Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128169" data-attributes="member: 34"><p>On kyl ihan vitusti vikaa päässä monellakin tavalla</p><p></p><p>Pappaosasto alkaa tuntuu nykyään jotenki ehk viel ahistavammalta koska nyt en oo niin tottunut siihen koska oon miettinyt niin paljon huita eunkwangii yutoo yms nuorempia</p><p></p><p>Niin tuntuu et mul on vikaa päässä senki takia</p><p></p><p>Sit yleensäkin tuntuu et mul on vikaa päässä</p><p></p><p>Koska ihastukset just</p><p></p><p>Ja koska ne on julkkiksia</p><p></p><p>Ainoo mikä ei tuota mulle ahdistusta tällä hetkellä on se et oon bi kosk nykyään ihmiset on niin woke joten se on tavallaan ihan ok. Tai et ku se on niin monen mielestä ok. Mut tuntuuha se vähän oudolt sinänsä ku miettii et niiku miks just mä tai et mun on vaikee yhistää sitäkään itteeni vaikka se on totta</p><p></p><p>Mut se on kaikista helpoin asia</p><p></p><p>Kaikki muut sit tuntuu silt et mul on päässä vikaa ja pahasti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128169, member: 34"] On kyl ihan vitusti vikaa päässä monellakin tavalla Pappaosasto alkaa tuntuu nykyään jotenki ehk viel ahistavammalta koska nyt en oo niin tottunut siihen koska oon miettinyt niin paljon huita eunkwangii yutoo yms nuorempia Niin tuntuu et mul on vikaa päässä senki takia Sit yleensäkin tuntuu et mul on vikaa päässä Koska ihastukset just Ja koska ne on julkkiksia Ainoo mikä ei tuota mulle ahdistusta tällä hetkellä on se et oon bi kosk nykyään ihmiset on niin woke joten se on tavallaan ihan ok. Tai et ku se on niin monen mielestä ok. Mut tuntuuha se vähän oudolt sinänsä ku miettii et niiku miks just mä tai et mun on vaikee yhistää sitäkään itteeni vaikka se on totta Mut se on kaikista helpoin asia Kaikki muut sit tuntuu silt et mul on päässä vikaa ja pahasti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja