Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129813" data-attributes="member: 34"><p>NO VITTU taaas pääs yllättämään btob - missing you ku se tuli vastaa niko Vilhelm moilasen listalla XDDDDDDD kyllähän mä sen tiesin ku tässäki kesus siit joskus selitin et löysin sen sielt mut olin taas unohtanu ja meinasin mennä pieneen shokkiin ku se tuli vastaa siin xD</p><p></p><p>Juu-u.</p><p></p><p>Että tulihan sitäkin kuunneltua silloin... Kuten myös hobin listalta joskus loppuvuodesta -21.... Jotain mä silloin välillä taisin ajatellakin myös että "jaa no ei sitä btob casea sit tapahtunutkaa ainakaa vielä vaikka niin ennustin" oi voi. Siis kuunnellessani sitä listaa..... Tai siis niin... Missing youta... Näin.... Ainakin silloin mun mielestä niko-aikoina olin sillee hm no eipä sitä ainakaan vielä tapahtunut. Muistan vieläpä et missä kohtaa olin kävelemäs sillon ku kuuntelin sitä. Mutta eipä siitä kovin kauaa menny, vähän yli vuosi xD mutta kaikista hauskinta on vaa se etten rakastuessani tohon pälliin tienny että kyseessä on btob. Se on vaa se kaikista huvittavin osuus. Et sit se tapahtu vaa iha randomisti. Eikä sillee että oisin tienny et ahaa noniin nyt se tapahtuu</p><p>Vasta sitten kun olin jo iha kuses siihe ni olin sillee damn they are from btob. Ahahahaha. Mua on kyl kusetettu ja VITUSTI 😭</p><p></p><p>Nhngnflfmgngngn juu no siis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129813, member: 34"] NO VITTU taaas pääs yllättämään btob - missing you ku se tuli vastaa niko Vilhelm moilasen listalla XDDDDDDD kyllähän mä sen tiesin ku tässäki kesus siit joskus selitin et löysin sen sielt mut olin taas unohtanu ja meinasin mennä pieneen shokkiin ku se tuli vastaa siin xD Juu-u. Että tulihan sitäkin kuunneltua silloin... Kuten myös hobin listalta joskus loppuvuodesta -21.... Jotain mä silloin välillä taisin ajatellakin myös että "jaa no ei sitä btob casea sit tapahtunutkaa ainakaa vielä vaikka niin ennustin" oi voi. Siis kuunnellessani sitä listaa..... Tai siis niin... Missing youta... Näin.... Ainakin silloin mun mielestä niko-aikoina olin sillee hm no eipä sitä ainakaan vielä tapahtunut. Muistan vieläpä et missä kohtaa olin kävelemäs sillon ku kuuntelin sitä. Mutta eipä siitä kovin kauaa menny, vähän yli vuosi xD mutta kaikista hauskinta on vaa se etten rakastuessani tohon pälliin tienny että kyseessä on btob. Se on vaa se kaikista huvittavin osuus. Et sit se tapahtu vaa iha randomisti. Eikä sillee että oisin tienny et ahaa noniin nyt se tapahtuu Vasta sitten kun olin jo iha kuses siihe ni olin sillee damn they are from btob. Ahahahaha. Mua on kyl kusetettu ja VITUSTI 😭 Nhngnflfmgngngn juu no siis [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja