Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129901" data-attributes="member: 34"><p>[ISPOILER]Siis miks mä en voi edes kontrolloida itteeni oon aivan vitun kujalla. I didn't mean to masturbate or anything but when you're too horny it just sort of happens WHAT THE FUCK IS HE DOING TO ME miks en voi niinku YHTÄÄN kontrolloida itteeni. Tää on iha vitu outoo. + Muutenki niin totaalisen emotional ku on heti runkkaamisen jälkeen ni sit tuntuu et vaa itket ja et KESTÄ sitä ettei se oo sun vieres niiku haluut enemmän ku MITÄÄN vaa koskee sitä ja cuddle niiku ei helvetin perkele ny. I felt like i was losing my mind. Eikä oo läheskään ensimmäinen kerta ku itken tolla tavalla täysin hysteerisesti runkkaamisen jälkeen ku ikävä iskee niin saatanasti. Oksitosiini ehkä mikä sen aiheuttaa? Ja nyt se oli vielä normaalia vahvempaa siis en hallinnu mun kehoa ollenkaan mä vaan siis en tiiä tuntu et tuun hulluks. Siis mitä helvettiä tapahtu. Nyt oon jo rauhallisempi mut niiku eiii saatana. Mikä mun keholla on hätänä. Ja miks en hallitse itteeni enää ollenkaan. Ennen sentään tuntui että en nyt ihan näin holtiton ollu.</p><p></p><p>Joo taas tää meininki on ihan vitun tmi xD mut en edes välitä enääää[/ISPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129901, member: 34"] [ISPOILER]Siis miks mä en voi edes kontrolloida itteeni oon aivan vitun kujalla. I didn't mean to masturbate or anything but when you're too horny it just sort of happens WHAT THE FUCK IS HE DOING TO ME miks en voi niinku YHTÄÄN kontrolloida itteeni. Tää on iha vitu outoo. + Muutenki niin totaalisen emotional ku on heti runkkaamisen jälkeen ni sit tuntuu et vaa itket ja et KESTÄ sitä ettei se oo sun vieres niiku haluut enemmän ku MITÄÄN vaa koskee sitä ja cuddle niiku ei helvetin perkele ny. I felt like i was losing my mind. Eikä oo läheskään ensimmäinen kerta ku itken tolla tavalla täysin hysteerisesti runkkaamisen jälkeen ku ikävä iskee niin saatanasti. Oksitosiini ehkä mikä sen aiheuttaa? Ja nyt se oli vielä normaalia vahvempaa siis en hallinnu mun kehoa ollenkaan mä vaan siis en tiiä tuntu et tuun hulluks. Siis mitä helvettiä tapahtu. Nyt oon jo rauhallisempi mut niiku eiii saatana. Mikä mun keholla on hätänä. Ja miks en hallitse itteeni enää ollenkaan. Ennen sentään tuntui että en nyt ihan näin holtiton ollu. Joo taas tää meininki on ihan vitun tmi xD mut en edes välitä enääää[/ISPOILER] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja