Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127693" data-attributes="member: 34"><p>"i don't know any english words" :(((((((( :333333333 aww little bby don't be upset</p><p></p><p>Diving in :DDDDDDDDDDD Lopeta miten joku voi olla niin täydellinen mut silti ei ollenkaan hahahahahhhahs rakkain</p><p></p><p>Rakkain rakkain rakkain awwwww niin TYHMÄ 😭❤️ mä rakastan tota tyhmää miestä niin paljon:((((((((((((((( ihan sama vaikka kuinka yrittäisin aatella ettei se oo söpö mut ku se on???</p><p></p><p></p><p></p><p>Huohhhh</p><p></p><p>Even cuter than hui or yuto and that's a lot.....</p><p></p><p>Huoh</p><p></p><p>Mut mitäköhän oikeesti tapahtui... En vieläkään tajuu miten näin voi tapahtua no jaa :D it is what it is. Mut se vaan tuntuu huvittavalta kun periaatteessa se ei tunnu enää pelkästään sellaselta johon oon rakastunu vaa samal myös vähän sellaselt niiku universumi jotenki haluis meiät yhteen tai jotain koska kun muistin sen alun niin.... Siis sillonhan se oli kai enemmän silleen että en ite Ollut ees ihan varma että haluisinko sen edes vai en.... Koska en tiennyt ollenkaan kuka se on... Mut sit rakastuin siihen... Ja sit se oli vaa ihmine joho oon rakastunu mut aattelin etten kuitenkaan sitä saa... Mut nyt ku oon miettiny sitä alkuu ni oon kelannu et onks täs sittenki jotai outoo.. mut en tiiä kyl vastausta siihe vieläkään eikä se haittaakaan 😬😬😬😬😬 help tho</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut voisinko lakata olemasta tämmönen pervert koska sehän nyt tässä eniten häiritsee xDDDD jos sekin ois sexually attracted to me niin sit se ois eri asia mut ahdistaa aatella liian likasii asioita ihmisest joka ei aattele sust samaa ,,,,,, (tietenkään koska se ei tiedä mua) PLS</p><p></p><p>huoh taas tää,,,,, like minhyuk said melodies are perverts</p><p></p><p>I'm sorry but at the same time i'm not</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127693, member: 34"] "i don't know any english words" :(((((((( :333333333 aww little bby don't be upset Diving in :DDDDDDDDDDD Lopeta miten joku voi olla niin täydellinen mut silti ei ollenkaan hahahahahhhahs rakkain Rakkain rakkain rakkain awwwww niin TYHMÄ 😭❤️ mä rakastan tota tyhmää miestä niin paljon:((((((((((((((( ihan sama vaikka kuinka yrittäisin aatella ettei se oo söpö mut ku se on??? Huohhhh Even cuter than hui or yuto and that's a lot..... Huoh Mut mitäköhän oikeesti tapahtui... En vieläkään tajuu miten näin voi tapahtua no jaa :D it is what it is. Mut se vaan tuntuu huvittavalta kun periaatteessa se ei tunnu enää pelkästään sellaselta johon oon rakastunu vaa samal myös vähän sellaselt niiku universumi jotenki haluis meiät yhteen tai jotain koska kun muistin sen alun niin.... Siis sillonhan se oli kai enemmän silleen että en ite Ollut ees ihan varma että haluisinko sen edes vai en.... Koska en tiennyt ollenkaan kuka se on... Mut sit rakastuin siihen... Ja sit se oli vaa ihmine joho oon rakastunu mut aattelin etten kuitenkaan sitä saa... Mut nyt ku oon miettiny sitä alkuu ni oon kelannu et onks täs sittenki jotai outoo.. mut en tiiä kyl vastausta siihe vieläkään eikä se haittaakaan 😬😬😬😬😬 help tho Mut voisinko lakata olemasta tämmönen pervert koska sehän nyt tässä eniten häiritsee xDDDD jos sekin ois sexually attracted to me niin sit se ois eri asia mut ahdistaa aatella liian likasii asioita ihmisest joka ei aattele sust samaa ,,,,,, (tietenkään koska se ei tiedä mua) PLS huoh taas tää,,,,, like minhyuk said melodies are perverts I'm sorry but at the same time i'm not [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja