Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127625" data-attributes="member: 34"><p>Bro what am i even thinking</p><p></p><p>Lol mietin huita ko se on päässy armeijast just eilen vai mitä hittoo, i kinda don't like it</p><p></p><p>I don't want to think about hui lmao</p><p></p><p>Kill me now</p><p></p><p>Mutta siis</p><p></p><p>Kwang 🤔 i'm just sayin... Kuinka joku voi olla NIIN söpö. Niin söpö ja samaan aikaan niin ärsyttävä. Niinku he annoys the heck out of me xD ja silti oon jatkuvasti sillee "on se vaa mun kulta" xd mutta joo hitto yliannostus sitä kyl kieltämättä:---------D emt varmaa jos oisin viikon kattomatta yhtään mitään siitä niin tuntuis ihan oudolta ku oon kuitenkin sen verran tiiviisti kattonu matskuja </p><p></p><p>Idk en kyllä tiiä pystyisinkö viikkoo edes olla sillee hahahs.</p><p></p><p>Mut täl hetkel oon vaa nii annoyed enkä edes tiedä miks no jaa kai se on vaa siit ku oon oikeesti kattonu aivan liikaa matskui siit lmao.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut jos se on näin? Niin miks siin silti käy niin et jos en kato (esim nyt en oo varmaan tuntiin ehk kattonu yhtää mitää siit) mitää ni silti ajattelen sitä välil. Tai siis äsken tein kaikkee muuta ja söin ja juttelin vanhempien kaa jtn ja yms yms mut silti välil vaa saatoin aatella sitä ja hymyillä itekseni???? :D bro what ok.</p><p></p><p>No joo iha sama</p><p></p><p>Mut huvittavaa</p><p></p><p>On kai sekin taito osata olla noin söpö ja noin ärsyttävä samaan aikaan xd sehä on maailman rakkain ja wäwäwäwä muru mut niinku pls? Samaan aikaan mietin mitä hittoa näen siinä xDDD</p><p></p><p>ja edelleen creeppaa niin paljon miten samalta me näytetään kasvoista.</p><p></p><p>Yhä enemmän ja enemmän nyt viime aikoina oon alkanu miettii kuinka creepyä se on....</p><p></p><p>Joka kerta ku katon itteeni peilistä nii nään vaan ihan liikaa samanlaisuutta meidän kasvois ni oikeest jotenki pistää kyl vittu miettimään vähän</p><p></p><p>Huoh selvästi meant to be together tai jotain en tod tiedä edes mut..... OUTOO. niinku oikeasti outoa imo.</p><p></p><p>Huoh ja hoih kuinka jaksaa kyseisen ihmisen ajattelua kun tuntuu että voisin huuutaaaaa xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127625, member: 34"] Bro what am i even thinking Lol mietin huita ko se on päässy armeijast just eilen vai mitä hittoo, i kinda don't like it I don't want to think about hui lmao Kill me now Mutta siis Kwang 🤔 i'm just sayin... Kuinka joku voi olla NIIN söpö. Niin söpö ja samaan aikaan niin ärsyttävä. Niinku he annoys the heck out of me xD ja silti oon jatkuvasti sillee "on se vaa mun kulta" xd mutta joo hitto yliannostus sitä kyl kieltämättä:---------D emt varmaa jos oisin viikon kattomatta yhtään mitään siitä niin tuntuis ihan oudolta ku oon kuitenkin sen verran tiiviisti kattonu matskuja Idk en kyllä tiiä pystyisinkö viikkoo edes olla sillee hahahs. Mut täl hetkel oon vaa nii annoyed enkä edes tiedä miks no jaa kai se on vaa siit ku oon oikeesti kattonu aivan liikaa matskui siit lmao. Mut jos se on näin? Niin miks siin silti käy niin et jos en kato (esim nyt en oo varmaan tuntiin ehk kattonu yhtää mitää siit) mitää ni silti ajattelen sitä välil. Tai siis äsken tein kaikkee muuta ja söin ja juttelin vanhempien kaa jtn ja yms yms mut silti välil vaa saatoin aatella sitä ja hymyillä itekseni???? :D bro what ok. No joo iha sama Mut huvittavaa On kai sekin taito osata olla noin söpö ja noin ärsyttävä samaan aikaan xd sehä on maailman rakkain ja wäwäwäwä muru mut niinku pls? Samaan aikaan mietin mitä hittoa näen siinä xDDD ja edelleen creeppaa niin paljon miten samalta me näytetään kasvoista. Yhä enemmän ja enemmän nyt viime aikoina oon alkanu miettii kuinka creepyä se on.... Joka kerta ku katon itteeni peilistä nii nään vaan ihan liikaa samanlaisuutta meidän kasvois ni oikeest jotenki pistää kyl vittu miettimään vähän Huoh selvästi meant to be together tai jotain en tod tiedä edes mut..... OUTOO. niinku oikeasti outoa imo. Huoh ja hoih kuinka jaksaa kyseisen ihmisen ajattelua kun tuntuu että voisin huuutaaaaa xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja