Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127664" data-attributes="member: 34"><p>I mean koska se on mun elämäni suurin rakkaus niin jos en saa sitä niin se kaataa vittu mun maailman aivan eri tasolla ku muut. Joo, ei sillä etteikö muidenkin kohalla tuntuis jossain, toki tuntuu ja ihan hirveeltä tuntuukin.</p><p></p><p>Mut koska eunkwang on niin selvästi se mun elämäni suurin rakkaus niin se kaataa koko mun maailman sillä tavalla että sitten mä en kyllä saa enää edes koottua itteeni koskaan. Honestly, se ois varmaan yks pahimmista asioista mitä voi tapahtuu.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ja nyt tästä voidaankin päätellä et jos se kerta on yks pahimpia asioita mitä voi tapahtua, etten saakaan sitä koskaan...... Niin....... Miks mä en sit tee asialle jotain?????? Ihan mitä tahansa.... Miks mä en lennä sinne??? Tälläkin hetkellä pystyisin näkee sen varmaan jossain emt ehk menemällä kattoo sen musikaalin. Jep mä pystyisin. Mutta kun mä en pysty. Ihan liian iso asia ainakin tällä hetkellä. Voi vittu.</p><p></p><p></p><p>Aika kuunnella taas i'll give thanks 🙄</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127664, member: 34"] I mean koska se on mun elämäni suurin rakkaus niin jos en saa sitä niin se kaataa vittu mun maailman aivan eri tasolla ku muut. Joo, ei sillä etteikö muidenkin kohalla tuntuis jossain, toki tuntuu ja ihan hirveeltä tuntuukin. Mut koska eunkwang on niin selvästi se mun elämäni suurin rakkaus niin se kaataa koko mun maailman sillä tavalla että sitten mä en kyllä saa enää edes koottua itteeni koskaan. Honestly, se ois varmaan yks pahimmista asioista mitä voi tapahtuu. Ja nyt tästä voidaankin päätellä et jos se kerta on yks pahimpia asioita mitä voi tapahtua, etten saakaan sitä koskaan...... Niin....... Miks mä en sit tee asialle jotain?????? Ihan mitä tahansa.... Miks mä en lennä sinne??? Tälläkin hetkellä pystyisin näkee sen varmaan jossain emt ehk menemällä kattoo sen musikaalin. Jep mä pystyisin. Mutta kun mä en pysty. Ihan liian iso asia ainakin tällä hetkellä. Voi vittu. Aika kuunnella taas i'll give thanks 🙄 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja