Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130307" data-attributes="member: 34"><p>Vau kiitos elämä jälleen xDD</p><p></p><p>Literally minä: oon 95 % varma et tuun olee sen kaa tulevaisuudes</p><p>Minä literally seuraavana päivänä: oon 95 % varma et tuun in fact olee yksin koko elämäni, että en tuu seurustelee koskaan</p><p></p><p>... Sehän käänty päälaelleen xD</p><p></p><p>Mut niinhän se on menny about koko ajan muutenki</p><p></p><p>"It was months and months of back and forth 🎶"</p><p></p><p>Literally tätä se on koko ajan edestakaisin koska ensin oon sillee et ei hemmetti olin niin varma siit sillon, sen oli pakko olla valid kokemus olin niiiiiiin varma jotenki</p><p>Mut sit alan sen jälkeen epäilee ja mietin et eihhhhh kuulostaa nii epätodennäköselt, ei voi olla</p><p></p><p></p><p>En tiiä mutta kuiteski elämäni suurin kusetus jos en sitä koskaan saakaan</p><p></p><p>Ei mul kummiskaa ihan tommosta oo muiden kohalla käyny et oisin noin selkeesti tiennyt et jostai tulee mun mies</p><p></p><p>But then again.</p><p></p><p></p><p></p><p>Vaikka olinkin sillon niin varma siit ni ehkä olin siltiki väärässä. Toisaalta mul ei ollu syytä haihatella sen perään et luulis sen olleen valid kokemus..... Mut silti se vaikuttaa niin epätodennäköiselt etten kertakaikkiaan pysty uskoo</p><p></p><p>Oikeasti.</p><p></p><p>On vaan niin typerä ajatus että joku random tavallinen tyttö tämmösest pikku kylästä sais oikeesti tollasen miehen, joka on noin kaukana ja vieläpä julkkis</p><p>Ei ei ei :D ei tule tapahtumaan </p><p></p><p>XD honestly</p><p></p><p>I can't fucking imagine that</p><p></p><p>Varsinkaan kun en ikinä tuu pystyy lentää yhtää minnekään XD</p><p></p><p>Helmikuus ne ois ranskas mut en todellakaan pysty lentää edes niinkään lähelle</p><p></p><p>En ainakaan usko että tällä hetkellä pystyn.</p><p></p><p>Sitä paitsi en edes osais xD oon sen verran uusavuton varsinkin liittyen matkustamiseen</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut mitähän hemmettiä se kokemus oli? Koska luulin oikeesti et se oli valid asia. Tai sillon ainaki luulin. Se oli kummiski niin selvä tunne siitä. Et näin se tulee vaan menemään. Mistä se ajatus ees tuli 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130307, member: 34"] Vau kiitos elämä jälleen xDD Literally minä: oon 95 % varma et tuun olee sen kaa tulevaisuudes Minä literally seuraavana päivänä: oon 95 % varma et tuun in fact olee yksin koko elämäni, että en tuu seurustelee koskaan ... Sehän käänty päälaelleen xD Mut niinhän se on menny about koko ajan muutenki "It was months and months of back and forth 🎶" Literally tätä se on koko ajan edestakaisin koska ensin oon sillee et ei hemmetti olin niin varma siit sillon, sen oli pakko olla valid kokemus olin niiiiiiin varma jotenki Mut sit alan sen jälkeen epäilee ja mietin et eihhhhh kuulostaa nii epätodennäköselt, ei voi olla En tiiä mutta kuiteski elämäni suurin kusetus jos en sitä koskaan saakaan Ei mul kummiskaa ihan tommosta oo muiden kohalla käyny et oisin noin selkeesti tiennyt et jostai tulee mun mies But then again. Vaikka olinkin sillon niin varma siit ni ehkä olin siltiki väärässä. Toisaalta mul ei ollu syytä haihatella sen perään et luulis sen olleen valid kokemus..... Mut silti se vaikuttaa niin epätodennäköiselt etten kertakaikkiaan pysty uskoo Oikeasti. On vaan niin typerä ajatus että joku random tavallinen tyttö tämmösest pikku kylästä sais oikeesti tollasen miehen, joka on noin kaukana ja vieläpä julkkis Ei ei ei :D ei tule tapahtumaan XD honestly I can't fucking imagine that Varsinkaan kun en ikinä tuu pystyy lentää yhtää minnekään XD Helmikuus ne ois ranskas mut en todellakaan pysty lentää edes niinkään lähelle En ainakaan usko että tällä hetkellä pystyn. Sitä paitsi en edes osais xD oon sen verran uusavuton varsinkin liittyen matkustamiseen Mut mitähän hemmettiä se kokemus oli? Koska luulin oikeesti et se oli valid asia. Tai sillon ainaki luulin. Se oli kummiski niin selvä tunne siitä. Et näin se tulee vaan menemään. Mistä se ajatus ees tuli 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja