Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127631" data-attributes="member: 34"><p>Räääh miks täst biisistä tulee niin VITUSTI mieleen eunkwang</p><p>[MEDIA=youtube]R6suTCihjAc[/MEDIA]</p><p></p><p>Karseet xd oikee kunnon eunkwang biisu</p><p></p><p></p><p>Mut siis... Mul oikeesti on vaa jotenki sellane tunne etten sais tykätä siitä..... Etten sais rakastaa sitä... Ainakaan näin paljon..... Ehkä se johtuu siitä että ku oon nyt miettinyt sitä et onkse tarkotettu mulle vai ei. Niin jos joo niin ei kai siinä sitten mitään. Mut jos se oikeesti ei oo tarkotettu mulle edes..... Niin sit tuntuu ahistavalta koska jotenki mua hävettää rakastaa ihmist siis sillee täysin yksipuolisesti u know. Idk it's weird. Se tuntuu oikeesti ihan siltä et niin ei sais edes olla. Ja samalt must tuntuu ku katon muitaki jotka saattaa ehk olla in love siihen, mietin et miten noiki pystyy et eiks ne tunne syyllisyyttä siitä..... Lol. Jotenkin mulla nyt ainakin tällä hetkellä siis on ollu tää tämmönen olo et on jotenki ihan väärin edes tuntee mitään sitä kohtaan... Ees mitään pientä ? :D tää ny ei oo pientä mut vaikka se olis niin sekin tuntuis väärältä</p><p></p><p>Aika outoo. Mut nii toi on nyt mun mielest? alkanu kunnolla vasta nytten ihan viime aikoina joten mietin et jos se jotenki triggeröi sitä ku oon miettiny niin paljon näit outoi tapahtumii mitä on sattunu ja sit se on saanu mut miettimään et onkohan se tarkotettu mulle vai ei. Niin sit mul on jotenki ehk tullu sellanen olo et jos se ei oo edes tarkotettu mulle ni hävettää oikeesti olla näin pahasti rakastunu siihe. Niiku iha turhaa oikeesti :D</p><p></p><p>Idk mitä selitän mut jotai tollast</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127631, member: 34"] Räääh miks täst biisistä tulee niin VITUSTI mieleen eunkwang [MEDIA=youtube]R6suTCihjAc[/MEDIA] Karseet xd oikee kunnon eunkwang biisu Mut siis... Mul oikeesti on vaa jotenki sellane tunne etten sais tykätä siitä..... Etten sais rakastaa sitä... Ainakaan näin paljon..... Ehkä se johtuu siitä että ku oon nyt miettinyt sitä et onkse tarkotettu mulle vai ei. Niin jos joo niin ei kai siinä sitten mitään. Mut jos se oikeesti ei oo tarkotettu mulle edes..... Niin sit tuntuu ahistavalta koska jotenki mua hävettää rakastaa ihmist siis sillee täysin yksipuolisesti u know. Idk it's weird. Se tuntuu oikeesti ihan siltä et niin ei sais edes olla. Ja samalt must tuntuu ku katon muitaki jotka saattaa ehk olla in love siihen, mietin et miten noiki pystyy et eiks ne tunne syyllisyyttä siitä..... Lol. Jotenkin mulla nyt ainakin tällä hetkellä siis on ollu tää tämmönen olo et on jotenki ihan väärin edes tuntee mitään sitä kohtaan... Ees mitään pientä ? :D tää ny ei oo pientä mut vaikka se olis niin sekin tuntuis väärältä Aika outoo. Mut nii toi on nyt mun mielest? alkanu kunnolla vasta nytten ihan viime aikoina joten mietin et jos se jotenki triggeröi sitä ku oon miettiny niin paljon näit outoi tapahtumii mitä on sattunu ja sit se on saanu mut miettimään et onkohan se tarkotettu mulle vai ei. Niin sit mul on jotenki ehk tullu sellanen olo et jos se ei oo edes tarkotettu mulle ni hävettää oikeesti olla näin pahasti rakastunu siihe. Niiku iha turhaa oikeesti :D Idk mitä selitän mut jotai tollast [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja