Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129472" data-attributes="member: 34"><p>Siis.... Mun elämä :D mun elämä on kaikkea muuta ku chilliä. Välillä tuntuu et ku katon muiden menoo niin ne ottaa paljon chillimmin ja mä menetän järkeni jokaisen asian takia xD mietitäänpä hetki, mitä jos mun ennustukset todella käviski totee ja tulisinki seurustelee kwangin kaa? Kuinka epächilli mä sillon olisin? Kun jo pelkästään sen asian muistaminen sai mut aivan TOTAALISEN sekasin niin että hyperventiloin silloin tääl ympäri kämppää ja itkin onnest ja olin niiku aivan shokissa. Niin jos se OIKEESTI tapahtuis ni selviäisinkö edes hengissä sellasesta? Pelottaa muuten ihan oikeasti koska mulle ei oo ikinä käyny mitään sellasta, paitsi pienemmässä mittakaavassa toki. Esim se j homma. Seki oli huvittavaa sillon kun oltiin baarissa ja j jotain siin halas mua tai niiku istuttii vierekkäi kai siin ja olin sen kainalos vähn niiku ja jotai semmost. Ja puhuttiin jotai just et voitas mennä ulos yhes joku kerta tai jotaki tämmöstä. Niin tollasenki jälkeen ni muistan ku sillon jossai vaiheessa itkin siel baarin vessas ja olin ihan et apua apua apua mun elämäni mies tykkää must takasin, olin niiku iha shokis sillonki. (Siis se oli aika suuri rakkaus mulle joten sen takii olin sillee omg mun elämäni mies tuntee samoin mua kohtaa xd) siis muistan et olin niiku iha et APUA täs vaa oon sen kainalossa. Mut silti yllättävän vähän mä olin shokissa. Pystyin kuitenkin olee siinä ja mua jännitti yllättävän vähän. Tosin ehkä alkoholi autto siihen jännitykseen XD </p><p></p><p>Oispa se eunkwanginki kohal noin helppoo. Aattele ku tavattais sattumalt vaa jossai baaris tai jtn. Tai jossai jotenki emt.</p><p></p><p>Ugh emt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129472, member: 34"] Siis.... Mun elämä :D mun elämä on kaikkea muuta ku chilliä. Välillä tuntuu et ku katon muiden menoo niin ne ottaa paljon chillimmin ja mä menetän järkeni jokaisen asian takia xD mietitäänpä hetki, mitä jos mun ennustukset todella käviski totee ja tulisinki seurustelee kwangin kaa? Kuinka epächilli mä sillon olisin? Kun jo pelkästään sen asian muistaminen sai mut aivan TOTAALISEN sekasin niin että hyperventiloin silloin tääl ympäri kämppää ja itkin onnest ja olin niiku aivan shokissa. Niin jos se OIKEESTI tapahtuis ni selviäisinkö edes hengissä sellasesta? Pelottaa muuten ihan oikeasti koska mulle ei oo ikinä käyny mitään sellasta, paitsi pienemmässä mittakaavassa toki. Esim se j homma. Seki oli huvittavaa sillon kun oltiin baarissa ja j jotain siin halas mua tai niiku istuttii vierekkäi kai siin ja olin sen kainalos vähn niiku ja jotai semmost. Ja puhuttiin jotai just et voitas mennä ulos yhes joku kerta tai jotaki tämmöstä. Niin tollasenki jälkeen ni muistan ku sillon jossai vaiheessa itkin siel baarin vessas ja olin ihan et apua apua apua mun elämäni mies tykkää must takasin, olin niiku iha shokis sillonki. (Siis se oli aika suuri rakkaus mulle joten sen takii olin sillee omg mun elämäni mies tuntee samoin mua kohtaa xd) siis muistan et olin niiku iha et APUA täs vaa oon sen kainalossa. Mut silti yllättävän vähän mä olin shokissa. Pystyin kuitenkin olee siinä ja mua jännitti yllättävän vähän. Tosin ehkä alkoholi autto siihen jännitykseen XD Oispa se eunkwanginki kohal noin helppoo. Aattele ku tavattais sattumalt vaa jossai baaris tai jtn. Tai jossai jotenki emt. Ugh emt [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja