Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128245" data-attributes="member: 34"><p>Oh my gosh</p><p></p><p>I love hui so much</p><p></p><p>I love eunkwang so much</p><p></p><p>Also, muistan ku täs pari päivää sit oltii autos tulos kotii ja sit yhtäkkiä nään auton jonka rekkaris luki hui 😭😭😭😭 olin vaa sillee MITÄ VITTUA yhtäkkii D: ei se sinänsä oo ihmeellistä mut oikeesti järkytyin D: varsinkin ku olin just muutenki siin kohas just miettiny huita ja sit näin sen. Mietin kyl kwangiiki kai siin. En muista. Kosk mun mielestä olin miettinyt ihan sika paljo kwangii siin kohti mut sit mietin varmaa huitaki koska näin sen yhen paikan jost tuli mielee hui (koska muistot).</p><p></p><p>Okei en oo varma mitä kelasin mut silti se oli nii shokki yhtäkkiä nähä se 😭👏 olin sillee kuka vittu täällä pelleilee mun kustannuksella</p><p></p><p>I fucking love him still</p><p></p><p>So fucking much</p><p></p><p>Ikävä idk</p><p></p><p>Siis ihan miten vaan oikeasti mut rakastan sitä niin vitusti eikä kyllä paljoa naurata tässä vaiheessa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128245, member: 34"] Oh my gosh I love hui so much I love eunkwang so much Also, muistan ku täs pari päivää sit oltii autos tulos kotii ja sit yhtäkkiä nään auton jonka rekkaris luki hui 😭😭😭😭 olin vaa sillee MITÄ VITTUA yhtäkkii D: ei se sinänsä oo ihmeellistä mut oikeesti järkytyin D: varsinkin ku olin just muutenki siin kohas just miettiny huita ja sit näin sen. Mietin kyl kwangiiki kai siin. En muista. Kosk mun mielestä olin miettinyt ihan sika paljo kwangii siin kohti mut sit mietin varmaa huitaki koska näin sen yhen paikan jost tuli mielee hui (koska muistot). Okei en oo varma mitä kelasin mut silti se oli nii shokki yhtäkkiä nähä se 😭👏 olin sillee kuka vittu täällä pelleilee mun kustannuksella I fucking love him still So fucking much Ikävä idk Siis ihan miten vaan oikeasti mut rakastan sitä niin vitusti eikä kyllä paljoa naurata tässä vaiheessa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja