Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 127770" data-attributes="member: 34"><p>Oh. My god. Ja viel ku miettii siis ihan KAIKKEA mun elämässä niin maybe i was born bad osuu niin lujaa että pystynkö hengittää ees tho.</p><p></p><p>Niinku oikeesti kaikki epänormaaliudet mitä mul on ollu ihan lapsesta asti mä en kestä 😂😂😂 this is one hell of a life niin ei ihme että tuntuu epätodelliselta.</p><p></p><p>Ja nyt ollaan sit tultu TÄHÄN? :D muistan kuin eilisen kuinka lapsena jo itkin ja itkin ja mua ahisti ja en tienny mitä tehä ja veli oli aivan vitun kamoissa ja pelkäsin toises huoneessa koska kauhee meteli</p><p></p><p>Ja vaikka muistan sen kuin eilisen niin yhtäkkiä oon TÄSSÄ tilanteessa????????????????????? A bit older now, en enää lapsi vaikka luonteeltani oon varmaan aina ihan vauva, ja mitä vittua on tapahtunut viime aikoina? Nyt oon niiku tässä ja rakastunu eunkwangiin (SINCE WHEN 😭) ja i want him to do stuff to me (24/7... No en ny sentää 24/7 ajattele mitää seksuaalisia asioita höh that was a joke) ja niinku the attraction is so hecking strong ja niiku baby??????????? Like i don't care anymore just use my body how you like okay? 🤦🏻♀️ Ahaa interesting what am i supposed to say</p><p>.</p><p>Mut ei se mitään jos mul on kerta diagnooseina vissiin masennus ahistus ja ocd (tosin diagnooseista nyt ei tiedä onko ne oikein) + random ptsd oireita ainakin ja muutenki vähintää ne 4 traumaa ja sitä rataa niin mitä muuta voi edes olettaa enää :D bro en mä ihmettele yhtään miks oon disconnected</p><p></p><p>Mut ainakin tää on mielenkiintoista joka päivä nähä et mitä taas tänään sekoillaan </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Muuten oikeestikin........... Please do stuff to me baby 😭 i'll be a good girl for you 🥺 (smh)</p><p></p><p></p><p></p><p>Idk.</p><p></p><p></p><p></p><p>Naurattaa tää kuinka just olin silleen "lol en ikinä vois panna kenenkään sellasen kaa joka ei välittäis musta ja niiku one night stands... No..... Gosh... No ..." Ja sit kuitenkin oon sillee vaa omfggggg this desire to be USED sexually omfggg yummy 😌 mitä nyt taas.</p><p></p><p>It's the mix of being so fucking afraid of sex and needing it to be GENTLE and caring.. and then wanting to be used 🙃</p><p></p><p>It's that mix tho</p><p></p><p>🤔 I'm so disconnected</p><p></p><p><em>Whats it like to be normal xd</em></p><p><em></em></p><p>Hmm pistää miettimään</p><p></p><p>Hmm </p><p></p><p>gwaenchanha gwaenchanha gwaenchanha 🤭😆 hei oikeesti miks tost tuli nyt meme biisi ei se aiemmin ollu noin paha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 127770, member: 34"] Oh. My god. Ja viel ku miettii siis ihan KAIKKEA mun elämässä niin maybe i was born bad osuu niin lujaa että pystynkö hengittää ees tho. Niinku oikeesti kaikki epänormaaliudet mitä mul on ollu ihan lapsesta asti mä en kestä 😂😂😂 this is one hell of a life niin ei ihme että tuntuu epätodelliselta. Ja nyt ollaan sit tultu TÄHÄN? :D muistan kuin eilisen kuinka lapsena jo itkin ja itkin ja mua ahisti ja en tienny mitä tehä ja veli oli aivan vitun kamoissa ja pelkäsin toises huoneessa koska kauhee meteli Ja vaikka muistan sen kuin eilisen niin yhtäkkiä oon TÄSSÄ tilanteessa????????????????????? A bit older now, en enää lapsi vaikka luonteeltani oon varmaan aina ihan vauva, ja mitä vittua on tapahtunut viime aikoina? Nyt oon niiku tässä ja rakastunu eunkwangiin (SINCE WHEN 😭) ja i want him to do stuff to me (24/7... No en ny sentää 24/7 ajattele mitää seksuaalisia asioita höh that was a joke) ja niinku the attraction is so hecking strong ja niiku baby??????????? Like i don't care anymore just use my body how you like okay? 🤦🏻♀️ Ahaa interesting what am i supposed to say . Mut ei se mitään jos mul on kerta diagnooseina vissiin masennus ahistus ja ocd (tosin diagnooseista nyt ei tiedä onko ne oikein) + random ptsd oireita ainakin ja muutenki vähintää ne 4 traumaa ja sitä rataa niin mitä muuta voi edes olettaa enää :D bro en mä ihmettele yhtään miks oon disconnected Mut ainakin tää on mielenkiintoista joka päivä nähä et mitä taas tänään sekoillaan Muuten oikeestikin........... Please do stuff to me baby 😭 i'll be a good girl for you 🥺 (smh) Idk. Naurattaa tää kuinka just olin silleen "lol en ikinä vois panna kenenkään sellasen kaa joka ei välittäis musta ja niiku one night stands... No..... Gosh... No ..." Ja sit kuitenkin oon sillee vaa omfggggg this desire to be USED sexually omfggg yummy 😌 mitä nyt taas. It's the mix of being so fucking afraid of sex and needing it to be GENTLE and caring.. and then wanting to be used 🙃 It's that mix tho 🤔 I'm so disconnected [I]Whats it like to be normal xd [/I] Hmm pistää miettimään Hmm gwaenchanha gwaenchanha gwaenchanha 🤭😆 hei oikeesti miks tost tuli nyt meme biisi ei se aiemmin ollu noin paha [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja