Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128834" data-attributes="member: 34"><p>Mut nyt ajattelen jotenki kwangii iha niinku seki ois ollu siin unes, mikä on toki mahdollista mut en vaa muista ketää muuta niin hyvin kuin yuton.... Ehkä sekin oli siin jossain en tiiä. Sen muistan että siinä oli mun mielestä jonku synttärit, oiskohan ollu yuton vai jonku muun.</p><p></p><p>Tää on nyt tosi hataraa ja voi olla et muistan väärin mut ihan ku oisin sanonu yutolle jotai et haluun jotain tai haluun tehä jotain, mut en kyl muista mitä. Tai et niiku oisin ollu sillee et i want this. Ja sit se oli ihan tyyliin et of course we can do this :D nii voi olla et siitä oisin sit ollu sillee aw cutie heti suostuu johonkin mitä haluun lol. Mut eeen kyl tiiä its so blurry xD mut se oli vaa niiku yleisesti ottaen niin sweet siinä et oikeesti nyt sattuuu haluun sen luo vaaaaaaaaa 😭😭 enhä mä sinänsä tiedä millanen se on pohjimmiltaan since i have never even seen him off-camera but still. He seems sweet tho. Soft.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja nyt on pakko pitkästä aikaa ehkä mennä tsekkaa sen insta :(((((((( itken koht</p><p></p><p></p><p>Lol tuntuu et toi uni tuli tyhjästä koska niiku ajattelin esim timppaa paljon enemmän mun mielestä ku yutoa joten öö okei tämä selvä sitten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128834, member: 34"] Mut nyt ajattelen jotenki kwangii iha niinku seki ois ollu siin unes, mikä on toki mahdollista mut en vaa muista ketää muuta niin hyvin kuin yuton.... Ehkä sekin oli siin jossain en tiiä. Sen muistan että siinä oli mun mielestä jonku synttärit, oiskohan ollu yuton vai jonku muun. Tää on nyt tosi hataraa ja voi olla et muistan väärin mut ihan ku oisin sanonu yutolle jotai et haluun jotain tai haluun tehä jotain, mut en kyl muista mitä. Tai et niiku oisin ollu sillee et i want this. Ja sit se oli ihan tyyliin et of course we can do this :D nii voi olla et siitä oisin sit ollu sillee aw cutie heti suostuu johonkin mitä haluun lol. Mut eeen kyl tiiä its so blurry xD mut se oli vaa niiku yleisesti ottaen niin sweet siinä et oikeesti nyt sattuuu haluun sen luo vaaaaaaaaa 😭😭 enhä mä sinänsä tiedä millanen se on pohjimmiltaan since i have never even seen him off-camera but still. He seems sweet tho. Soft. Ja nyt on pakko pitkästä aikaa ehkä mennä tsekkaa sen insta :(((((((( itken koht Lol tuntuu et toi uni tuli tyhjästä koska niiku ajattelin esim timppaa paljon enemmän mun mielestä ku yutoa joten öö okei tämä selvä sitten [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja