Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128734" data-attributes="member: 34"><p>Niiku vaik en ollenkaan tienny kuka se on.... Niin siin oli joku sellanen tunne mikä veti mua sitä kohti jotenki.... Kaikesta huolimatta. Tai sellane joku hiton mystinen tunne. Muistan kuinka silloin jo ihmettelin et mitä ihmettä tämä nyt sitten on.</p><p></p><p>Niiku se oli stranger joka tuntu silt et siitä huolimatta se on "the one". Tiedostin et se on täysin tuntematon mulle ja siltä se tuntuikin, mut siin oli vaa se tunne et tää tuntuu oikeelta????? Tai jotain?????? A p u a</p><p></p><p>Siis kun ihan ku se ois ollu periaatteessa vaan se informaatio et "that's the one" ilman mitään järjellistä syytä tai niiku ilman mitää tietoo koko ihmisestä, there was just that knowing that he's the one. Ihan ku joku mun ulkopuolelt ois vaa periaatteessa osottanu et "look, that is The one" ja sit mä oon siin vaa sillee "okay....? Why? This kinda feels weird i admit but like....... Are you sure???? I don't know him at all and i'm not in love with him" niiku oikeest. Ilman mitään syytä, ilman mitään logiikkaa. Sen takii se tuntukin silt niiku se ois ollu joku idk some kinda message from god or sumn cause it really was weird.</p><p></p><p>Oikeestaan se vähän ehk jopa muistutti sitä 7.7. kun rakastuin siihen heti niin kuitenkin se oli silti sellanen... Siis rakastuin siihen, mut se tavallaan tuntu silt et mul ei ollu mitään syytä rakastua siihen. Ihan ku oisin vaa jotenki kattonu sitä ja jotenkin päättäny et "i know it's him" tietämättä mitään siit et kuka se oikeesti on mut silti se tuntu tavallaan silt niiku heti tuntisin sen. Truly the weirdest shit i ever felt in my life. c r e e p y.</p><p></p><p>Again, kinda like recognizing someone who you don't actually know but idk mate.</p><p></p><p>Idk idk idc.</p><p></p><p>Is this really what it's like to see your soulmate or something cause it's creeping me OUT.</p><p></p><p>Anyways, se on silti outoa että en joissain aiemmissa videissä kiinnittänyt siihen huomiota HAH. Tai ainakaan paljoo. Luulis että oisin. Joten i don't really know. Niiku esim siin ku katoin wow mv. Ois voinu kuvitella et oisin siin kohtaa ollu silleen "THAT." mut ei en oikeesti muista kiinnittäneeni kehenkään niist erityisemmin huomioo. En oo kyl iha varma et kuuntelinko vaa... Vai katoinko..... Seki o mahollist etten ees kattonu sitä hirveest vaa kuuntelin vaa ja en keskittyny siihe vidii. Hmmm. HMMM. weird.</p><p></p><p>Joka tapauksessa ei vittu ny xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128734, member: 34"] Niiku vaik en ollenkaan tienny kuka se on.... Niin siin oli joku sellanen tunne mikä veti mua sitä kohti jotenki.... Kaikesta huolimatta. Tai sellane joku hiton mystinen tunne. Muistan kuinka silloin jo ihmettelin et mitä ihmettä tämä nyt sitten on. Niiku se oli stranger joka tuntu silt et siitä huolimatta se on "the one". Tiedostin et se on täysin tuntematon mulle ja siltä se tuntuikin, mut siin oli vaa se tunne et tää tuntuu oikeelta????? Tai jotain?????? A p u a Siis kun ihan ku se ois ollu periaatteessa vaan se informaatio et "that's the one" ilman mitään järjellistä syytä tai niiku ilman mitää tietoo koko ihmisestä, there was just that knowing that he's the one. Ihan ku joku mun ulkopuolelt ois vaa periaatteessa osottanu et "look, that is The one" ja sit mä oon siin vaa sillee "okay....? Why? This kinda feels weird i admit but like....... Are you sure???? I don't know him at all and i'm not in love with him" niiku oikeest. Ilman mitään syytä, ilman mitään logiikkaa. Sen takii se tuntukin silt niiku se ois ollu joku idk some kinda message from god or sumn cause it really was weird. Oikeestaan se vähän ehk jopa muistutti sitä 7.7. kun rakastuin siihen heti niin kuitenkin se oli silti sellanen... Siis rakastuin siihen, mut se tavallaan tuntu silt et mul ei ollu mitään syytä rakastua siihen. Ihan ku oisin vaa jotenki kattonu sitä ja jotenkin päättäny et "i know it's him" tietämättä mitään siit et kuka se oikeesti on mut silti se tuntu tavallaan silt niiku heti tuntisin sen. Truly the weirdest shit i ever felt in my life. c r e e p y. Again, kinda like recognizing someone who you don't actually know but idk mate. Idk idk idc. Is this really what it's like to see your soulmate or something cause it's creeping me OUT. Anyways, se on silti outoa että en joissain aiemmissa videissä kiinnittänyt siihen huomiota HAH. Tai ainakaan paljoo. Luulis että oisin. Joten i don't really know. Niiku esim siin ku katoin wow mv. Ois voinu kuvitella et oisin siin kohtaa ollu silleen "THAT." mut ei en oikeesti muista kiinnittäneeni kehenkään niist erityisemmin huomioo. En oo kyl iha varma et kuuntelinko vaa... Vai katoinko..... Seki o mahollist etten ees kattonu sitä hirveest vaa kuuntelin vaa ja en keskittyny siihe vidii. Hmmm. HMMM. weird. Joka tapauksessa ei vittu ny xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja