Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 128908" data-attributes="member: 34"><p>Huoh i'm fucking broken</p><p></p><p>Menin varmaa rikki sit joskus nuorempana jollain tapaa ku ei tää kyl oo normaalia</p><p></p><p>Ei ihastumisen kuulu toimii näin</p><p></p><p>No matter what anyone says mut ei tää oo normaalia jos kattoo ympärillee muita ihmisii ja niiden vastaavia tunteita</p><p></p><p>Mut joo, huvittavampiin aiheisiin:</p><p>Naurattaa kun ihan järjetön kasa ihastuksia mul, mut sit ainoot joista tällä hetkellä ajattelen edes mitään SLIGHTLY seksuaalista on eunkwang ja Yuto:D Siis niinku nytten. Koska ne on ne joist oon CURIOUS, kwangist eniten mut yutostaki sillee i kinda feel like id appreciate it if i could hear his moans :} so i'm curious about them mut ketää muuta kohtaa en täl hetkel tunne tätä samaa. Ei niinku kiinnosta edes hui xD romanttisesti kyllä. Rakastan. Mutta. En mä seksuaalisesti oo silleen uhhh i wanna knowwwww everything. Kun sit taas kwangist.... Oon jatkuvasti silleen omg i wanna know EVERYTHING oon niin curious etten pysty edes handlaa sitä like it's actually painful. Like honestly what the fuck. Like can i see him naked please??????? I'm the most curious person D:::::: when it comes to him. Kuten sillon joskus taisin selittää ehk niin kun pelkästään sen näkeminen ilman paitaa saa mut jotenki iha outoon tilaan niiku en voi ymmärtää miten jonkun paljaan ihon näkeminen voi olla niin ihmeellistä. XD oikeesti. Lmaoooooooooooooooo. Ja ihan pelkästään sekin että jos nään sen shortseis (niiku yleensä sen liveis aina xD) nii jo se saa mut jotenki puree huulta koska en tiiä pelkästään sen reidet on jotenki seksikkäät??????? Okay then??????????????????? Eikä edes puhuta siitä yhdestä livevideosta missä ne oli jossaki vetääs showta and i could fucking see his nipples through his shirt 😭😭😭😭😭😭😭 why is that sexy???? ........... PLEASE its getting difficult </p><p></p><p></p><p>I am SO SORRY why does this feel so disrespectful 😭😭😭😭😭😭😭 gosh i just want him so much</p><p></p><p>Mut niiku okei do i feel that way about yuto? Nah i mean when i see him shirtless sure it's like... Nice? But it doesnt get me that crazy 🤔 hmm. Mut niiku en mä tiedä:D mut niiku aikasemmin tänää mietin jotain siitä.. jotain slightly sexual mut ei niiku mitää kovin voimakast mut jtn. Ehkä se oli vähän sen unen jälkeen jos se viel vaikutti niin paljon et se herätti jopa heikkoi seksuaalisii tunteit. Kosk olin kuitenkin sen lähel siin ja vaik se nyt pääasias oli romantic ja sillee mut niiku ehk se vähän niit vanhoi seksuaalisii tunteitki herätti. Hah emmä tiiä mul kyl feidaa näköjään aika helposti sexual attraction. Kesälhä se oli PALJON voimakkaampaa yutoo ja huita kohtaan. Nyt se on vaa sellast slightly:D mut sen sijaan kwangii kohtaa ei oo feidannu kyl yhtää. Ja se oli aikas voimakast jo heinäkuust lähtien. Ja aika voimakkaan ollu koko tän ajan :D onneks ei ihan jatkuvasti mutta aika lailla jatkuvasti kuitenkin. Se ei oo lieventyny kyllä ajan mittaan ollenkaan xd oon edelleen yhtä vitun curious ja sillee</p><p></p><p>Like-</p><p></p><p>Okay</p><p></p><p>I swear mä en edes huin ja yutonkaan tai kenenkään suhteen ollu koskaan näin curious about male anatomy and stuff and now i google everything about erections mm okay :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD you know, for educational purposes</p><p></p><p>Of course i was kinda curious but mate i was never like THIS :DDDD</p><p></p><p>Smh nyt oon vaa sillee oh i wonder how often he gets erections 😏</p><p></p><p>*Blushes*</p><p>*Bites lip*</p><p></p><p>See i'm as curious as George</p><p></p><p>Whats with the obsession about his penis</p><p></p><p>WELL HE STARTED IT HIMSELF saying that not everything about him is small</p><p></p><p>You're not allowed to say things like these honey............. No you're not.</p><p></p><p>I really can't breathe i just....... you know it feels unreal to imagine him doing that kinda stuff oh my-</p><p></p><p>Se "you can just do physical touch yourself using your imagination" oli ihan liikaa varsinki :DDDDDDDDDDDDDD YOU CAN'T say those things out loud and you just can't talk about it and then leave me here SO CURIOUS THAT I FEEL LIKE CHOKING</p><p></p><p></p><p></p><p>seriously is this even sexual frustration anymore must tuntuu et tälle pitää keksii jo ihan uus termi</p><p></p><p></p><p>Like it would be so unreal</p><p></p><p>To actually see him doing sexual stuff</p><p></p><p>To himself or whatever</p><p></p><p>I CAN'T THINK</p><p></p><p>I'm choking i'm drowning rn</p><p></p><p>I'm literally having chills</p><p></p><p>Actual chills</p><p></p><p></p><p></p><p>Toisaalta se saattais olla kyllä myöskin hieman emotionally difficult koska kyseessä on minä and i got all these scars </p><p></p><p></p><p></p><p>Good gracious</p><p></p><p></p><p>What the fuck is this desire</p><p></p><p></p><p>Like it's</p><p></p><p></p><p>Desire</p><p></p><p></p><p>It's a strong desire</p><p></p><p>Stronger than strong</p><p></p><p>h e l p</p><p></p><p>I can't think</p><p></p><p>This whole post is unholy i'm sorry</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 128908, member: 34"] Huoh i'm fucking broken Menin varmaa rikki sit joskus nuorempana jollain tapaa ku ei tää kyl oo normaalia Ei ihastumisen kuulu toimii näin No matter what anyone says mut ei tää oo normaalia jos kattoo ympärillee muita ihmisii ja niiden vastaavia tunteita Mut joo, huvittavampiin aiheisiin: Naurattaa kun ihan järjetön kasa ihastuksia mul, mut sit ainoot joista tällä hetkellä ajattelen edes mitään SLIGHTLY seksuaalista on eunkwang ja Yuto:D Siis niinku nytten. Koska ne on ne joist oon CURIOUS, kwangist eniten mut yutostaki sillee i kinda feel like id appreciate it if i could hear his moans :} so i'm curious about them mut ketää muuta kohtaa en täl hetkel tunne tätä samaa. Ei niinku kiinnosta edes hui xD romanttisesti kyllä. Rakastan. Mutta. En mä seksuaalisesti oo silleen uhhh i wanna knowwwww everything. Kun sit taas kwangist.... Oon jatkuvasti silleen omg i wanna know EVERYTHING oon niin curious etten pysty edes handlaa sitä like it's actually painful. Like honestly what the fuck. Like can i see him naked please??????? I'm the most curious person D:::::: when it comes to him. Kuten sillon joskus taisin selittää ehk niin kun pelkästään sen näkeminen ilman paitaa saa mut jotenki iha outoon tilaan niiku en voi ymmärtää miten jonkun paljaan ihon näkeminen voi olla niin ihmeellistä. XD oikeesti. Lmaoooooooooooooooo. Ja ihan pelkästään sekin että jos nään sen shortseis (niiku yleensä sen liveis aina xD) nii jo se saa mut jotenki puree huulta koska en tiiä pelkästään sen reidet on jotenki seksikkäät??????? Okay then??????????????????? Eikä edes puhuta siitä yhdestä livevideosta missä ne oli jossaki vetääs showta and i could fucking see his nipples through his shirt 😭😭😭😭😭😭😭 why is that sexy???? ........... PLEASE its getting difficult I am SO SORRY why does this feel so disrespectful 😭😭😭😭😭😭😭 gosh i just want him so much Mut niiku okei do i feel that way about yuto? Nah i mean when i see him shirtless sure it's like... Nice? But it doesnt get me that crazy 🤔 hmm. Mut niiku en mä tiedä:D mut niiku aikasemmin tänää mietin jotain siitä.. jotain slightly sexual mut ei niiku mitää kovin voimakast mut jtn. Ehkä se oli vähän sen unen jälkeen jos se viel vaikutti niin paljon et se herätti jopa heikkoi seksuaalisii tunteit. Kosk olin kuitenkin sen lähel siin ja vaik se nyt pääasias oli romantic ja sillee mut niiku ehk se vähän niit vanhoi seksuaalisii tunteitki herätti. Hah emmä tiiä mul kyl feidaa näköjään aika helposti sexual attraction. Kesälhä se oli PALJON voimakkaampaa yutoo ja huita kohtaan. Nyt se on vaa sellast slightly:D mut sen sijaan kwangii kohtaa ei oo feidannu kyl yhtää. Ja se oli aikas voimakast jo heinäkuust lähtien. Ja aika voimakkaan ollu koko tän ajan :D onneks ei ihan jatkuvasti mutta aika lailla jatkuvasti kuitenkin. Se ei oo lieventyny kyllä ajan mittaan ollenkaan xd oon edelleen yhtä vitun curious ja sillee Like- Okay I swear mä en edes huin ja yutonkaan tai kenenkään suhteen ollu koskaan näin curious about male anatomy and stuff and now i google everything about erections mm okay :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD you know, for educational purposes Of course i was kinda curious but mate i was never like THIS :DDDD Smh nyt oon vaa sillee oh i wonder how often he gets erections 😏 *Blushes* *Bites lip* See i'm as curious as George Whats with the obsession about his penis WELL HE STARTED IT HIMSELF saying that not everything about him is small You're not allowed to say things like these honey............. No you're not. I really can't breathe i just....... you know it feels unreal to imagine him doing that kinda stuff oh my- Se "you can just do physical touch yourself using your imagination" oli ihan liikaa varsinki :DDDDDDDDDDDDDD YOU CAN'T say those things out loud and you just can't talk about it and then leave me here SO CURIOUS THAT I FEEL LIKE CHOKING seriously is this even sexual frustration anymore must tuntuu et tälle pitää keksii jo ihan uus termi Like it would be so unreal To actually see him doing sexual stuff To himself or whatever I CAN'T THINK I'm choking i'm drowning rn I'm literally having chills Actual chills Toisaalta se saattais olla kyllä myöskin hieman emotionally difficult koska kyseessä on minä and i got all these scars Good gracious What the fuck is this desire Like it's Desire It's a strong desire Stronger than strong h e l p I can't think This whole post is unholy i'm sorry [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja