Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128224" data-attributes="member: 34"><p>I mean if you don't want to hug them both then what are you even doing in your life?????? 😭😭😭😭😭😭😭💔</p><p></p><p>PFFFTTTT</p><p></p><p>Also näin TAAS unta eunkwangista, muista en oo varma mutta siitä ainakin. Niinku oikeasti oon nähny niiiiin monta kertaa unta siit et tää on jo ihan naurettavaa. Ei sillä, on huistakin tullu nähtyy suht monta kertaa unia mutta luulen että kwangista kuitenkin enemmän :D</p><p></p><p>Ja molemmista ne unet on ollu tosi pahoi niiku intense ja silleen mut ne kaks hui-unta oli kyl ihan vitun järkkyi lol, en oo mun mielestä muistaakseni??? Ikinä mistään eunkwang-unesta heränny sillee samal taval totaalisen järkyttyneenä jotenki siit. Tai siis se ku nousin istuu ja basically aloin heti itkee XD that was so.... Extreme....... En kyl vittu tiiä mut siis mun mielestä en oo kovinkaan monesta ylipäätään nähny koskaan samanlaisia unia ku noi pari huista. Oon nähny kyl todentuntusia ja sillee.... Mut entiiä. Niis kahes oli vaa jotai tosi spessuu. Siis ikävöin ihan saakelin usein takas niihin vaikka siin ei oo mitää järkee mut olin vaa jotenki niin törkeen onnellinen. Et en ees ymmärrä kui voi olla nii onnellinen mut idk i was so fucking happy i can't even explain. It was so perfect 😭</p><p></p><p>Mut sit toi viimeöine uni eunkwangist oli kans iha vitu ihana mut ei se nyt ihan samankaltainen kuitenkaan ollu ku ne kaks. Kosk niiku... Ensinnäkin en heränny siit sillee et aloin heti itkee tai mitää :D olin kyl emotional koska yleensä aina oon jos nään jotai unta jostai rakkaast. Mut harvemmin mä actually alan itkee sillain ku niiden muutaman unen kohal D: ahh i miss my baby 😭 i just love him so. Why do i still love him. En ymmärrä miten on ees mahdollista rakastaa kahta (ja i mean? Useampaakin?) Näin intensiivisesti tai niiku ok normaalia i guess. Miten voi olla nii rakastunu useampaa ku yhtee sit kuitenki </p><p></p><p>En niiku ihan oikeesti ymmärrä mut ilmeisesti mul on sit vaa vikaa päässä mut hei mikäs siinä ei se mitään</p><p></p><p>Aaaaa oikeest rakastan molempia niin paljon</p><p></p><p>En tajuu enää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128224, member: 34"] I mean if you don't want to hug them both then what are you even doing in your life?????? 😭😭😭😭😭😭😭💔 PFFFTTTT Also näin TAAS unta eunkwangista, muista en oo varma mutta siitä ainakin. Niinku oikeasti oon nähny niiiiin monta kertaa unta siit et tää on jo ihan naurettavaa. Ei sillä, on huistakin tullu nähtyy suht monta kertaa unia mutta luulen että kwangista kuitenkin enemmän :D Ja molemmista ne unet on ollu tosi pahoi niiku intense ja silleen mut ne kaks hui-unta oli kyl ihan vitun järkkyi lol, en oo mun mielestä muistaakseni??? Ikinä mistään eunkwang-unesta heränny sillee samal taval totaalisen järkyttyneenä jotenki siit. Tai siis se ku nousin istuu ja basically aloin heti itkee XD that was so.... Extreme....... En kyl vittu tiiä mut siis mun mielestä en oo kovinkaan monesta ylipäätään nähny koskaan samanlaisia unia ku noi pari huista. Oon nähny kyl todentuntusia ja sillee.... Mut entiiä. Niis kahes oli vaa jotai tosi spessuu. Siis ikävöin ihan saakelin usein takas niihin vaikka siin ei oo mitää järkee mut olin vaa jotenki niin törkeen onnellinen. Et en ees ymmärrä kui voi olla nii onnellinen mut idk i was so fucking happy i can't even explain. It was so perfect 😭 Mut sit toi viimeöine uni eunkwangist oli kans iha vitu ihana mut ei se nyt ihan samankaltainen kuitenkaan ollu ku ne kaks. Kosk niiku... Ensinnäkin en heränny siit sillee et aloin heti itkee tai mitää :D olin kyl emotional koska yleensä aina oon jos nään jotai unta jostai rakkaast. Mut harvemmin mä actually alan itkee sillain ku niiden muutaman unen kohal D: ahh i miss my baby 😭 i just love him so. Why do i still love him. En ymmärrä miten on ees mahdollista rakastaa kahta (ja i mean? Useampaakin?) Näin intensiivisesti tai niiku ok normaalia i guess. Miten voi olla nii rakastunu useampaa ku yhtee sit kuitenki En niiku ihan oikeesti ymmärrä mut ilmeisesti mul on sit vaa vikaa päässä mut hei mikäs siinä ei se mitään Aaaaa oikeest rakastan molempia niin paljon En tajuu enää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja