Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129806" data-attributes="member: 34"><p>Hei nyt mitä täähän on ihan kui suora henkilökohtainen hyökkäys mua kohtaan:</p><p>[MEDIA=youtube]4qu8cnTbiow[/MEDIA]</p><p></p><p>??????</p><p>Tossa on jopa nct beautiful ja HEATHER JOPA joka on niin hessuun liittyvä biisi koska kuuntelin sitä sillon paljon ja ah mitä tää on ihan järkyttävää. En mä tietysti kaikkia noita biisei ollu kuullu mut niiku jotenki tuntu vaa hiton henkilökohtaiselt hyökkäykselt xD tietty mä en ees tiiä tollee järkässä omiani ku vaa pelkästään top 5 biisit. Ja ykkösenä missing you, tolla se oli pikkasen kauempana :D</p><p></p><p>Muistaakseni mun top 5 oli:</p><p>1. Btob - missing you</p><p>2. Raiden - yours</p><p>3. G-dragon - without you</p><p>4. Txt - lo$er=lover</p><p>5. Taylor swift - willow</p><p></p><p>🤭</p><p></p><p>Naurettavaa xd</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ahah ja tos listas oli jopa yes i am joka on ihan varmasti mullakin siin sadan kappaleen joukossa. Oon mä sen verran sitä kuunnellu.</p><p></p><p>Aaaaaa en tiiä nyt pyörii päässä 🌚</p><p></p><p>Hm. Kiinnostais kyllä itseänikin tietää että mitkä on ne top 100 kappaleet mutta en pysty avaa sitä suosikkikappaleesi vuonna 2022 listaa. Ku siinähän ne vissii on. Ni en saa sitä auki niiku en yleensä muitakaa spotifyn tekemiä listoja enää nykyään, pystyn avaa vaa sellaset listat minkä on tehny joku käyttäjä tai sit mä ite. Ennen oon kyl pystyny näkee iha samal taval spotifynki tekemät listat. Kuuntelemalla se toki selviäis et mitä siel on mut ei varmaa järkkää jos ne tulee täysin random järkäs sielt. En tiiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129806, member: 34"] Hei nyt mitä täähän on ihan kui suora henkilökohtainen hyökkäys mua kohtaan: [MEDIA=youtube]4qu8cnTbiow[/MEDIA] ?????? Tossa on jopa nct beautiful ja HEATHER JOPA joka on niin hessuun liittyvä biisi koska kuuntelin sitä sillon paljon ja ah mitä tää on ihan järkyttävää. En mä tietysti kaikkia noita biisei ollu kuullu mut niiku jotenki tuntu vaa hiton henkilökohtaiselt hyökkäykselt xD tietty mä en ees tiiä tollee järkässä omiani ku vaa pelkästään top 5 biisit. Ja ykkösenä missing you, tolla se oli pikkasen kauempana :D Muistaakseni mun top 5 oli: 1. Btob - missing you 2. Raiden - yours 3. G-dragon - without you 4. Txt - lo$er=lover 5. Taylor swift - willow 🤭 Naurettavaa xd Ahah ja tos listas oli jopa yes i am joka on ihan varmasti mullakin siin sadan kappaleen joukossa. Oon mä sen verran sitä kuunnellu. Aaaaaa en tiiä nyt pyörii päässä 🌚 Hm. Kiinnostais kyllä itseänikin tietää että mitkä on ne top 100 kappaleet mutta en pysty avaa sitä suosikkikappaleesi vuonna 2022 listaa. Ku siinähän ne vissii on. Ni en saa sitä auki niiku en yleensä muitakaa spotifyn tekemiä listoja enää nykyään, pystyn avaa vaa sellaset listat minkä on tehny joku käyttäjä tai sit mä ite. Ennen oon kyl pystyny näkee iha samal taval spotifynki tekemät listat. Kuuntelemalla se toki selviäis et mitä siel on mut ei varmaa järkkää jos ne tulee täysin random järkäs sielt. En tiiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja