Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128713" data-attributes="member: 34"><p>WAIT</p><p></p><p>ehkä mä sittenkin oon hitto joku naisen ja agenderin yhdistelmä</p><p></p><p>Really because idk</p><p></p><p>Oof</p><p></p><p>Flashback just sinne syksyyn 2020 ku tein spotify-playlistin teemaan sopivista biiseistä ja laitoin kuvaks demigirl lipun 😔😔✌️✌️✌️✌️✌️ i can't with that time in my life ............. It was the most confusing LMAO i had so many confusing things back then....... Like i don't have them still........... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ </p><p></p><p>Every single one of those confusing things........ They are still in my life........</p><p></p><p>Like:</p><p>- eunkwang (vaikka sillonhan se nyt ei ollu mutta sillon tapahtu ne asiat) ja btob nii ja se kaikki</p><p>- sexuality problems</p><p>- gender confusion</p><p>- die antwoord (no tää ny on läppä sinänsä mutta oli pakko sanoo koska kkkkkkkkkkkkkkk, tai no oikeestaan ei oo ees läppä koska onhan sekin.. a confusing thing)</p><p></p><p></p><p>Yeah i kinda....... Idk</p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>Da:sta</p><p></p><p>Nii.. i can't forget how much i liked it lmao when i first heard ugly boy back then i was like yaaaaaaaa bitch this catchy 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 huoh that time in my life was unreal but like</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Niiku i can't forget</p><p></p><p>That song really hit me and i don't know why</p><p></p><p></p><p>That TIME really hit me and i don't know why XDDDDDDDD</p><p></p><p>muistan vieläkin kuinka aina katoin a:ta ku se tuli jostai sielt ja sit oli ain sillee "huomenta" ja olin vaa nii säälittävä ja katoin sitä niiku se ois joku komein mies maailmassa ei hyvää päivää</p><p></p><p>Niiku basically</p><p>A: huomenta</p><p>My mind: OMG SO CUTEEEEEEEEEEEEE</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Help 😂</p><p></p><p>Ah oon nyt täl hetkel niin vahvasti siellä ajassa et oon melkein kuin en vieläkään tietäis bitubist mitään</p><p></p><p>Eläydyn niin vahvasti että tuntuu niiku oisin edelleen se versio itestäni joka ei tienny viel paljoo mitää</p><p></p><p>Ahhhhhahshsshdhdh muistan niin hyvin kun kuuntelin beautiful pain ja niiku sekin teki muhun erittäin syvän vaikutuksen tai niiku honestly i kinda just fell in love with few of those songs</p><p></p><p>Siis beautiful pain ja only one for me tietenkin</p><p>Tai nii ainakin ne</p><p></p><p>Mut siit huolimatta kuuntelin niitä yllättävän vähän XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja aina vaan spotifysta, youtubesta en kertaakaan, ainakaan mitä mä nyt muistan eikä historiassakaan näy mitään..... Jos oisin eksyny youtubeen sillon....... Niin oisinko rakastunu eunkwangiin....... Silloin...... Jos esim oisin kattonu jonku only one for me stagen silloin... Snif snif kylläpä herkistää 😭</p><p></p><p>Se on oikeesti niin ihmeellistä etten tutustunut koko aiheeseen kunnolla kun vasta viime heinäkuussa.... Niinku excuse me xDDDDDD</p><p></p><p>Hhhhhhhhhhhhhh i'm laughing so much</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128713, member: 34"] WAIT ehkä mä sittenkin oon hitto joku naisen ja agenderin yhdistelmä Really because idk Oof Flashback just sinne syksyyn 2020 ku tein spotify-playlistin teemaan sopivista biiseistä ja laitoin kuvaks demigirl lipun 😔😔✌️✌️✌️✌️✌️ i can't with that time in my life ............. It was the most confusing LMAO i had so many confusing things back then....... Like i don't have them still........... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Every single one of those confusing things........ They are still in my life........ Like: - eunkwang (vaikka sillonhan se nyt ei ollu mutta sillon tapahtu ne asiat) ja btob nii ja se kaikki - sexuality problems - gender confusion - die antwoord (no tää ny on läppä sinänsä mutta oli pakko sanoo koska kkkkkkkkkkkkkkk, tai no oikeestaan ei oo ees läppä koska onhan sekin.. a confusing thing) Yeah i kinda....... Idk Mutta Da:sta Nii.. i can't forget how much i liked it lmao when i first heard ugly boy back then i was like yaaaaaaaa bitch this catchy 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 huoh that time in my life was unreal but like Niiku i can't forget That song really hit me and i don't know why That TIME really hit me and i don't know why XDDDDDDDD muistan vieläkin kuinka aina katoin a:ta ku se tuli jostai sielt ja sit oli ain sillee "huomenta" ja olin vaa nii säälittävä ja katoin sitä niiku se ois joku komein mies maailmassa ei hyvää päivää Niiku basically A: huomenta My mind: OMG SO CUTEEEEEEEEEEEEE Help 😂 Ah oon nyt täl hetkel niin vahvasti siellä ajassa et oon melkein kuin en vieläkään tietäis bitubist mitään Eläydyn niin vahvasti että tuntuu niiku oisin edelleen se versio itestäni joka ei tienny viel paljoo mitää Ahhhhhahshsshdhdh muistan niin hyvin kun kuuntelin beautiful pain ja niiku sekin teki muhun erittäin syvän vaikutuksen tai niiku honestly i kinda just fell in love with few of those songs Siis beautiful pain ja only one for me tietenkin Tai nii ainakin ne Mut siit huolimatta kuuntelin niitä yllättävän vähän XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja aina vaan spotifysta, youtubesta en kertaakaan, ainakaan mitä mä nyt muistan eikä historiassakaan näy mitään..... Jos oisin eksyny youtubeen sillon....... Niin oisinko rakastunu eunkwangiin....... Silloin...... Jos esim oisin kattonu jonku only one for me stagen silloin... Snif snif kylläpä herkistää 😭 Se on oikeesti niin ihmeellistä etten tutustunut koko aiheeseen kunnolla kun vasta viime heinäkuussa.... Niinku excuse me xDDDDDD Hhhhhhhhhhhhhh i'm laughing so much [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja