Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128458" data-attributes="member: 34"><p>Muutenki ocd on NIIN paha these days koska joka kerta jos nään jonku mainoksen esim et voi lahjottaa rahaa ni flippaan täysin ja niiku meen vähäks aikaa ihan sekasin ja paniikkiin ja tulee taas se "ei vittu mun täytyy lahjottaa jokainen sentti mitä mulla on hyväntekeväisyyteen mä en tarvii rahaa muut tarvii enemmän apua apua apua en saa hengittää tai syödä tai nukkua mun pitää vaa koko ajan miettii muita ihmisiä" niiku vittu joo. En oo taas pitkää aikaa lahjottanu mihinkään enkä koskaa lahjottanu ees ukrainaa nii se kalvaa mua vielki usein ja oikeesti itken en jaksa ocd:tä enää. Ei normaalisti ihmisillä noin äärimmäistä se oo. Voi olla huono omatunto mutta ei se yleensä noin paljoo vaivaa normaaleja ihmisiä.</p><p></p><p>Hankin koht adblockin etten voi nähä mitään tollasia mainoksia ja muutenki haluisin blokata kaiken vastaavan pois. Se ei tee mitään muuta ku ahistaa mua enkä mä muutenkaan jaksa alkaa lahjottaa ny mihinkään.. i'm the most selfish person i know i know mä tiiän oon ihan hirvee ihminen enkä ansaitse oikeesti mitään hyvää ku en oo koskaan... Tai siis "koskaan" auttanu ketää.</p><p></p><p>Oonhan mä joskus. Mutta en tarpeeks. Ku mikään ei oo tarpeeks mulle. Ku mun pitäs antaa jokainen sentti muille. Tai vaikkei ihan jokaista senttiä niin silti enemmän ku nyt. En jaksa vittu tätäkään enää. Vittu lahjotan jos huvittaa ja jos ei huvita niin ketä vittua kiinnostaa. Tiiän, oon ihan hirvee ihminen.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Joo tästä sen kans huomaa et ocd on iha vitun pahana these days.</p><p></p><p>Koska aina en oo näin ahdistunu tämmösist ja unohan vaa tämmöset ajatukset enkä välttämättä koe huonoo omatuntoo. Mut sit ku on tämmösii kausii ni en pysty irrottaa syyllisyydest ollenkaa vaa oon koko ajan sillee oon iha kauhee oon iha kauhee voi vittu. Niiku oikeesti. Mut joo :))))))</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128458, member: 34"] Muutenki ocd on NIIN paha these days koska joka kerta jos nään jonku mainoksen esim et voi lahjottaa rahaa ni flippaan täysin ja niiku meen vähäks aikaa ihan sekasin ja paniikkiin ja tulee taas se "ei vittu mun täytyy lahjottaa jokainen sentti mitä mulla on hyväntekeväisyyteen mä en tarvii rahaa muut tarvii enemmän apua apua apua en saa hengittää tai syödä tai nukkua mun pitää vaa koko ajan miettii muita ihmisiä" niiku vittu joo. En oo taas pitkää aikaa lahjottanu mihinkään enkä koskaa lahjottanu ees ukrainaa nii se kalvaa mua vielki usein ja oikeesti itken en jaksa ocd:tä enää. Ei normaalisti ihmisillä noin äärimmäistä se oo. Voi olla huono omatunto mutta ei se yleensä noin paljoo vaivaa normaaleja ihmisiä. Hankin koht adblockin etten voi nähä mitään tollasia mainoksia ja muutenki haluisin blokata kaiken vastaavan pois. Se ei tee mitään muuta ku ahistaa mua enkä mä muutenkaan jaksa alkaa lahjottaa ny mihinkään.. i'm the most selfish person i know i know mä tiiän oon ihan hirvee ihminen enkä ansaitse oikeesti mitään hyvää ku en oo koskaan... Tai siis "koskaan" auttanu ketää. Oonhan mä joskus. Mutta en tarpeeks. Ku mikään ei oo tarpeeks mulle. Ku mun pitäs antaa jokainen sentti muille. Tai vaikkei ihan jokaista senttiä niin silti enemmän ku nyt. En jaksa vittu tätäkään enää. Vittu lahjotan jos huvittaa ja jos ei huvita niin ketä vittua kiinnostaa. Tiiän, oon ihan hirvee ihminen. Joo tästä sen kans huomaa et ocd on iha vitun pahana these days. Koska aina en oo näin ahdistunu tämmösist ja unohan vaa tämmöset ajatukset enkä välttämättä koe huonoo omatuntoo. Mut sit ku on tämmösii kausii ni en pysty irrottaa syyllisyydest ollenkaa vaa oon koko ajan sillee oon iha kauhee oon iha kauhee voi vittu. Niiku oikeesti. Mut joo :)))))) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja