Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 130319" data-attributes="member: 34"><p>No voi helvetti miten en oo yli yutosta</p><p></p><p>Kuuntelin daisyy vaa nii sen ääni hyökkäs</p><p></p><p>HYÖKKÄS</p><p></p><p>mut toisaalta kuuntelin myös mirage ja eunkwangin ääni hyökkäs siinä joten vittu kiva asia sekin noniin</p><p></p><p>Eih en</p><p></p><p>Mikä siinä on</p><p></p><p>Sit JOS tulisinki olee yhes kwangien kaa ni mietin vaan että tuunko sillonki oikeesti edelleen olee sillee etten kuitenkaan ihan oo yli esimerkiks yutosta...</p><p>Possibly.</p><p>En tiiä välillä en ees nää ketään muuta ku eunkwangin mut sit välil joku tommonen pienikin asia kuten vaa daisyn kuunteleminen voi saada mut pois tolaltaan</p><p></p><p>Mut sit joskus esim vaik katon that whole episode esim se mis on yuto ja kwang niin en mä siinäkään paljoo yutoon keskittyny. Vähäsen mut hyvin minimaalisesti kyl koko ajan mun huomio oli tos idiootis ja mietin vaa millast ois olla sen lähel lmaooooooooo (lähel sillee seksuaalisesti 😏😏😏😏). Et joo vaihteleehan se näköjään vähän et joskus en mieti yutoo mut joskus joo ja argh. Vieläkin häiritsee kyl se uni siitä mut häiritsee kyl viimeaikaset unet eunkwangista myös kosk ne on ollu nii intense tai niiku emt oon järkyttynyt taas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 130319, member: 34"] No voi helvetti miten en oo yli yutosta Kuuntelin daisyy vaa nii sen ääni hyökkäs HYÖKKÄS mut toisaalta kuuntelin myös mirage ja eunkwangin ääni hyökkäs siinä joten vittu kiva asia sekin noniin Eih en Mikä siinä on Sit JOS tulisinki olee yhes kwangien kaa ni mietin vaan että tuunko sillonki oikeesti edelleen olee sillee etten kuitenkaan ihan oo yli esimerkiks yutosta... Possibly. En tiiä välillä en ees nää ketään muuta ku eunkwangin mut sit välil joku tommonen pienikin asia kuten vaa daisyn kuunteleminen voi saada mut pois tolaltaan Mut sit joskus esim vaik katon that whole episode esim se mis on yuto ja kwang niin en mä siinäkään paljoo yutoon keskittyny. Vähäsen mut hyvin minimaalisesti kyl koko ajan mun huomio oli tos idiootis ja mietin vaa millast ois olla sen lähel lmaooooooooo (lähel sillee seksuaalisesti 😏😏😏😏). Et joo vaihteleehan se näköjään vähän et joskus en mieti yutoo mut joskus joo ja argh. Vieläkin häiritsee kyl se uni siitä mut häiritsee kyl viimeaikaset unet eunkwangista myös kosk ne on ollu nii intense tai niiku emt oon järkyttynyt taas [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja