Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129473" data-attributes="member: 34"><p>Huh oikeesti</p><p></p><p>Mitähän tääl tapahtuu</p><p></p><p>Sitä paitsi en oo ikinä oikee uskonu et tulisin ikinä seurustelee ni tuntuu oudolta ajatella edes että se olis mahdollista</p><p></p><p>Siis oon ihan tosissaan ajatellut että en mä tule seurustelemaan</p><p></p><p>Siihen mä oon uskonu</p><p></p><p>Mitä jos se ei ookaa nii? Mitä jos se ennustus oli oikees? Kuulostaa ihan uskomattomalta ajatukselta ihan yleisesti kenen tahansa kanssa, en voi uskoo et tulisin ikin seurustelee yhtää kenenkään kaa. Mut eunkwangin kaa? Viel enemmän uskomatonta:D</p><p></p><p>En oikeesti voi uskoa et mulle tapahtuis niin. En usko sitäkään että mulle tapahtuis niin jonkun toisen kanssa. :D niiku kenenkään. Huh.</p><p></p><p>En millään voi uskoa.</p><p></p><p>Mut mitä jos se olikin totta ja se käy toteen????? :S CREEPYÄ.</p><p></p><p>Ahaahahahaa voi hitto se baarireissu oli kyl huvittava ku olin itkemäs siel baarin vessas ja sit joku random tyyppi (joka oli aivan kännis kans kuten minäki aika paljon) oli siin sillee ihan että tai niiku yritti kai sanoo et älä itke tai jotaki vastaavas mutta ku seki oli niin tuiterissa et siit hädin tuskin sai selväääää xD et mitä se yritti sanoa. Se oli kans... Mielenkiintoista?? :D</p><p></p><p>Oi voi.</p><p></p><p>Huhhuh pelottavaa miettiä asioita et mitä jos en jääkään yksin..</p><p></p><p>Ai vittu miten huutis ajatus oikeest.</p><p></p><p>Ja miten mä ikinä muka osaisin selittää kaiken tapahtuneen eunkwangille jos näin kävis xD hahahahaha ja mitäköhän se oikeesti ajattelis kaikesta siitä</p><p></p><p>Ja jos se käy toteen niin... En vieläkään ymmärrä missä vitussa me muka tavattais ja miten se muka tapahtuis :D jossain keikallako? Vai jotenki randomimmin? Suomessa vai jossai muualla? (Vittu minähän en uskalla lentää ikinä.)</p><p></p><p>Ja nii tosiaa, miten kaukosuhde muka ikinä vois onnistua, ainakaan mun kohalla :D voi hyvää päivää. Aika omituinen ennustus oli kyllä ottaen huomioon kaikki asiat ja siks mä sitä ihmettelinki sillon et öö ei kyl voi olla toi :D mut sit vaa aattelin et okei no voihan se JOLLAIN TAVALLA ehkä tapahtua..</p><p></p><p>Mut se mikä eniten hämmentää ni nää asiat ei mun mielestä koskaa oikee häirinny mua tässä välissä xDD en tiiä ajattelinko niitä melkee ollenkaa tai niiku??? :D hah??????????? En muista miettineeni paljo ollenkaa sitä mitä sillon tapahtu enkä ollu sillee hah mitäköhän se tarkotti. Tai siis varmaan siinä ihan heti sen jälkeen mietin sitä mut en kovin kauaa mun mielestä? Sit i think heti sen jälkeen tuli vaihe että ajattelin villua ja tõnua ihan koko ajan, niin mun mielestä siin vaihees vielä mietin vähän sitä eunkwang casee ja olin sillee et mitäköhän se meinas. Mut en mä tiedä unohiks mä sen sitten kuitenkin suht nopee. Vau niiku oikeesti mikä juttu :D koko case on creepyint mitä mulle on ikinä tapahtunut varmaan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129473, member: 34"] Huh oikeesti Mitähän tääl tapahtuu Sitä paitsi en oo ikinä oikee uskonu et tulisin ikinä seurustelee ni tuntuu oudolta ajatella edes että se olis mahdollista Siis oon ihan tosissaan ajatellut että en mä tule seurustelemaan Siihen mä oon uskonu Mitä jos se ei ookaa nii? Mitä jos se ennustus oli oikees? Kuulostaa ihan uskomattomalta ajatukselta ihan yleisesti kenen tahansa kanssa, en voi uskoo et tulisin ikin seurustelee yhtää kenenkään kaa. Mut eunkwangin kaa? Viel enemmän uskomatonta:D En oikeesti voi uskoa et mulle tapahtuis niin. En usko sitäkään että mulle tapahtuis niin jonkun toisen kanssa. :D niiku kenenkään. Huh. En millään voi uskoa. Mut mitä jos se olikin totta ja se käy toteen????? :S CREEPYÄ. Ahaahahahaa voi hitto se baarireissu oli kyl huvittava ku olin itkemäs siel baarin vessas ja sit joku random tyyppi (joka oli aivan kännis kans kuten minäki aika paljon) oli siin sillee ihan että tai niiku yritti kai sanoo et älä itke tai jotaki vastaavas mutta ku seki oli niin tuiterissa et siit hädin tuskin sai selväääää xD et mitä se yritti sanoa. Se oli kans... Mielenkiintoista?? :D Oi voi. Huhhuh pelottavaa miettiä asioita et mitä jos en jääkään yksin.. Ai vittu miten huutis ajatus oikeest. Ja miten mä ikinä muka osaisin selittää kaiken tapahtuneen eunkwangille jos näin kävis xD hahahahaha ja mitäköhän se oikeesti ajattelis kaikesta siitä Ja jos se käy toteen niin... En vieläkään ymmärrä missä vitussa me muka tavattais ja miten se muka tapahtuis :D jossain keikallako? Vai jotenki randomimmin? Suomessa vai jossai muualla? (Vittu minähän en uskalla lentää ikinä.) Ja nii tosiaa, miten kaukosuhde muka ikinä vois onnistua, ainakaan mun kohalla :D voi hyvää päivää. Aika omituinen ennustus oli kyllä ottaen huomioon kaikki asiat ja siks mä sitä ihmettelinki sillon et öö ei kyl voi olla toi :D mut sit vaa aattelin et okei no voihan se JOLLAIN TAVALLA ehkä tapahtua.. Mut se mikä eniten hämmentää ni nää asiat ei mun mielestä koskaa oikee häirinny mua tässä välissä xDD en tiiä ajattelinko niitä melkee ollenkaa tai niiku??? :D hah??????????? En muista miettineeni paljo ollenkaa sitä mitä sillon tapahtu enkä ollu sillee hah mitäköhän se tarkotti. Tai siis varmaan siinä ihan heti sen jälkeen mietin sitä mut en kovin kauaa mun mielestä? Sit i think heti sen jälkeen tuli vaihe että ajattelin villua ja tõnua ihan koko ajan, niin mun mielestä siin vaihees vielä mietin vähän sitä eunkwang casee ja olin sillee et mitäköhän se meinas. Mut en mä tiedä unohiks mä sen sitten kuitenkin suht nopee. Vau niiku oikeesti mikä juttu :D koko case on creepyint mitä mulle on ikinä tapahtunut varmaan... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja