Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128390" data-attributes="member: 34"><p>Hauskaa että noissa molemmissa on kyse same-sex rakkaudest mut mun ongelma ei oo ees se. Ainakaan pahin ongelma. Lol.</p><p></p><p>Silti noi on mun athems näiden mun omien ongelmien kans.</p><p></p><p>Jotka nekin kyllä liittyy sinänsä prideen</p><p></p><p>Koska tbh it is kinda aro spectrum stuff. Tai niin ainakin oon ymmärtänyt.</p><p></p><p>Siis tää celeb thing</p><p></p><p>Vaikka siis kaikki ketä oon ikinä rakastanu ei oo ollu julkkiksia.... Koska esim m. Ja nii. Mut silti? Totta kai it fucking hurts a lot lot lot lot</p><p></p><p>Nii en sinänsä tiiä onks mul oikeutta olla silleen et juuh i'm aro spec????? Jos kaikki niiku jokaikinen olis ollu julkkiksia niin sit mul ois oikeus sanoo et oon aro spec. Mut ku tilanne on tää ni en tiiä onkse ok. Ku en haluu tai niiku i feel guilty about it jos sitä ei oikeest lasketakaa siihe ja oonki vaa allo ni idk. Mut totta kai samaistun niin vitusti. En mä alloromanttisiin sillä tavalla samaistu koska yleensä ihmisten kohteet ei kyl oo ihan tämmösii ja muutenki oon ihan outo. Mut en tietenkään samaistu niihin jotka on fully aro. Mut aro spec feels right vaikka tuntuukin tavallaan tyhmältä.</p><p></p><p>En tiiä :( sattuu vaa iha sikana. Vielki. I guess tää maailma on tehny tehtävänsä siin et se on onnistunu painaa mut alas.</p><p></p><p></p><p></p><p>Nyt sentään ikäjutut tuntuu täl hetkel iisimmält kosk muistutin taas itseeni et on olemassa paljon sellasia pareja joilla on todella iso ikäero. Niin se tuntuu helpommalt. I think? Vaik on siinäkin vähän sitä "disgusting" fiilistä jäljel</p><p></p><p>Hmmmmmmmm</p><p></p><p>Voinko sanoa että oon aroace:((((((((((( en tiiä voiks tätä laskee siihen :(((((((</p><p></p><p>En fully aroace mut aroace silti D::</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128390, member: 34"] Hauskaa että noissa molemmissa on kyse same-sex rakkaudest mut mun ongelma ei oo ees se. Ainakaan pahin ongelma. Lol. Silti noi on mun athems näiden mun omien ongelmien kans. Jotka nekin kyllä liittyy sinänsä prideen Koska tbh it is kinda aro spectrum stuff. Tai niin ainakin oon ymmärtänyt. Siis tää celeb thing Vaikka siis kaikki ketä oon ikinä rakastanu ei oo ollu julkkiksia.... Koska esim m. Ja nii. Mut silti? Totta kai it fucking hurts a lot lot lot lot Nii en sinänsä tiiä onks mul oikeutta olla silleen et juuh i'm aro spec????? Jos kaikki niiku jokaikinen olis ollu julkkiksia niin sit mul ois oikeus sanoo et oon aro spec. Mut ku tilanne on tää ni en tiiä onkse ok. Ku en haluu tai niiku i feel guilty about it jos sitä ei oikeest lasketakaa siihe ja oonki vaa allo ni idk. Mut totta kai samaistun niin vitusti. En mä alloromanttisiin sillä tavalla samaistu koska yleensä ihmisten kohteet ei kyl oo ihan tämmösii ja muutenki oon ihan outo. Mut en tietenkään samaistu niihin jotka on fully aro. Mut aro spec feels right vaikka tuntuukin tavallaan tyhmältä. En tiiä :( sattuu vaa iha sikana. Vielki. I guess tää maailma on tehny tehtävänsä siin et se on onnistunu painaa mut alas. Nyt sentään ikäjutut tuntuu täl hetkel iisimmält kosk muistutin taas itseeni et on olemassa paljon sellasia pareja joilla on todella iso ikäero. Niin se tuntuu helpommalt. I think? Vaik on siinäkin vähän sitä "disgusting" fiilistä jäljel Hmmmmmmmm Voinko sanoa että oon aroace:((((((((((( en tiiä voiks tätä laskee siihen :((((((( En fully aroace mut aroace silti D:: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja