Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129479" data-attributes="member: 34"><p>XD miten oon voinu aatella et tää on se oikee mutta en kuitenkaan oo sillä tavalla rakastunu siihen et oisin alkanu edes kattoo siit mitää tai mitää semmost.. mitä vittua..........</p><p></p><p>Siis eihä tää oo ees mahollist.</p><p></p><p>Ja mä voisin ehkä jopa kuitata kaiken sattumana jos niitä molempia asioita ei ois tapahtunut. Eli niiden btob biisien kohalla ja sen soolobiisin kohalla. Koska en tosiaan osannu yhistää niit vaa luulin et eunkwang on joku soolotyyppi vaa. Ja molemmista tuli ne iha vitu random fiilikset. Niin eipä siinä. Hahahahaha huvittavaa että ne tapahtu samaan aikaan ja en tienny et se on btob:ssä ja olin vaa sillee hmm must tuntuu et tuun ihastuu johonki tost bändist tho.... Ja sit vissii hetkee myöhemmin katon sitä forest entrancen vitu kansikuvaa.... Ja kuuntelen sitä snipettii tai jtn.... Ja oon sillee hmm must tuntuu et that should be the one for me or something....... :DD tietämättä et kyse oli täysin samasta keissistä............ Mitä vittua SE kertoo asiasta? :DDDDDDDDDDDDD itsehän en enää ainakaan tiedä.. mutta eipä sattumalta vissiin kuulosta.. miten mulle ois voinu tulla SATTUMALTA kaikkien niiden biisien kohalla se fiilis, ja sit minkää muiden biisien kohalla siinä EI tullu sitä (esim ZEA) </p><p></p><p></p><p>KYSYN VAAN :D</p><p></p><p>Sattumaa se vois olla sitten ehk jos se fiilis ois tullu pelkästään siitä soolobiisistä tai pelkästään btob biiseistä. Mut molemmista? Jos se ois ollu vaa jtn mun omaa kuvittelua..... Niin ehk sit oisin vaa kokenu pelkästään sen toisen niist fiiliksist enkä molempien kohal. Koska en voinu tietää et niil on mitää yhteyttä. Niin pakkohan se on olla joku oikee intuitio hommeli koska siitä huolimatta etten tietoisesti tienny niillä olevan mitään yhteyttä niin ne fiilikset tuli molemmista vastoin mitään logiikkaa???? I mean?????? Whats coincidence about this???????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>At this point do i even want to know..... Ihan jännä juttu joo mutta alkaa creeppaa ja kunnolla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129479, member: 34"] XD miten oon voinu aatella et tää on se oikee mutta en kuitenkaan oo sillä tavalla rakastunu siihen et oisin alkanu edes kattoo siit mitää tai mitää semmost.. mitä vittua.......... Siis eihä tää oo ees mahollist. Ja mä voisin ehkä jopa kuitata kaiken sattumana jos niitä molempia asioita ei ois tapahtunut. Eli niiden btob biisien kohalla ja sen soolobiisin kohalla. Koska en tosiaan osannu yhistää niit vaa luulin et eunkwang on joku soolotyyppi vaa. Ja molemmista tuli ne iha vitu random fiilikset. Niin eipä siinä. Hahahahaha huvittavaa että ne tapahtu samaan aikaan ja en tienny et se on btob:ssä ja olin vaa sillee hmm must tuntuu et tuun ihastuu johonki tost bändist tho.... Ja sit vissii hetkee myöhemmin katon sitä forest entrancen vitu kansikuvaa.... Ja kuuntelen sitä snipettii tai jtn.... Ja oon sillee hmm must tuntuu et that should be the one for me or something....... :DD tietämättä et kyse oli täysin samasta keissistä............ Mitä vittua SE kertoo asiasta? :DDDDDDDDDDDDD itsehän en enää ainakaan tiedä.. mutta eipä sattumalta vissiin kuulosta.. miten mulle ois voinu tulla SATTUMALTA kaikkien niiden biisien kohalla se fiilis, ja sit minkää muiden biisien kohalla siinä EI tullu sitä (esim ZEA) KYSYN VAAN :D Sattumaa se vois olla sitten ehk jos se fiilis ois tullu pelkästään siitä soolobiisistä tai pelkästään btob biiseistä. Mut molemmista? Jos se ois ollu vaa jtn mun omaa kuvittelua..... Niin ehk sit oisin vaa kokenu pelkästään sen toisen niist fiiliksist enkä molempien kohal. Koska en voinu tietää et niil on mitää yhteyttä. Niin pakkohan se on olla joku oikee intuitio hommeli koska siitä huolimatta etten tietoisesti tienny niillä olevan mitään yhteyttä niin ne fiilikset tuli molemmista vastoin mitään logiikkaa???? I mean?????? Whats coincidence about this??????? At this point do i even want to know..... Ihan jännä juttu joo mutta alkaa creeppaa ja kunnolla [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja