Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 129942" data-attributes="member: 34"><p>So in love with him</p><p></p><p>Pls help</p><p></p><p>Mut niiku kans selasin muistoi ja sillee ni löysin sen oisko ollu back door joku.. practice? Nii muistan ku sillon harkitsin jotenki nii tosissaan itsaria ja olin vaa jotenki nii vitu surullinen sillon. Lol se vidi on ikuisesti painunu mun mieleen sinä vidinä jonka katoin sillon ku "meinasin" tappaa itteni</p><p></p><p>DDDDDDD:</p><p></p><p>nyt oon onnellinen etten tappanu. Tiedän et sen ei ollu tarkotus mennä niin</p><p>Koska luulin että mul ei oo toivoo kwangien suhteen</p><p>Mut sit muistin kaiken sillo marraskuus ja nyt oon miettiny et ehkä mul sitte onkin toivoo vaikka en mä nyt varma siit oo. Mut kuitenkin.</p><p></p><p>Basically i cried ku katoin sen vidin uudestaan äsken</p><p></p><p>Huhhuh</p><p>Emotional</p><p>So emotional </p><p>Tää on muutenki iha vitunmoine stoori niiku öö okei????? Vaiheita on ollu.</p><p>Jo sekin pelkästään että siin jossain vaiheessa varsinkin elokuussa must tuntui oikeesti että mä vittu hukun ja olin niiku jossai niin järkyttävän pahassa tilanteessa sillon siis se oli vissiin just sitä kun itkin aivan SAATANASTI vaa jatkuvasti</p><p></p><p>Niin koko tää stoori on sellane et ei vittu</p><p></p><p>Unreal???? Kaikki?????????????????</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 129942, member: 34"] So in love with him Pls help Mut niiku kans selasin muistoi ja sillee ni löysin sen oisko ollu back door joku.. practice? Nii muistan ku sillon harkitsin jotenki nii tosissaan itsaria ja olin vaa jotenki nii vitu surullinen sillon. Lol se vidi on ikuisesti painunu mun mieleen sinä vidinä jonka katoin sillon ku "meinasin" tappaa itteni DDDDDDD: nyt oon onnellinen etten tappanu. Tiedän et sen ei ollu tarkotus mennä niin Koska luulin että mul ei oo toivoo kwangien suhteen Mut sit muistin kaiken sillo marraskuus ja nyt oon miettiny et ehkä mul sitte onkin toivoo vaikka en mä nyt varma siit oo. Mut kuitenkin. Basically i cried ku katoin sen vidin uudestaan äsken Huhhuh Emotional So emotional Tää on muutenki iha vitunmoine stoori niiku öö okei????? Vaiheita on ollu. Jo sekin pelkästään että siin jossain vaiheessa varsinkin elokuussa must tuntui oikeesti että mä vittu hukun ja olin niiku jossai niin järkyttävän pahassa tilanteessa sillon siis se oli vissiin just sitä kun itkin aivan SAATANASTI vaa jatkuvasti Niin koko tää stoori on sellane et ei vittu Unreal???? Kaikki????????????????? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja