Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127669" data-attributes="member: 34"><p>Hahahahha LOPETA XDDDDDDD en kestä itteeni NAURAN NIIN VITUSTI :D</p><p></p><p>eihhhh</p><p></p><p>Ensin silloin joskus kesäl kun näin sen mis eunkwang on penielille silleen "i want with you forever okay?" Ja peniel juoksee karkuun niin olin oikeesti silleen KUKA NYT MUKA EI HALUIS OLLA SEN KAA IKUISESTI :DDDDD mut lol well don't you know that when i saw that again a while ago :DDDDD siis silloin sen jälkeen kun aloin kelaamaan et jos nää kaikki asiat tarkottaa jtn ja tuun oikeesti saamaan sen... Niin olin basically sillee "tag yourselves i'm peniel" 🤔🤔🤔🤔🤔😂 "i would run away too" xDDDD ja nyt kun katoin sen äsken niin tuntuu että se on joku välimuoto noista kahesta, samalla silleen YES I WANT WITH YOU FOREVER TOO *hug* *kiss* mut samalla "...... I'M RUNNING apuaaaaaaa don't chase me i will run away" :DDDD niinku pls XD mikä mua vaivaa i fucking love him and i want him???? :D ketä muuta mä muka rakastan enemmän pls 😭</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo...... Pelko sai mun aivot kyl flippaamaan totaalisesti kosk ihan oikeesti aattelin niin paljon tät asiaa ja kelasin et MITÄ JOS se onki oikeest niin ja sit flippasin koska absurdit pelot..... Ja varmaan sen takia aloin myös pitää sitä ärsyttävämpänä kuin mitä yleensä emt xd ja ehkä sen takia myös se fiilis että en sais tykätä siit tai emt mut mietin et jos mun aivot vaa yritti peruuttaa mun tunteita siihen sillee että ne suojelis mua koska pelkään niin paljon??? :D idk. Siis en tiiä mut mietin vaan</p><p></p><p>Kosk eka ku muistin sen asian nii mähä olin nii onnellinen et tuntu et pakahdun ja räjähdän, mut sit alko oikeest flippaamaa ja pelot iski ja sit olin thoroughly confused ja nii. Lmao what.</p><p></p><p>On se niin kumma kun ei tiedä mitä haluaa.</p><p></p><p>Tiedänhän minä mitä minä haluan mutta kun niin!! :D</p><p></p><p>Asdfghjkl</p><p></p><p>Believe it or not ehkä tälläkin sekoilulla on tarkoituksensa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127669, member: 34"] Hahahahha LOPETA XDDDDDDD en kestä itteeni NAURAN NIIN VITUSTI :D eihhhh Ensin silloin joskus kesäl kun näin sen mis eunkwang on penielille silleen "i want with you forever okay?" Ja peniel juoksee karkuun niin olin oikeesti silleen KUKA NYT MUKA EI HALUIS OLLA SEN KAA IKUISESTI :DDDDD mut lol well don't you know that when i saw that again a while ago :DDDDD siis silloin sen jälkeen kun aloin kelaamaan et jos nää kaikki asiat tarkottaa jtn ja tuun oikeesti saamaan sen... Niin olin basically sillee "tag yourselves i'm peniel" 🤔🤔🤔🤔🤔😂 "i would run away too" xDDDD ja nyt kun katoin sen äsken niin tuntuu että se on joku välimuoto noista kahesta, samalla silleen YES I WANT WITH YOU FOREVER TOO *hug* *kiss* mut samalla "...... I'M RUNNING apuaaaaaaa don't chase me i will run away" :DDDD niinku pls XD mikä mua vaivaa i fucking love him and i want him???? :D ketä muuta mä muka rakastan enemmän pls 😭 Mut joo...... Pelko sai mun aivot kyl flippaamaan totaalisesti kosk ihan oikeesti aattelin niin paljon tät asiaa ja kelasin et MITÄ JOS se onki oikeest niin ja sit flippasin koska absurdit pelot..... Ja varmaan sen takia aloin myös pitää sitä ärsyttävämpänä kuin mitä yleensä emt xd ja ehkä sen takia myös se fiilis että en sais tykätä siit tai emt mut mietin et jos mun aivot vaa yritti peruuttaa mun tunteita siihen sillee että ne suojelis mua koska pelkään niin paljon??? :D idk. Siis en tiiä mut mietin vaan Kosk eka ku muistin sen asian nii mähä olin nii onnellinen et tuntu et pakahdun ja räjähdän, mut sit alko oikeest flippaamaa ja pelot iski ja sit olin thoroughly confused ja nii. Lmao what. On se niin kumma kun ei tiedä mitä haluaa. Tiedänhän minä mitä minä haluan mutta kun niin!! :D Asdfghjkl Believe it or not ehkä tälläkin sekoilulla on tarkoituksensa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja