Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128457" data-attributes="member: 34"><p>Niiku IHAN SAMA 😭 why are people just trying to make me feel bad? Jos ollaa sillee "you can choose to not love someone whos wrong for you:)" ni totta helvetissä must tuntuu pahalta ku en vittu VOI valita. Niiku turpa kii.</p><p></p><p>Ja siis vaik voisinki ni ihan sama, en todellakaan jaksa koska liikaa efforttii. Not worth it. Ei jaksa. Ei mul oo energiaa sellaseen. I'm just going with the flow. </p><p></p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi uskon ja toivon että asiat menee just niinku pitääkin, et kaikelle on oikeesti joku syy. Eli että mun ei ollu tarkotuskaan välttää niitä. Vaa kaikki menee ihan suunnitelmien mukaan. I'm just praying to god that everything will be alright. Ja et en oo tehny mitää väärin. Pelkään ihan vitusti sitä 24/7 et teen jotain väärin, jonku pienenki asian. Pelkään et pilaan elämäni yhtäkkii jotenki ja kaikki on lopullisesti päin vittua. En uskalla elää ees kosk pelkään niin paljon et sotken kaiken lopullisesti. Ahdistaa etten voi ikinä enää muuttaa asioita ja oon tehny kaiken ihan väärin. Entä jos missaan jonku tilaisuuden mihin mun ois pitäny tarttuu mut missaan sen koska oon vitun tyhmä idiootti? Must aina tuntuu et mun elämä ei mee oikein. Entä jos oon tehny jo kaiken ihan väärin 😭 haluun vaan oikeest et kaikki menee niinku pitää. Kosk pienetki asiat tuntuu silt et oon tehny kaiken ihan väärin ja pilannu kaiken. Lopullisesti. Kaiken on pakko mennä niiku pitää 😭 nää pelot on ihan helvetillisii oikeesti.</p><p></p><p>Kaikki menee niinku pitää 😭 ei ihme että kuuntelen be still niiku se olis täydellisin biisi maailmassa 😭😭😭😭😭 muutenki en voi lakata kuuntelemasta Travis greeneä lmao help i need some of those songs just so i can even breathe.</p><p></p><p>Ahdistus on vieläkin niin helvetillinen ei vittu taitaa olla pakko kuunnella be still.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128457, member: 34"] Niiku IHAN SAMA 😭 why are people just trying to make me feel bad? Jos ollaa sillee "you can choose to not love someone whos wrong for you:)" ni totta helvetissä must tuntuu pahalta ku en vittu VOI valita. Niiku turpa kii. Ja siis vaik voisinki ni ihan sama, en todellakaan jaksa koska liikaa efforttii. Not worth it. Ei jaksa. Ei mul oo energiaa sellaseen. I'm just going with the flow. Sitä paitsi uskon ja toivon että asiat menee just niinku pitääkin, et kaikelle on oikeesti joku syy. Eli että mun ei ollu tarkotuskaan välttää niitä. Vaa kaikki menee ihan suunnitelmien mukaan. I'm just praying to god that everything will be alright. Ja et en oo tehny mitää väärin. Pelkään ihan vitusti sitä 24/7 et teen jotain väärin, jonku pienenki asian. Pelkään et pilaan elämäni yhtäkkii jotenki ja kaikki on lopullisesti päin vittua. En uskalla elää ees kosk pelkään niin paljon et sotken kaiken lopullisesti. Ahdistaa etten voi ikinä enää muuttaa asioita ja oon tehny kaiken ihan väärin. Entä jos missaan jonku tilaisuuden mihin mun ois pitäny tarttuu mut missaan sen koska oon vitun tyhmä idiootti? Must aina tuntuu et mun elämä ei mee oikein. Entä jos oon tehny jo kaiken ihan väärin 😭 haluun vaan oikeest et kaikki menee niinku pitää. Kosk pienetki asiat tuntuu silt et oon tehny kaiken ihan väärin ja pilannu kaiken. Lopullisesti. Kaiken on pakko mennä niiku pitää 😭 nää pelot on ihan helvetillisii oikeesti. Kaikki menee niinku pitää 😭 ei ihme että kuuntelen be still niiku se olis täydellisin biisi maailmassa 😭😭😭😭😭 muutenki en voi lakata kuuntelemasta Travis greeneä lmao help i need some of those songs just so i can even breathe. Ahdistus on vieläkin niin helvetillinen ei vittu taitaa olla pakko kuunnella be still. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja