Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129837" data-attributes="member: 34"><p>Ei mitään hätää 😭</p><p></p><p>Mutta siis ois kyl ihanaa jos vois olla täysin aromanttinen niin se ois kyl helpottavaa. Mut eeei ei. Ja siis joo en mä tiedä että oonko mä edes aromanttisen kirjolla millään tavalla tai edes aseksuaalisuuden kirjolla. I mean i'm sex ambivalent sure mut voi olla myös alloseksuaali ja olla sex ambivalent. Niiku repulsed but still desiring. Se mä nyt ehdottomasti oon mut voin silti ihan hyvin olla alloseksuaali. Ja varmaan oon alloromanttinenkin. Ainiin paitsi on niin paljon microlabeleit et joo kyl ainakin yhteen mä menisin ihan selkeästi, siis yhteen ace microlabeliin. Muistaakseni se oli joku että "jos sä tunnet sexual attraction vasta sitten ku oot tuntenu eka romantic attraction" niin sehän on totta mähän tunnen aina romantic attraction eka ja sit vasta saattaa kehittyä sexual attraction. Tai sit ne herää samaan aikaan en tiiä. Mut koskaa ei oo niin et tuntisin pelkkää sexual attraction ilman romantic attraction. Ei IKINÄ. Mun mielestä. Noh en tiiä oonko silti aseksuaalisuuden kirjol. Aceflux? Koska onhan se totta et mul voi JOSKUS olla pitkiä aikoja etten tunne kehenkään mitään.. mut.... Äh en silti sanois et oon sekään. Ok sanoisin et oon alloseksuaali. Ja alloromanttinen. Noice 🙄 mut oon sex ambivalent kuitenki joten siks samaistun joskus iha vitusti niihin jotka on sex repulsed ofc ja sit joskus myös "normaaleihin" ihmisiin. Oon joku sekamuoto. Mut kummiski.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129837, member: 34"] Ei mitään hätää 😭 Mutta siis ois kyl ihanaa jos vois olla täysin aromanttinen niin se ois kyl helpottavaa. Mut eeei ei. Ja siis joo en mä tiedä että oonko mä edes aromanttisen kirjolla millään tavalla tai edes aseksuaalisuuden kirjolla. I mean i'm sex ambivalent sure mut voi olla myös alloseksuaali ja olla sex ambivalent. Niiku repulsed but still desiring. Se mä nyt ehdottomasti oon mut voin silti ihan hyvin olla alloseksuaali. Ja varmaan oon alloromanttinenkin. Ainiin paitsi on niin paljon microlabeleit et joo kyl ainakin yhteen mä menisin ihan selkeästi, siis yhteen ace microlabeliin. Muistaakseni se oli joku että "jos sä tunnet sexual attraction vasta sitten ku oot tuntenu eka romantic attraction" niin sehän on totta mähän tunnen aina romantic attraction eka ja sit vasta saattaa kehittyä sexual attraction. Tai sit ne herää samaan aikaan en tiiä. Mut koskaa ei oo niin et tuntisin pelkkää sexual attraction ilman romantic attraction. Ei IKINÄ. Mun mielestä. Noh en tiiä oonko silti aseksuaalisuuden kirjol. Aceflux? Koska onhan se totta et mul voi JOSKUS olla pitkiä aikoja etten tunne kehenkään mitään.. mut.... Äh en silti sanois et oon sekään. Ok sanoisin et oon alloseksuaali. Ja alloromanttinen. Noice 🙄 mut oon sex ambivalent kuitenki joten siks samaistun joskus iha vitusti niihin jotka on sex repulsed ofc ja sit joskus myös "normaaleihin" ihmisiin. Oon joku sekamuoto. Mut kummiski. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja