Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128324" data-attributes="member: 34"><p>Hei oikeesti miten toi voi olla noin vauva</p><p></p><p><strong>wäääääähhhhh 💕💕</strong></p><p></p><p>Kosk se vieläki on iha vauva vaikka se on 32 :} huoh</p><p></p><p>Pikkune</p><p></p><p>+ Näin unta timpasta ja ofc kwangist. Yhyy timp oli siin vaa jotenki sillee et mun mielestä meil ei ollu mitään kai mut kuiteski se oli söpö 😭😭😭😭😭😭😭 yhyyyyyy. Ja sit eunkwang oli siin kai tyylii as my boyfriend 😐✌️ mutta sit se oli kans jotenki sillee ilmeisesti et se oli vähän nuorempi?? Ku mitä se oikeesti on?? I think ja sit myös se osas suomea koska mun mielestä puhuttiin kai ihan suomee keskenää lmao. En tiedä oliko se jopa niin et se ois asunu jo suomessa jonku aikaa, niiku et se ois muuttanu tänne iha nuorena tai jotaki tämmöst. Kummiski etin sitä ympäriinsä et missä hitos se on (oltii joko laival tai sit jossai muussa mut niiku reissus kummiski) ja sit ku löysin sen ni mun mielestä halasin sitä ja olin jotenki et täällä sä oot mul on ollu ikävä :Ddd sit iha ku se ois vastannu tyylii jotaki et sori mä oon ollu täs näide tyyppien kaa. Ko meiän piti viettää aikaa kans kahestaa mut sit oli kaikkee muuta siin ettei ehitty olee ollenkaa kahestaa. Sit muistan ku olin siin unes viel sillee joo ehk seuraavan kerran pitäs lähtee reissuun actually kahestaa nii voitas ollaki kahestaa ku siin oli siis koko ajan muita ihmisii ympäril. Huutis. Muistan jopa et iha ku oltais menty johonki hyttiin (jos se siis oli laival? I think?) Kahestaa ja koitettii jos oltais nopeesti ehitty <strong>tehä asioita</strong> mut sit seki tais olla vähän silleen et ei ehitty tmv :D hahhshshhs mitä vittua. Joo en osaa selittää tai niiku se oli vaa nii random uni et sitä on vaikee selittää mitenkään sanoil kunnolla. Mut anyways. Huoh se näytti nii söpöltä oof. En tiiä ehkä se oli joku 2015-2017 versio siit eli niiku joku ehk 25-27v? :3 pikkune :3 </p><p></p><p>Mitä vittua mun alitajunta oikeesti :DDDD</p><p></p><p>siis abua ja nyt ku katon kuvii siit about just jostai 2015 tai jotai ni tulee nii elävästi mielee se uni ko se oli iha just ton näköne siin :') tuntuu jotenkin iha sika oudolta taas vähän niinku se olis oikeesti tapahtunu D::::::: kiitos alitajunta</p><p></p><p>Ah nonii vittu. Olipas nyt taas merkittävä uni.</p><p></p><p>Such a fucking fairytale niiku oikeest miks tollast ei voi tapahtua. Miksen oikeesti saa olla sen kanssa.</p><p></p><p>Huoh ja tulee muute mielee kui söpöö se ois jos se yrittäis oikeesti puhuu suomee lmaoooo en pysty kuvittelee :D</p><p></p><p>Oh good god that whole dream was weird jopa se timppa-osuus oli random vaikka siin nyt ei mitään ihmeellistä ollukaa. Tunsin kuitenkin jotai sitä kohtaa siin vaikka meillä ei vissiin mitään ollukaa joten lol. Ehh? Send help.</p><p></p><p></p><p>Oikeest emt i'll just cease to exist </p><p></p><p></p><p></p><p>Eiiiiihhh rakastan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128324, member: 34"] Hei oikeesti miten toi voi olla noin vauva [B]wäääääähhhhh 💕💕[/B] Kosk se vieläki on iha vauva vaikka se on 32 :} huoh Pikkune + Näin unta timpasta ja ofc kwangist. Yhyy timp oli siin vaa jotenki sillee et mun mielestä meil ei ollu mitään kai mut kuiteski se oli söpö 😭😭😭😭😭😭😭 yhyyyyyy. Ja sit eunkwang oli siin kai tyylii as my boyfriend 😐✌️ mutta sit se oli kans jotenki sillee ilmeisesti et se oli vähän nuorempi?? Ku mitä se oikeesti on?? I think ja sit myös se osas suomea koska mun mielestä puhuttiin kai ihan suomee keskenää lmao. En tiedä oliko se jopa niin et se ois asunu jo suomessa jonku aikaa, niiku et se ois muuttanu tänne iha nuorena tai jotaki tämmöst. Kummiski etin sitä ympäriinsä et missä hitos se on (oltii joko laival tai sit jossai muussa mut niiku reissus kummiski) ja sit ku löysin sen ni mun mielestä halasin sitä ja olin jotenki et täällä sä oot mul on ollu ikävä :Ddd sit iha ku se ois vastannu tyylii jotaki et sori mä oon ollu täs näide tyyppien kaa. Ko meiän piti viettää aikaa kans kahestaa mut sit oli kaikkee muuta siin ettei ehitty olee ollenkaa kahestaa. Sit muistan ku olin siin unes viel sillee joo ehk seuraavan kerran pitäs lähtee reissuun actually kahestaa nii voitas ollaki kahestaa ku siin oli siis koko ajan muita ihmisii ympäril. Huutis. Muistan jopa et iha ku oltais menty johonki hyttiin (jos se siis oli laival? I think?) Kahestaa ja koitettii jos oltais nopeesti ehitty [B]tehä asioita[/B] mut sit seki tais olla vähän silleen et ei ehitty tmv :D hahhshshhs mitä vittua. Joo en osaa selittää tai niiku se oli vaa nii random uni et sitä on vaikee selittää mitenkään sanoil kunnolla. Mut anyways. Huoh se näytti nii söpöltä oof. En tiiä ehkä se oli joku 2015-2017 versio siit eli niiku joku ehk 25-27v? :3 pikkune :3 Mitä vittua mun alitajunta oikeesti :DDDD siis abua ja nyt ku katon kuvii siit about just jostai 2015 tai jotai ni tulee nii elävästi mielee se uni ko se oli iha just ton näköne siin :') tuntuu jotenkin iha sika oudolta taas vähän niinku se olis oikeesti tapahtunu D::::::: kiitos alitajunta Ah nonii vittu. Olipas nyt taas merkittävä uni. Such a fucking fairytale niiku oikeest miks tollast ei voi tapahtua. Miksen oikeesti saa olla sen kanssa. Huoh ja tulee muute mielee kui söpöö se ois jos se yrittäis oikeesti puhuu suomee lmaoooo en pysty kuvittelee :D Oh good god that whole dream was weird jopa se timppa-osuus oli random vaikka siin nyt ei mitään ihmeellistä ollukaa. Tunsin kuitenkin jotai sitä kohtaa siin vaikka meillä ei vissiin mitään ollukaa joten lol. Ehh? Send help. Oikeest emt i'll just cease to exist Eiiiiihhh rakastan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja