oikeesti vittu siltä jotenki niinku must puuttuis jotain oleellista.. niiku mitä hemmettiä 😩✌️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja