Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129475" data-attributes="member: 34"><p>Oikeest creepyint</p><p></p><p>Ja niiku hassuu kosk enhä mä sillo tienny sitä ollenkaa ni olin varmaa tyylii et "mut entäs se tyyppi 🤔" esim sillon ku katoin sitä kuvaa l:stä ni muistan et (sillon samana päivänä i think) olin sillee hmm nii l mut entäs se tyyppi????? D: koska se oli aivan täysin random tyyppi 😭 ja nyt yhtäkkiä se ei ookaan enää random tyyppi................... Ja se täysin random tapa miten se tapahtui..... Jos en täysin väärin muista ni mä kyl muistelisin et ku näin sen vidin siin etusivul ni must tuntu et mun pitäis kattoo toi ennen ku meen nukkumaan. Joo siin mainittii yuto ni olin sillee et haluun kattoo sen yuton takii. Mut muistan et mul oli oikeesti sellane tunne et toi on tärkee vidi, et mun ois tärkeetä kattoo se. Tiiä sit mistä johtu. Ja hauska et eunkwang oli siin thumbnailis mut en ollu siin kohtaa viel sillee uh toi on komee :D siin oli peniel ja eunkwang ja olin vaa sillee ah noi on jtn random tyyppei :D mut sit about heti ku aloin kattoo sitä vidii ni rakastuin siihe. Se on niin outoo et se oli niin salamana tavallaan. Varsinkin kun miettii sitä mitä tapahtui aiemmin. Niin..... Sit se vaa tapahtuu salamana siin kohtaa. Ja en niiku vaa ymmärrä. Ja ainakaan tietoisesti en muistanu sitä hommaa siin kohtaa vielä ku rakastuin siihen.</p><p></p><p></p><p>En voi vaa uskoo et tää kaikki on sattumaa...... Vittu oudointa mitä mulle on tapahtunut......... Varmaankin....... Lol mulle tuli heti niin jotenkin turvallinen tunne siit ihmisest :D ja sellanen et that's him that's the one. Outoo... Outoo.. creepyy............................. Oikeest olin unohtanut koko asian niin tehokkaasti et huhhuh. Ja siis miten voi kuukaustolkulla ajatella sitä ihmistä just ja sit muistaa vasta vittu MARRASKUUSSA???? sen mitä ajattelin kävellessäni kotiin sillon. Siis KUUKAUSTOLKULLA meni aikaa siit heinäkuusta ja sit yhtäkkiä marraskuussa sillee HOLD UP😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 eihän tää oo vittu todellistakaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129475, member: 34"] Oikeest creepyint Ja niiku hassuu kosk enhä mä sillo tienny sitä ollenkaa ni olin varmaa tyylii et "mut entäs se tyyppi 🤔" esim sillon ku katoin sitä kuvaa l:stä ni muistan et (sillon samana päivänä i think) olin sillee hmm nii l mut entäs se tyyppi????? D: koska se oli aivan täysin random tyyppi 😭 ja nyt yhtäkkiä se ei ookaan enää random tyyppi................... Ja se täysin random tapa miten se tapahtui..... Jos en täysin väärin muista ni mä kyl muistelisin et ku näin sen vidin siin etusivul ni must tuntu et mun pitäis kattoo toi ennen ku meen nukkumaan. Joo siin mainittii yuto ni olin sillee et haluun kattoo sen yuton takii. Mut muistan et mul oli oikeesti sellane tunne et toi on tärkee vidi, et mun ois tärkeetä kattoo se. Tiiä sit mistä johtu. Ja hauska et eunkwang oli siin thumbnailis mut en ollu siin kohtaa viel sillee uh toi on komee :D siin oli peniel ja eunkwang ja olin vaa sillee ah noi on jtn random tyyppei :D mut sit about heti ku aloin kattoo sitä vidii ni rakastuin siihe. Se on niin outoo et se oli niin salamana tavallaan. Varsinkin kun miettii sitä mitä tapahtui aiemmin. Niin..... Sit se vaa tapahtuu salamana siin kohtaa. Ja en niiku vaa ymmärrä. Ja ainakaan tietoisesti en muistanu sitä hommaa siin kohtaa vielä ku rakastuin siihen. En voi vaa uskoo et tää kaikki on sattumaa...... Vittu oudointa mitä mulle on tapahtunut......... Varmaankin....... Lol mulle tuli heti niin jotenkin turvallinen tunne siit ihmisest :D ja sellanen et that's him that's the one. Outoo... Outoo.. creepyy............................. Oikeest olin unohtanut koko asian niin tehokkaasti et huhhuh. Ja siis miten voi kuukaustolkulla ajatella sitä ihmistä just ja sit muistaa vasta vittu MARRASKUUSSA???? sen mitä ajattelin kävellessäni kotiin sillon. Siis KUUKAUSTOLKULLA meni aikaa siit heinäkuusta ja sit yhtäkkiä marraskuussa sillee HOLD UP😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 eihän tää oo vittu todellistakaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja