Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129819" data-attributes="member: 34"><p>Koko L on kyl jopa niin RANDOM KEISSI MUN ELÄMÄSSÄNI????? :D EXCUSE ME</p><p></p><p>ja v :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja tippumiset v:n kämpän lattialle humalassa ja ihme sexual things with him joka nyt ei onneksi liian pitkälle kuitenkaan menny. Mutta onhan se sillee et mitä vittua.</p><p></p><p></p><p></p><p>Varsinkin viime aikaisten tapahtumien valossa.</p><p></p><p>Varsinkin pistää miettimään ku just oli ollu tää v case ja sit viel ku se soitti mulle sillon yöllä ja oli sillee tyylii mul on ikävä sua ja muutenki se halus nähä ja mä.... En ehkä halunnut kai????? + Samaa aikaa se toine tyyppi hiillosti siel joka ei ollu a eikä l mutta se yks toinen. Ja sit vaa oon sillee mIKSI KAIKKI HALUAA MUA. ja jopa sen v:n ne muutamat kaverit? Ja sit oon vaa sillee "huh??" Ja sit heti seuraavana maanantaina tapahtuu tämä vitun L case ja samana vitun päivänä kun se tapahtuu (aivan vitun vahvasti oli muutenkin nii outo olo sinä päivänä) niin tapahtuu nää eunkwang ja btob ennustus case jutut niin MISTÄ SE SIT KERTOO :DDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Mistä tämä kaikki kertoo</p><p></p><p>Oon oikeesti kujalla ✋</p><p></p><p>Ja miksi musiikilla on tämmönen vaikutus muhun ei ny hyvää päivää vittu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129819, member: 34"] Koko L on kyl jopa niin RANDOM KEISSI MUN ELÄMÄSSÄNI????? :D EXCUSE ME ja v :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja tippumiset v:n kämpän lattialle humalassa ja ihme sexual things with him joka nyt ei onneksi liian pitkälle kuitenkaan menny. Mutta onhan se sillee et mitä vittua. Varsinkin viime aikaisten tapahtumien valossa. Varsinkin pistää miettimään ku just oli ollu tää v case ja sit viel ku se soitti mulle sillon yöllä ja oli sillee tyylii mul on ikävä sua ja muutenki se halus nähä ja mä.... En ehkä halunnut kai????? + Samaa aikaa se toine tyyppi hiillosti siel joka ei ollu a eikä l mutta se yks toinen. Ja sit vaa oon sillee mIKSI KAIKKI HALUAA MUA. ja jopa sen v:n ne muutamat kaverit? Ja sit oon vaa sillee "huh??" Ja sit heti seuraavana maanantaina tapahtuu tämä vitun L case ja samana vitun päivänä kun se tapahtuu (aivan vitun vahvasti oli muutenkin nii outo olo sinä päivänä) niin tapahtuu nää eunkwang ja btob ennustus case jutut niin MISTÄ SE SIT KERTOO :DDDDDDDDDDDD Mistä tämä kaikki kertoo Oon oikeesti kujalla ✋ Ja miksi musiikilla on tämmönen vaikutus muhun ei ny hyvää päivää vittu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja