Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129739" data-attributes="member: 34"><p>No näinpä! Mysteerit ratkeaa:</p><p>[MEDIA=youtube]6klvR3eRNag[/MEDIA]</p><p></p><p>Nimittäin historiani mukaan oon kattonu ton vidin 14.7.2020. hah niin toi voi olla se syy miks irresistible lips kuulostaa tutult ja miks just toi kohta siin mv:ssä näytti niin tutulta :D ja sit kans wow niin jos oon tossa kohtaa jo kuullu sen ekaa kertaa (ellen aikasemmin) niin ehkä siks sitten. + Sitten se että se on varmaan myös syy sille miks sillon jossai vaihees (heinäkuus?) Mietin koko yön (vähän liiottelua tässä ehk) että miten se koko homma voi olla niin tutun olonen niin toi ja sit tietty ku sillon maaliskuussa? Katoin sen mv:n mutta tosiaa siit en vieläkään muista et keskityinkö kattoo sitä ees. Et jos en sillon varsinaisesti kattonu sitä mut tos ainaki katoin varmaan niin ehk siks se näytti tutult. Noniin, mysteerit ratkeaa niin saatanasti.</p><p></p><p>Myös insane :| en kyl tiiä höpisinkö siit koskaa samaa no varmaan ainakin se että se kuulostaa kyl tutult mut en tiiä olinks siit mv:st sillee aa se näyttää tutult. Mut joka tapauksessa, tässä ny maholliset syy kaikelle.</p><p></p><p>Mutta yks mysteeri ei ratkennu viel eli lover boy 🤔 se kuulostaa nimittäin niin törkeen tutult kans et huuhhhh oon varma et senki oon kuullu joskus aiemmin. Tai en oo varma mutta jotenki vaan hngnfkekfk. Noniin. Mutta. Ja siis kun täs mietin äsken et mikähän on ensimmäinen btob biisi minkä oon koskaan kuullu? Niin ensimmäinen nyt jonka tiedän ja muistan on irresistible lips koska tuossahan se ekana tulee. Ennen sitä en muista mitään mutta voi olla että oon kuullu joskus aiemminkin jotain. Mutta tuo nyt on eka jonka muistan. Koska aattelin et hmm onks beautiful pain sit ensimmäinen btob biisi sillon lokakuus 2020. Mut ei ku irresistible lips 🥺🥺🥺 </p><p></p><p>🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️ H o n e y. Mut en kyl tiiä mitähän sillon oon siit aatellu en varmaan mitään tai en muista kyl:D</p><p></p><p></p><p>Okei mutta jännää oikeasti miten vuodet vierii ja muistat kaikkii asioita ja sitten yhtäkkiä huomaat että nyt asiat on näin ja hommat lähti niin sanotusti käsistä????????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129739, member: 34"] No näinpä! Mysteerit ratkeaa: [MEDIA=youtube]6klvR3eRNag[/MEDIA] Nimittäin historiani mukaan oon kattonu ton vidin 14.7.2020. hah niin toi voi olla se syy miks irresistible lips kuulostaa tutult ja miks just toi kohta siin mv:ssä näytti niin tutulta :D ja sit kans wow niin jos oon tossa kohtaa jo kuullu sen ekaa kertaa (ellen aikasemmin) niin ehkä siks sitten. + Sitten se että se on varmaan myös syy sille miks sillon jossai vaihees (heinäkuus?) Mietin koko yön (vähän liiottelua tässä ehk) että miten se koko homma voi olla niin tutun olonen niin toi ja sit tietty ku sillon maaliskuussa? Katoin sen mv:n mutta tosiaa siit en vieläkään muista et keskityinkö kattoo sitä ees. Et jos en sillon varsinaisesti kattonu sitä mut tos ainaki katoin varmaan niin ehk siks se näytti tutult. Noniin, mysteerit ratkeaa niin saatanasti. Myös insane :| en kyl tiiä höpisinkö siit koskaa samaa no varmaan ainakin se että se kuulostaa kyl tutult mut en tiiä olinks siit mv:st sillee aa se näyttää tutult. Mut joka tapauksessa, tässä ny maholliset syy kaikelle. Mutta yks mysteeri ei ratkennu viel eli lover boy 🤔 se kuulostaa nimittäin niin törkeen tutult kans et huuhhhh oon varma et senki oon kuullu joskus aiemmin. Tai en oo varma mutta jotenki vaan hngnfkekfk. Noniin. Mutta. Ja siis kun täs mietin äsken et mikähän on ensimmäinen btob biisi minkä oon koskaan kuullu? Niin ensimmäinen nyt jonka tiedän ja muistan on irresistible lips koska tuossahan se ekana tulee. Ennen sitä en muista mitään mutta voi olla että oon kuullu joskus aiemminkin jotain. Mutta tuo nyt on eka jonka muistan. Koska aattelin et hmm onks beautiful pain sit ensimmäinen btob biisi sillon lokakuus 2020. Mut ei ku irresistible lips 🥺🥺🥺 🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️ H o n e y. Mut en kyl tiiä mitähän sillon oon siit aatellu en varmaan mitään tai en muista kyl:D Okei mutta jännää oikeasti miten vuodet vierii ja muistat kaikkii asioita ja sitten yhtäkkiä huomaat että nyt asiat on näin ja hommat lähti niin sanotusti käsistä???????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja