Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129708" data-attributes="member: 34"><p>Okei okei mark my words: täs on jotain outoa KOSKA mikä on muuten chance siihen että oisin sillon ajatellut eunkwangista juuri että toi on se oikee, kun en tiennyt siitä YHTÄÄN MITÄÄN. ja sitten hieman myöhemmin rakastun siihen täysin randomisti ja ajattelen SAMANTIEN taas että toi on se oikee. Niiku tuntu NIIN vahvasti siltä heti.</p><p></p><p>Mark my words oikeesti, ei tää ihan normaalilta tunnu imo 😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Mutta silti ihmettelen että miten se muka olis edes mahdollista. Kun ei kovin todennäköiseltä tunnu niinkun ei tuntunu sillonkaan mutta silti mulla oli se itsepintainen tunne siit et se asia ois niin mutta idk.</p><p></p><p></p><p>Oon lähes satavarma et tullaan olee yhes vaik mitää logiikkaa siin ei noin niiku muuten oo 😭 sitä paitsi se haluu lapsii ja mä EN. Kai. En. Kai??</p><p></p><p>Noh, oli miten oli.</p><p></p><p></p><p>And don't get me started on that fucking akmu song 😭 kuuntelin vaa sen taas viime yönä ja tuntu edelleenkin niin maagiselt jokseenkin :D hehehe.</p><p></p><p>Honestly do i care? No. But do i love him? Yes. But like whatever the hell all of that is.</p><p></p><p></p><p>Ainii näin siit untaki taas D: tai oon melko varma et se oli siin? En kyllä osaa selittää siit mitään mut olihan se taas aika ihanaa D: mut sit en oo taas varma ku taisin heräillä siinä niin en tiedä et oliks osa siit sitä unta vai sitä kun heräsin ja jos ajattelin valveilla jotain siit. Mut kummiski oli ihan sairaan todentuntusta taas. Ku siin jossaki vaihees ku heräsin niin tuntu ihan vitun oudolta ja mietin sitä vaa nii vahvasti ja olin melkeen silleen et tuntu et kaikki ois totta. Ah tuntu jotenki nii onnelliselta taas. Emt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129708, member: 34"] Okei okei mark my words: täs on jotain outoa KOSKA mikä on muuten chance siihen että oisin sillon ajatellut eunkwangista juuri että toi on se oikee, kun en tiennyt siitä YHTÄÄN MITÄÄN. ja sitten hieman myöhemmin rakastun siihen täysin randomisti ja ajattelen SAMANTIEN taas että toi on se oikee. Niiku tuntu NIIN vahvasti siltä heti. Mark my words oikeesti, ei tää ihan normaalilta tunnu imo 😭😭😭😭😭 Mutta silti ihmettelen että miten se muka olis edes mahdollista. Kun ei kovin todennäköiseltä tunnu niinkun ei tuntunu sillonkaan mutta silti mulla oli se itsepintainen tunne siit et se asia ois niin mutta idk. Oon lähes satavarma et tullaan olee yhes vaik mitää logiikkaa siin ei noin niiku muuten oo 😭 sitä paitsi se haluu lapsii ja mä EN. Kai. En. Kai?? Noh, oli miten oli. And don't get me started on that fucking akmu song 😭 kuuntelin vaa sen taas viime yönä ja tuntu edelleenkin niin maagiselt jokseenkin :D hehehe. Honestly do i care? No. But do i love him? Yes. But like whatever the hell all of that is. Ainii näin siit untaki taas D: tai oon melko varma et se oli siin? En kyllä osaa selittää siit mitään mut olihan se taas aika ihanaa D: mut sit en oo taas varma ku taisin heräillä siinä niin en tiedä et oliks osa siit sitä unta vai sitä kun heräsin ja jos ajattelin valveilla jotain siit. Mut kummiski oli ihan sairaan todentuntusta taas. Ku siin jossaki vaihees ku heräsin niin tuntu ihan vitun oudolta ja mietin sitä vaa nii vahvasti ja olin melkeen silleen et tuntu et kaikki ois totta. Ah tuntu jotenki nii onnelliselta taas. Emt. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja