Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128493" data-attributes="member: 34"><p>Oon todella huolissaan vaikka en tiiä tarvisko mutta xD for real. Pariin päivään en tuntenu mitään seksuaalista tai ainakaan niin vahvasti, ehk jotai pientä vaa. Sit yhtäkkiä lol. It started to get worse again lmao. Niiku ihmettelen vaan sitä et miten yhel ainoolla ihmisellä, siis VAAN SILLÄ, voi olla tämmönen vaikutus muhun. Miten se on ykkössijalla sekä romantically että sexually en niiku ymmärrä. Tää on niin outoa mulle oikeest.</p><p></p><p>MITEN sillä voi olla tämmönen vaikutus muhun. Oon oikeesti huolissani tää ei oo normaalia xD (läpäl)</p><p></p><p>Niiku se et oon niin tolkuttoman rakastunu and i just think hes cute no matter what weird shit hes doing????? Tää on kyllä niin selvästi pahin rakkaus koskaan. Mut viel oudompaa on se kuinka usein haluun sitä. Onneks en joka päivä. Mut silti oudon usein. Siis se tuntuu niiin erilaiselt jotenki ku kukaan muu. I mean yes i read hui smut and yes i looked at his shirtless pics but like..... When was the last time when i actually wanted him BAD? niiku really bad? Varmaa oikeest sillon kesällä viimeks. Ei se nyt kuitenkaan niin usein tämmöstä aiheuta mut eunkwang jostain täysin käsittämättömästä (voi helvetti miten vaikee kieli suomi voi olla) syystä aiheuttaa niin usein mulle sen et i suddenly just want him really bad lol. Niiku öh okei?? Huoh id be okay if i didn't have any sexual feelings for like a few months now........</p><p></p><p></p><p>Niiku eeeiiiih ei kukaan voi aiheuttaa mulle tommosta 😃 tää on ihan unreal</p><p></p><p></p><p></p><p>Oh lord</p><p></p><p>+ Mun mieles häiritsee vielki se "i know hyung you're a pervert" XDDDDDDD HMM ok nice??????????? Did u have to say that 😭😭😭😭😭😭 like we care 😭😭😭😭😭😭😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128493, member: 34"] Oon todella huolissaan vaikka en tiiä tarvisko mutta xD for real. Pariin päivään en tuntenu mitään seksuaalista tai ainakaan niin vahvasti, ehk jotai pientä vaa. Sit yhtäkkiä lol. It started to get worse again lmao. Niiku ihmettelen vaan sitä et miten yhel ainoolla ihmisellä, siis VAAN SILLÄ, voi olla tämmönen vaikutus muhun. Miten se on ykkössijalla sekä romantically että sexually en niiku ymmärrä. Tää on niin outoa mulle oikeest. MITEN sillä voi olla tämmönen vaikutus muhun. Oon oikeesti huolissani tää ei oo normaalia xD (läpäl) Niiku se et oon niin tolkuttoman rakastunu and i just think hes cute no matter what weird shit hes doing????? Tää on kyllä niin selvästi pahin rakkaus koskaan. Mut viel oudompaa on se kuinka usein haluun sitä. Onneks en joka päivä. Mut silti oudon usein. Siis se tuntuu niiin erilaiselt jotenki ku kukaan muu. I mean yes i read hui smut and yes i looked at his shirtless pics but like..... When was the last time when i actually wanted him BAD? niiku really bad? Varmaa oikeest sillon kesällä viimeks. Ei se nyt kuitenkaan niin usein tämmöstä aiheuta mut eunkwang jostain täysin käsittämättömästä (voi helvetti miten vaikee kieli suomi voi olla) syystä aiheuttaa niin usein mulle sen et i suddenly just want him really bad lol. Niiku öh okei?? Huoh id be okay if i didn't have any sexual feelings for like a few months now........ Niiku eeeiiiih ei kukaan voi aiheuttaa mulle tommosta 😃 tää on ihan unreal Oh lord + Mun mieles häiritsee vielki se "i know hyung you're a pervert" XDDDDDDD HMM ok nice??????????? Did u have to say that 😭😭😭😭😭😭 like we care 😭😭😭😭😭😭😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja