Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129781" data-attributes="member: 34"><p>Ah INHOON tätä kun joku yrittää rikkoo mun suunnitelmat esim äiti oli silleen "sä voisit tehdä lumityöt" nii ei helvetti en voi muuttaa mun suunnitelmia tolleen. Se ei oo se lumityöt itessää mikä vituttaa vaan se että mun pään sisään ja suunnitelmiin yritetään yhtäkkiä alkaa sotkemaan. Perkele mun pitää mennä omien suunnitelmieni mukaan. Hetkinen, tarkottaako tää sitä etten ookaan infp ku oonki aika suunnitelmallinen :D tai en tiedä. Siis kun sen testin mukaan oon tosiaa slightly infp et siin ei ollu paljoo eroo infj:n välillä mut kuitenkin infp. Mut sit ku mietin ku periaatteessa inhoon tehdä valmiita suunnitelmia esim vaikka ens viikolle koska haluun mennä sen mukaan milt must tuntuu siltä hetkel. Esim nyt ollaan näkemäs viikonloppuna frendien kaa ni on tosi hankalaa ku en tiiä et millane fiilis mul on sinä päivänä et huvittaaks just sillon nähä vai ei. Ni sit mun pitää mennä sen mukaan mitä sillon haluun. En mä sitä nyt torstaina voi etukäteen tietää. Mut sit ku teen suunnitelmia ni teen ne siihen hetkeen just ja sit mun on kans pysyttävä niissä et mitä itse päätän tehdä. Esim nyt tänään just aattelin et syön täs rauhas eka ja mietiskelen ja selvittelen asioita ja päätä (perus) ja kaikkee tämmöstä nii sit jos yhtäkkiä pitäski hypätä lumitöihin nii mitä vittua. Mähän oon vasta vähän aikaa sitten heränny xD tää on kyl taas tää ku oon niin tolkuttoman hidastemponen (mun mielestä ollu aina) ja äiti on sit taas hiton nopeetemponen ni mä en ehi edes ajatellakaan vielä siin vaiheessa ku se on jo menny :D oon tässä samanlainen ku mun isä seki on hidastemponen mut sit se kyl on myös sellanen et se tekee kyl töitä mut kai silläkin kestää herätä kunnolla, mut se kyl sit kummiski lähtee jos pitää tehdä jotain töitä. Mut en tiiä kai seki tekee omien suunnitelmiensa mukaan aika paljon tai tämmösen vaikutelman mä oon saanu. Huoh nopeetemposet ihmiset on kyllä vaikeita (eunkwang 😂😂😂😂)</p><p></p><p>Aaaaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>Samoin mun äidin äiti on kans nopeetemponen ni se menee ku tuulispää ja mä oon aina iha stressaantunut ku katonki pelkästään sen touhui.</p><p></p><p>Ku mulla menee oma aika siinä että edes ajattelen niin tuntuu että sit on nää ihmiset jotka ei ehi edes ajattelemaan :D mitähän niiden päässä oikein liikkuu.... Ois kiva tietää. I mean esim eunkwang must se on söpöö ku se on niin hiton energinen ja sellanen 😂 niinku se on hiton söpö mut mä en ymmärrä miten sen aivot oikeasti toimii xD niinku i adore him but in a way i don't understand him 😳🤭 mun aivot on silleen: noniin.... Nyt syödään ensin..... Ja ajatellaan... Kirjoitellaan... Selvitellään.......... Sitten vasta EHKÄ voi tehdä esim lumityöt.... Asia kerrallaan...... Ei hätiä mitiä........ Kiire ei ole minnekään...... Yksi asia ensin sitten vasta mietitään toista... XD voi jestas et joo jossain asiois ollaa kyl polar opposites MUTTA siinä ollaan samanlaisia et ollaan periaatteessa crackheads koska must on kuvia ja videoita jossa oon ihan selvinpäin jossain maassa nauramas tai en pääse rappusii ylös ja yritän kontata niit ja nauran,, ja kysy keltä vaa mun frendilt ni oon crackhead mut oon sit myös hyvin rauhallinen xD mut esim en tiedä kuinka monta kertaa oon jonku hesen penkeilt tippunut ku oon nauranu ni juuh. Crackheads.... Sit oon jossain siel pöydän alla sillee hehehehe 🤦🏻♀️😂 en tiiä aika outoo.</p><p></p><p></p><p></p><p>Joten periaatteessa oon HYVINKIN samanlainen kun eunkwang mutta sitten kuitenkin tosi erilainen :Dd oon siis aina ollu hirvittävän rauhallinen, herkkä ja ajattelija, mut oon myös aina ollu silti tämmönen sekopää samalla :D ask any of my friends lol i have two strong sides in myself. Tai kattoo edes tätä keskustelua sen huomaa jo siitä kuinka oon ihan sekasin xd mutta silti herkkä ja syvällinen ajattelija. Uh interesting.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo mun oli kans tarkotus miettii mun viimeöistä unta mitä näin (see, siinä ajassa ku mun mutsi on ehtiny tehdä jo lumityöt ni mä oon vasta ehtiny käsittelee mun unet jne :D)</p><p></p><p>Okei en tiiä mitä tapahtu mut niiku timba oli siin kyl? 🤔 Muusta en oo iha varma. Ehkä eunkwangie myös? Oop now that i think about it siin oli myös jtn seksuaalista i think. Not sure with who? Ok ehkä parempi etten mieti hmmh xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129781, member: 34"] Ah INHOON tätä kun joku yrittää rikkoo mun suunnitelmat esim äiti oli silleen "sä voisit tehdä lumityöt" nii ei helvetti en voi muuttaa mun suunnitelmia tolleen. Se ei oo se lumityöt itessää mikä vituttaa vaan se että mun pään sisään ja suunnitelmiin yritetään yhtäkkiä alkaa sotkemaan. Perkele mun pitää mennä omien suunnitelmieni mukaan. Hetkinen, tarkottaako tää sitä etten ookaan infp ku oonki aika suunnitelmallinen :D tai en tiedä. Siis kun sen testin mukaan oon tosiaa slightly infp et siin ei ollu paljoo eroo infj:n välillä mut kuitenkin infp. Mut sit ku mietin ku periaatteessa inhoon tehdä valmiita suunnitelmia esim vaikka ens viikolle koska haluun mennä sen mukaan milt must tuntuu siltä hetkel. Esim nyt ollaan näkemäs viikonloppuna frendien kaa ni on tosi hankalaa ku en tiiä et millane fiilis mul on sinä päivänä et huvittaaks just sillon nähä vai ei. Ni sit mun pitää mennä sen mukaan mitä sillon haluun. En mä sitä nyt torstaina voi etukäteen tietää. Mut sit ku teen suunnitelmia ni teen ne siihen hetkeen just ja sit mun on kans pysyttävä niissä et mitä itse päätän tehdä. Esim nyt tänään just aattelin et syön täs rauhas eka ja mietiskelen ja selvittelen asioita ja päätä (perus) ja kaikkee tämmöstä nii sit jos yhtäkkiä pitäski hypätä lumitöihin nii mitä vittua. Mähän oon vasta vähän aikaa sitten heränny xD tää on kyl taas tää ku oon niin tolkuttoman hidastemponen (mun mielestä ollu aina) ja äiti on sit taas hiton nopeetemponen ni mä en ehi edes ajatellakaan vielä siin vaiheessa ku se on jo menny :D oon tässä samanlainen ku mun isä seki on hidastemponen mut sit se kyl on myös sellanen et se tekee kyl töitä mut kai silläkin kestää herätä kunnolla, mut se kyl sit kummiski lähtee jos pitää tehdä jotain töitä. Mut en tiiä kai seki tekee omien suunnitelmiensa mukaan aika paljon tai tämmösen vaikutelman mä oon saanu. Huoh nopeetemposet ihmiset on kyllä vaikeita (eunkwang 😂😂😂😂) Aaaaaaaaaaaaaaaaa Samoin mun äidin äiti on kans nopeetemponen ni se menee ku tuulispää ja mä oon aina iha stressaantunut ku katonki pelkästään sen touhui. Ku mulla menee oma aika siinä että edes ajattelen niin tuntuu että sit on nää ihmiset jotka ei ehi edes ajattelemaan :D mitähän niiden päässä oikein liikkuu.... Ois kiva tietää. I mean esim eunkwang must se on söpöö ku se on niin hiton energinen ja sellanen 😂 niinku se on hiton söpö mut mä en ymmärrä miten sen aivot oikeasti toimii xD niinku i adore him but in a way i don't understand him 😳🤭 mun aivot on silleen: noniin.... Nyt syödään ensin..... Ja ajatellaan... Kirjoitellaan... Selvitellään.......... Sitten vasta EHKÄ voi tehdä esim lumityöt.... Asia kerrallaan...... Ei hätiä mitiä........ Kiire ei ole minnekään...... Yksi asia ensin sitten vasta mietitään toista... XD voi jestas et joo jossain asiois ollaa kyl polar opposites MUTTA siinä ollaan samanlaisia et ollaan periaatteessa crackheads koska must on kuvia ja videoita jossa oon ihan selvinpäin jossain maassa nauramas tai en pääse rappusii ylös ja yritän kontata niit ja nauran,, ja kysy keltä vaa mun frendilt ni oon crackhead mut oon sit myös hyvin rauhallinen xD mut esim en tiedä kuinka monta kertaa oon jonku hesen penkeilt tippunut ku oon nauranu ni juuh. Crackheads.... Sit oon jossain siel pöydän alla sillee hehehehe 🤦🏻♀️😂 en tiiä aika outoo. Joten periaatteessa oon HYVINKIN samanlainen kun eunkwang mutta sitten kuitenkin tosi erilainen :Dd oon siis aina ollu hirvittävän rauhallinen, herkkä ja ajattelija, mut oon myös aina ollu silti tämmönen sekopää samalla :D ask any of my friends lol i have two strong sides in myself. Tai kattoo edes tätä keskustelua sen huomaa jo siitä kuinka oon ihan sekasin xd mutta silti herkkä ja syvällinen ajattelija. Uh interesting. Mut joo mun oli kans tarkotus miettii mun viimeöistä unta mitä näin (see, siinä ajassa ku mun mutsi on ehtiny tehdä jo lumityöt ni mä oon vasta ehtiny käsittelee mun unet jne :D) Okei en tiiä mitä tapahtu mut niiku timba oli siin kyl? 🤔 Muusta en oo iha varma. Ehkä eunkwangie myös? Oop now that i think about it siin oli myös jtn seksuaalista i think. Not sure with who? Ok ehkä parempi etten mieti hmmh xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja