Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128347" data-attributes="member: 34"><p>Huh????</p><p></p><p>Vittu se vitun uni. It makes me miss him more. Idk. Whatever.</p><p></p><p>Mut miks mun tilanne on ikuisesti se että i feel heartache. Siis se on aina se sama. Tunnen koko ajan heartache ja just kaikkee sitä. Sillonki ku näin vielä kavereita enemmän ku nykyisin niin ihan yhtä lailla olin constantly siinä samassa tilanteessa. Millon kenenkin perään itkemäs. Tuntuu et oon hyväksynyt sen et mun elämä ei muutu täst ikinä. Oon jotenki siinä uskossa et elämä ei edes voi olla muuta kun jatkuvasti tää sama tilanne. Sitä elämä on mulle. Aina ikävä jotakuta, ketä sit ikinä onkaa. Rakkaus tarkottaa mulle vaan ja ainoastaan yhtä asiaa: heartache. En tiedä rakkaudesta mitään ilman sitä. Ne on synonyymejä mulle. Mut nykyään se on kai ihan ok. Ei mun auta ku elää siinä tilanteessa.</p><p></p><p>Like Honestly, heartache is my signature aesthetic. Sillee mä elän. Näin mä koen mun kaikki ihastukset yms. Mul ei oo mitään muuta kokemusta rakkaudesta. Ei mitään. Se on aina tätä. Siks se tuntuukin niin oudolta et joillain ei oo näin..</p><p></p><p>Mut silti jotenkin tuntuu ettei pitäis olla näin.</p><p></p><p>En tiiä.</p><p></p><p></p><p>Niin tai siis okei on mul esim se kokemus ku j kinda pyys mua ulos mut lopulta siit ei tullu mitää ja nii, se on just aik minimaalista et mitä oon saanu kokee muuta ku heartache.</p><p></p><p></p><p>Ja aina kun joku lähestyy mua ni senhän nyt kaikki tietää et tietenkin torjun ne. Sehän nyt on selvä. Ainakin most cases. Tai ainakaan lopulta niist ei mitään hirveesti tuu. Mut en varmaan torjuis jos oikeesti joku sellane ketä rakastan tekis saman. Totta kai mä torjuin jonku random äijän ja olin sillee "but is this just as friends" mut tuskin torjuisin jonku jota rakastan. Ellen sit olis aivan liian ahistunu ja peloissaan ni en tiiä sit tekisinkö niin. Mut joooh vittu.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut niiiiih</p><p></p><p>I love heartache aesthetic</p><p>Se on mun juttu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128347, member: 34"] Huh???? Vittu se vitun uni. It makes me miss him more. Idk. Whatever. Mut miks mun tilanne on ikuisesti se että i feel heartache. Siis se on aina se sama. Tunnen koko ajan heartache ja just kaikkee sitä. Sillonki ku näin vielä kavereita enemmän ku nykyisin niin ihan yhtä lailla olin constantly siinä samassa tilanteessa. Millon kenenkin perään itkemäs. Tuntuu et oon hyväksynyt sen et mun elämä ei muutu täst ikinä. Oon jotenki siinä uskossa et elämä ei edes voi olla muuta kun jatkuvasti tää sama tilanne. Sitä elämä on mulle. Aina ikävä jotakuta, ketä sit ikinä onkaa. Rakkaus tarkottaa mulle vaan ja ainoastaan yhtä asiaa: heartache. En tiedä rakkaudesta mitään ilman sitä. Ne on synonyymejä mulle. Mut nykyään se on kai ihan ok. Ei mun auta ku elää siinä tilanteessa. Like Honestly, heartache is my signature aesthetic. Sillee mä elän. Näin mä koen mun kaikki ihastukset yms. Mul ei oo mitään muuta kokemusta rakkaudesta. Ei mitään. Se on aina tätä. Siks se tuntuukin niin oudolta et joillain ei oo näin.. Mut silti jotenkin tuntuu ettei pitäis olla näin. En tiiä. Niin tai siis okei on mul esim se kokemus ku j kinda pyys mua ulos mut lopulta siit ei tullu mitää ja nii, se on just aik minimaalista et mitä oon saanu kokee muuta ku heartache. Ja aina kun joku lähestyy mua ni senhän nyt kaikki tietää et tietenkin torjun ne. Sehän nyt on selvä. Ainakin most cases. Tai ainakaan lopulta niist ei mitään hirveesti tuu. Mut en varmaan torjuis jos oikeesti joku sellane ketä rakastan tekis saman. Totta kai mä torjuin jonku random äijän ja olin sillee "but is this just as friends" mut tuskin torjuisin jonku jota rakastan. Ellen sit olis aivan liian ahistunu ja peloissaan ni en tiiä sit tekisinkö niin. Mut joooh vittu. Mut niiiiih I love heartache aesthetic Se on mun juttu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja