Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127670" data-attributes="member: 34"><p>Aijaa</p><p></p><p>Anyway</p><p></p><p>Siis oon kyl oikeesti nyt tässä ihan lähiaikoina käyny KOKO MUN ELÄMÄN läpi niinku ihan oikeasti. Siinä vaiheessa kun muistot alko tulvii mieleen tästä asiasta niin vilis kyllä koko elämä silmissä silleen omg kaikki on johtanut tähän ja oikeesti mietin vaan että mitä nyt taas</p><p></p><p></p><p>Huvittavaa se kyllä on ja oli</p><p></p><p>Mutta siis........ Ööh</p><p></p><p>Okei siis silti edelleen kylläkin kaikki seksuaaliset tunteet tuntuu kyllä jotenkin niiiiiiiiiiin likasilta..... Ja vääriltä..... Ei sillä että mulla niitä ainakaan hirveesti tällä hetkellä oliskaan mut jos mietin ees aiempia kertoja... Oon ihan sillee APUA miten mä oon voinu tuntee noin.... Disgusting.......... Ei noin ees saa tuntee :D outoa.... Koska miksei sais....</p><p></p><p>Ja miten must tuntuu et jos se tietäis se ois taas vaa sillee "YES i'm a charming man!" 🤭🤭🤭 ainakin vois kuvitella et se ois tyytyväinen siihen että tyypit fantasioi siitä 🙃✌️</p><p></p><p></p><p>Mut jotenki se vaa tuntuu nii likaselta oh gosh what have i been thinking about..... That's DISGUSTING XD D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127670, member: 34"] Aijaa Anyway Siis oon kyl oikeesti nyt tässä ihan lähiaikoina käyny KOKO MUN ELÄMÄN läpi niinku ihan oikeasti. Siinä vaiheessa kun muistot alko tulvii mieleen tästä asiasta niin vilis kyllä koko elämä silmissä silleen omg kaikki on johtanut tähän ja oikeesti mietin vaan että mitä nyt taas Huvittavaa se kyllä on ja oli Mutta siis........ Ööh Okei siis silti edelleen kylläkin kaikki seksuaaliset tunteet tuntuu kyllä jotenkin niiiiiiiiiiin likasilta..... Ja vääriltä..... Ei sillä että mulla niitä ainakaan hirveesti tällä hetkellä oliskaan mut jos mietin ees aiempia kertoja... Oon ihan sillee APUA miten mä oon voinu tuntee noin.... Disgusting.......... Ei noin ees saa tuntee :D outoa.... Koska miksei sais.... Ja miten must tuntuu et jos se tietäis se ois taas vaa sillee "YES i'm a charming man!" 🤭🤭🤭 ainakin vois kuvitella et se ois tyytyväinen siihen että tyypit fantasioi siitä 🙃✌️ Mut jotenki se vaa tuntuu nii likaselta oh gosh what have i been thinking about..... That's DISGUSTING XD D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja